Ailem bana çok kötü davranıyor psikolojik şiddet ve görüyorum?

Hep beni dışlıyorlar saf muamelesi yapıyorlar 25 yaşındayım ama asla gençliğimi yaşamadım hiç bir arkadaşım arkadaş ortamım yok kapı dışarı çıkmıyorum tek başıma senelerdir çıksam bile yalan söylemek zorunda kalıyorum eve geç kalkmaktan korktuğum için doğru dürüst sevgili yapamıyorum bıluşmak ister sorun yaşarım diye evde hiçbir temizlik falan yapmıyorum içimden gelmiyor odamdan sadece yemek yemek için çıkıyorum onun harici ailemle bi alakam yok çünkü mutlu hissetmiyorum yanlarında oturunca sadece telefon mutlu ediyor beni hiç bir sosyal hayatım yok ailem beni sessiz sakin olduğum için hep iteliyor bu yüzden okulda bile çok zorbalık gördüm insanlardan olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum çocukluğumdan beri ailem tek başıma bir şeyler yapmama izin vermediği için şu an hiç bir sorumluluk alamıcak hale geldim birde bende sosyal anksiyete var o yüzden topluluktan ve insanlardan uzak duruyorum konuşma zorluğu çektiğim için

Ailem bana çok kötü davranıyor psikolojik şiddet ve görüyorum?
Cevapla