Ailemden psikolojik ve fiziksel şiddet görüyorum. Ne yapmalıyım?

direkt konuya giricem küçüklüğümden beri ders konusunda olsun yemek konusunda olsun dışarı çıkma konusunda olsun aklınıza gelebilecek her şey yüzünden şiddet gördüm eminim çoğu çocuk küçükken ailesinden bu tarz şiddetler görmüştür ama benimki çok ayrı bi seviyeydi ben büyüdükçe babam ve annem fiziksel şiddetten çok psikolojik şiddet uygulamaya başladı. Fiziksel şiddet görmeyi tercih ederdim. Olayların asıl patladığı nokta ben lise sınavına girdiğimde oldu sonucumu öğrendiğimiz anda babamın dediği ilk cümle 'yediğin ekmek içtiğin su sana haram zıkkım olsun' yaz tatilinde olmamıza rağmen babam zorla ders çalışmamı istiyodu bu da benim için bi sorun değildi ama sürekli beni tehdit ediyodu telefonu parçalayıp beni parçalarıyla jilletleyeceğini , bir daha notlarım düşük gelirse beni kasap gibi doğrayacağını söylüyodu ve daha bir sürü şey söylüyodu fakat aklıma gelmiyo. Ben liseye başladım notlarım genelde 50 nin üstündeydi 1,2 notum 40 falandı babam bu yüzden sürekli telefonumu alıyodu asla kimseyle haberleşemiyodum ben sırf bu yüzden arkadaş ortamlarımda çok fazla dışlandım çünkü babam asla gezilere veya buluşmalara gitmeme izin vermiyodu ben bunlarıda çok fazla sorun etmiyodum. 9. sınıf bitti yaz tatiline gircektik okulun kapanmasına 2 hafta vardı notlarım açıklanmıştı matematikten 30 diğer derslerden ful 50 üstü almıştım ama bu babam için yeterli değildi ve beni tehdit etmeye tekrar başladı yazın tatil yapmicağımı yaz kurslarına gidiceğimi söyledi ve bana hayatı zindan edeceğini söyledi. Anlattıklarım size normal gelmiş olabilir ama daha fazlası oluyodu evde her zaman. Bir çocuk babası eve gelince sevinir ben babam eve gelince korkuyodum hala da böyle merdivenleri çıkışından anahtarı çevirişinden babamın geldiğini anlardım ve korkardım hep millete özeniyodum babaları sarılıp öpüyo seviyo diye babam bir gün bile bana sevgiyle sarılmadı. Bide bunların dışında ben babamın yanında konuştuğum zaman babam sürekli bana 'konuşma sesini duydukca midem bulanıyo başıma ağrılar giriyo nefret ediyorum o iğrenç sesinden' derdi ben bu yüzden hala asla toplum içinde konuşamıyorum sürekli bi sesimi değiştirme gereği duyuyorum ve Babam asla tırnaklarımı uzatmama izin vermezdi uzattığım zaman bacım olcan başımıza derdi hep hayalim uzun güzel tırnaklarımın olmasıydı ama babam böyle davrandığı için sürekli tırnaklarım yiyodum bi gün yemeyi bıraktım uzattım tırnaklarımı babam bana her aşağılıyıcı laf ettiğinde kendimi sakinleştirmek için tırnaklarımı elime batırırdım sonra odama gittiğimde elim ve tırnaklarım kan içinde olurdu hala da izleri duruyo. Daha çok şey var babamın ettiği küfürler hakaretler hepsini anlatamıyorum ama içimi döktüm en azından istediğimde buydu sadece şunu söylemek istiyorum bunu okuyan bi ebeveyn varsa nolur çocuklarınızı kendinizden soğutmayın tek istedikleri sizin sevginiz buraya kadar okuyanlara teşekkür ederim ne yapmam lazım söylerseniz sevinirim evden kaçma fikri çok kez aklıma geldi ama sonrasına babam bulursa öldürür beni.
Ailemden psikolojik ve fiziksel şiddet görüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla