Evlilikte kadının çalışmaması neden kötü gözle bakılıyor?

Yani artık günümüzde çoğu kişi böyle. Kocasının durumu varsa kadın çalışmak istemiyor ve eviyle eşiyle çocuğuyla ilgilenmek istiyor olabilir. Neden kadının adı koca parası yiyor, kocasına muhtaç, onun eline bakıyor oluyor anlamıyorum. Sanki kadın evde 7/24 yatıyor mu? Ev işleri, yemek, çocuk derken gün zaten bunlarla geçiyor. Kadında evde yoruluyor. Yan gelip yatmiyor yani. İnsanlar çok garip. Kendiniz çalışmak istiyorsanız çalışın ama başkalarının hayatlarına da dahil olmayın..
Evlilikte kadının çalışmaması neden kötü gözle bakılıyor?
Cevapla