İnsanlar sürekli benimle konuşmaya çalışınca sıkıntı basıyor size de oluyor mu?

Keyfim yerinde değilken kısa cevaplar verip konuyu kapatma rağmen ya da yolda peşimden konuşa konuşa gelen insanlar olunca sıkıntı basıyor daral geliyor ha onlara kızmıyorum hatta beni adam yerine koyup sohbet ettikleri için mutluyum ama bazı günler bir cümle kurmak bile o kadar yorucu ki

İnsanlar sürekli benimle konuşmaya çalışınca sıkıntı basıyor size de oluyor mu?
Cevapla