AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
saçmalık sanki evlilik bir zorunlulukmuş herkesin evlenmesi gerekiyormuş gibi
Yuuh 21e bunu demek. Ulan 2022 yılındayız 😄 Okumadın mı da
Milletin nasıl nitelediği seni neden bu kadar ilgilendiriyor, bu duygudan kurtul gerisini boş ver...
Kiz sen 21e bsy mi diyorsun 25teyim hala evdeyim agsgsgg 🥲🥲😂
Aday yok muuu
Nooo
Bende valla
Hayırlısı bu işler geç olsun güç olmasın keşke denilmesin yeter
Evde kaldım valla ben
Ay saçmalama
Valla sacmalamıyorum
Bence herkes kendi iradesiyle evlenip evlenmemye karar vermeli mesela bende 24 yaşındayım ailem zorluyor evlenmesen evde kalırsın die ben takmiyom kimseyi önemli olanda benim evlenmek isteyip istememem
Ben evliligi agzima alsam sus bakim derler evde kalan benim
21 yaşında evdemi kalmış oluyorsun ozaman. ben karta kacmisin 🤣
Buna yalnızca geri kafalılık derim anlayanlar zaten tercih meselesi olduğunu bilir
Valla ben de çözemedim. Bana da çok söylüyorlar ama kendi isteğim yani kime ne deyip duymuyorum
Üstüne çullanırlar şimdi banada aynısını yaptılar. Zorla beni konuşturmaya çalıştıkları bile oldu.
21 de mi başlıyorlar 😲 ben 21 de çizgi film izliyordum
Evde kalmışsın kurutup asarsında sen balkona yakında kfhdjdhdjdhd
Buse kızz popi mi oldun. Çünkü evde kalmış oluyor neticede
İşin gücün olmayacaksa evlenmezsen bu ülkede hiçsin kusura bakma çevren haklı
21 inde ne evde kalması? Bence daha evlenecek yasta bile değilsin. Lütfen yanlış anlma...
Kendi tercihidir, yaşında çok genç aceleye gerek yok
Sacmalik.. evde kalma kelimesi gibi asaglayici bir soz olamaz.
Evde kalmamıştır. 3 seçenek var.
1- Evliliğe hazır değildir.
2- Evliliğe önem vermiyordur.
3- Ortam kızıdır.
Ev benim anamın babamın evi, kaldimda sizin evde mi kaldım da size battım desen ne olur acaba 🤔🤔
Evet evde kalıcam eve çökcem sizi de evime almıcam de şaka ile karışık. Sustukça üstünüze gelirler
Bence başkasının duygularıyla oynama bırak evlenme kiM ne derse desin
Evlenmeden yanlız kalırsın. Ha evlenmek zorunda da degilsin. Cahilleri de ciddiye alma. He de gec
Küçük bir kasabadaysan insanların pek yapacak bir şeyi olmuyor bildiğin gibi
bende 24 yasim banada diyorlar bunlarin yüzünden cogu kiz erken evleniyor neden evde kalmsk diyorlar biliyormsun yasin gecince erkekler istemiyor genc istiyorya pedofilelr bu devirde evlencek erkek yok ben öyle diyorim öyle cünkü toplumuz cahil
Herkes herkese bir şey söyler, aslı astarı var mı bilmeden.
Evlenmemiş kadın mutlu kadındır. Mutlu kadını çekemiyorlardır😸🤞. Ayrıca 21 yasla evde mi kalınıyo ne saçma daha cok gençsinn evlilikle harap edileyemecek kadar güzel bir yaş o yüzden kulaklarını tıka istediğin gibi yaşa
troll müsün kızım sen inandırıcı olmak için neden evleniyon
Güzel kardeşim bunları düşünme akışına bırak her şeyi.. günümüz koşullarında evlilik 30 yaşlarında mümkün. No stres
Çünkü eskiden belli bir yaşa gelindiğinde evleniliyordu evelenmek eskiden insanların isteğine göre değil zamanı gelen olgunlaşan meyve gibi zamanı geldi evlenmen gerek diye toplumuzda böyle bir algı var
boş ver evlenip ne yapacaksın. Evlenenler çok mu. mutlu sanki. Bizim Tekirdağ da en güzel bekar yaşamak bence.. keyfine bak güzel kız.
Evde kalmak ne ya cahil cahil dusunceler birakin bu isleri evlilik bi zorunluluk degil bi seçimdir bos yapmasin kimse
@Billy59 pp'deki sen misin acaba? Çünkü erkek gibi çıkmışsın da ondan
Niye evlenmeyi düşünmüyon beya erkeklerin tümü mü kötü gıı😂 gerçi ben de az çok senin gibi düşünüyorum ama benim sebeplerin daha farklı.
