Kendi isteğiyle evlenmemiş bir kadın niye toplumda evde kalmış olarak niteleniyor?

21 yaşındayım henüz akrabalarım başladılar başkalarını bulmaya bununla konuş vs demeye. Evlenmicegimi söylediğimde ailem sorun etmiyor ama çevremdekiler teyzem ananem olsun evde mi kalicaksin gibi laflar kullanıyor. Evlenmek zorunlu mu zaten erkeklerden hoşlanmıyorum ileri doğru sırf baskı yüzünden sahte evlilik yapabilirim.
Kendi isteğiyle evlenmemiş bir kadın niye toplumda evde kalmış olarak niteleniyor?
Cevapla