Hiç evlenmemiş bi kadına neden kimsesiz muamelesi yapılır?

İşi gücü gayet güzel kendi ayakları üzerinde durabilen ama yaş 40i geçmiş bi kadın düşünün. Ailesi akrabası ıvır zıvır hepsi var ama hiç bilmeyen biri evlenmediğini duyunca yetimhanede büyümüş muamelesiyle kimi kimsesi var mı diye neden bu tavrı takınır.
Acaba ben mi yanlış dusunuyorum, tamam çekirdek aile kavramı önemli ama meşhur söz ağaç kovuğundan çıkmama durumu..
Güncellemeler
+1 yıl
Mesele evlilik de değil, kocasi olmayanın annesi babası neden olmasın aradaki bağlantıyı kuramadım :d
Hiç evlenmemiş bi kadına neden kimsesiz muamelesi yapılır?
Cevapla