İnsanların bana ulaşabilmesi beni çok rahatsız ediyor? Benzer hisseden var mı?

Saçma ancak özellikle sosyal medyada insanların bana ulaşabilir olması beni rahatsız ediyor o bedenle hiç bir zaman nickimi ad soyad olacak şekilde yazmıyorum

daha önce sadece ismimden telefonumu ev adresimi vs bulan olmuştu o zamandan beri dahada rahatsız oldum ve sanki insanlar benle ilgili bir şeyler öğrendiğinde geriliyorum normal olmasına rağmen

İnsanların bana ulaşabilmesi beni çok rahatsız ediyor? Benzer hisseden var mı?
Cevapla