Toplu taşımada erkekler kadınlara yer vermeli mi?

Selam millet 🖐️
Az önce metro da bütün kadınlar ayakta erkekler ise oturarak yolculuk yapıyordu.
Görünen manzara komiğime gitti dile getirmesem olmazdı 😀

Arkadaşımla aramızda geçen konuşmayı görsel olarak kullandım.
Konuşmayı okuduktan sonra hangimize hak verdiğinizi belirtir misiniz?

Toplu taşımada erkekler kadınlara yer vermeli mi?


Sizce toplu taşıma da erkekler kadınlara yer vermeli mi?

Evet, yer vermeli!
Hayır, ne gerek var?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Toplu taşımada erkekler kadınlara yer vermeli mi?
Cevapla