Erkeklerden hoşlanmadığın halde bir erkekle mi evleneceksin?
En azından hormon falan alarak yönelimini öyle yap bari. Evleneceğin adama yazık.
Bak ben 29 oldum hala biri çıkar umuduyla bekliyorum
Kafalarına silah dayamadılarsa suçları yok tabi ki..
Cahil ve geri zihniyetli bir toplum bizim toplumumuz takma sen boş ver onları bak bende 28 yaşına geldim hâlâ bekarım evde mi kaldım yani 😁
Benimle aynı yaşta olan bazı kız arkadaşlarım (kankalarım) mezun olur olmaz sözlenip nişanlandılar bu yaşta bu şekilde sözlenip nişanlanmalarını garipsedim açıkçası
Ya abartmayin ya 40 da mi evlensinler gercekten kücük diip druyorsunuz
@Dertliymxm 40 değilde 25 ya da 28 olabilir bence veya 30
Hayir millet 25 28e kücük diyor
Okadar cok insan taniyorum ki 20 22 de evlenen ve kücük falan degiller ve mutlular
bence bu yargılar kalktı. artık kadınlar ıstedıklerı gıbı evlenıp ayrılabılıyor. evlenmeye de bılıyor. ıstedıgı gıbı cınsel hayatını da yasayabılıyor. aynı evı de evlılık olmadan da paylasabılıyor
artık insanlar eski kafalı olduğu için yenilerle vagdasamiyor
@yigitkmutn sanmıyorum artık onlarda kabullendı her seyı
Çünkü onlara bir seçim şansı verilmemiş bu konuda başkalarınında seçebileceğini düşünmüyolar
Evde kalmış demek doğru değil. Sonuçta tercih meselesi.
21 yaşında ne evde kalması kuzum daha dur ben olsam neyse 😂
18 yaşındayım mesleğimi ele alana kadar çalışma hayatına alışana kadar 30 olurum. Bu kadar dert etme hayati yaşa daha gençsin. Evlilik yaşı 30a kadar gitti zaten. boş ver
Ne yapacaksın işte insanlarımıza çekememezlik var öyle birini seven bir arkadaşı veya akrabası öyle demez ćünkü kendi itadesiyle evlenmemiş ama hain akrabalar varsa evde kalmış derlwr
zaten bu toplum baskısı yüzünden bir yere varamıyoruz ya
Karışmak doğru değil. Ancak anlaştığın biri ile olmak güzel şey.
Herkes her zaman bir şey söyler evlensen daha erken diyecekler boş ver nasıl istersen hayatı öyle yaşa keşke demenek için çabala
26 yaşındayım hiç böyle bir baskıya maruz kalmadım çevren cahil ve senden taviz bulmuşlar. Suçu kendinde ara.
Benim mal bir teyzem var aynen böyle direk ağzına sıçıyorum. Güzel dille de diyince anlamıyor ağzına sıçınca da. Hem sabah akşam evliliği ve kocasını sövüyor hem de bana her an ay evlensen bi muhabbeti yapıyor. Tamamen sildim hayatımdan pisliği.
Kader, kısmet bu işler de sussunlar ay herkes evlenmek zorunda değil hayırlı evlilik olmayacaksa neden evlenesin zaten
Toplum, susmaz bende evlenmicem ileride para biriktirip insanlardan uzakta bir yerde yaşamayı düşünüyorum, kitaplar ve hayvanlar bana yeter
Baskı için yapcaksan hic yapma cunku sonra da cocuk yok mu baskisi baslicsk cocuktan sonra baska baskilar baslicak yani sürekli bir baski olacak em iyisi hic onlari dinlememek bos beles insnalar. Ve cok gencsin daha
Ataerkil kafa yapısını bırakması lazım şu büyüklerin.
Kız ne evde kalması 21 yaşında 😂😂😂ben 24 yaşındayım daha bekarım
çünki devirr değişsede toplum ve zihniyet hala degismesi.
Böyle toplumun. Eski türk boylarında kadınlara çok değer veriliyordu şimdi ne oldu da böyle olduk.
Akrabalarını takma. Çok ileri giderlerse de konuşma tepkini belli et.
Evde kalmış diye Birsey yoktur hayatı kendi düşüncelerin ile yasamak vardır
Herşeye maydanoz olmaya bayılıyorlar takma kafana. Sen ne istiyosan onu yap.
Zaten ne geldiyse çevremiz yüzümüzden geliyo başımıza bana kalırsa bu konuda kulaklarını kapat derim
Senin kendi tercihin evlenmek ya da tek yaşamak böyle insanların olması çok üzücü
bunu okurken 24 yaşında olan bne