Üvey baba yanında büyüyen her insan kendini yük gibimi hisseder?

Benim kardeşim yaşında kız üvey baba yanında büyüdü aslında üvey babası efendi biriydi öyle duruyordu kız dediki abla üvey baba yanına olmuyo göze batıyorsun işte akşam karnim acikirdi yumurta pisirirdim üvey babam görünce utaniyodum ne biliyim insan kendini yük hissediyo mesela oz baban olsa öyle sorun olmaz işten çıktığım zaman kendimi yük gibi hissederdim diyo. Abla üvey babamın annemle çocukları oldu Şu an 6 yaşında yani ne kadar ayrım yapmasada en ufak bir sorunda kendi çocuğunu tutuyo annende o kocası diye ona daha iyi
Üvey baba yanında büyüyen her insan kendini yük gibimi hisseder?
Cevapla