Saçım kısa ve ailem bana sen kız değilsin diyor, neden?

Kısa saçlı hetero kızlar olamaz mı ya anlamıyorum. Bu saç tipi sadece genç olduğumu ve biraz seküler olduğumu gösterir. Erkek gibi saçım olunca cinsiyet değiştirmiyorum, ya da hoşlandığım cinsiyet değişmiyor. Hala dibine kadar kızım ve erkeklerden hoşlanıyorum. Kafamın üstünde sadece kıllar var ve onlar kısa olunca ben erkek olmuyorum. Bu hayatımda gördüğüm en saçma ve canım bakış açısı. Ve uzun saçlı erkekler tarzları ve giyinişleri bakımından ilgi mi çekiyor çünkü farklı geliyor.
Saçım kısa ve ailem bana sen kız değilsin diyor, neden?
Cevapla