Çok olaylar yaşadım yaşıma rağmen kimsenin benimki kadar aile problemi yoktur aptal gibi hissediyorum?

26 yaşındayım çok problemle travmalar aileden kaynaklı psikolojik sebepler aptal gibi hissediyorum ölü gibiyim hicbirseyin anlamı yok sanki nasıl hissedecegimi bilmiyorum ve hissetmiyorum çok yaşlanmış gibi hissediyorum aglicam aglayamiyorum istediklerim var ama içimde gram heves yok çok durduruldum engellerim çok oldu ama başarılı olamadım sanki 50 yaşındayım saçım o kadar ki ağrıyor

Çok olaylar yaşadım yaşıma rağmen kimsenin benimki kadar aile problemi yoktur aptal gibi hissediyorum?
Cevapla