Aileme yük olduğumu hissediyorum napabilirim?

4 tane kardeşim var ve hepsinin ya işi ya da okuduğu düzgün bir üniversite var. Benim YKS'ye girmeme daha iki yıl var ama şu an bile yeterince başarılı değilim. Annem benden sürekli bir başarı ve derece bekliyor ama ben bu beklentiyi karşılamayı bırak şuana kadar takdir almaktan başka bir başarım yok. şu an yaz tatili olduğu için TYT'ye çalışıp bitirmem ve 11 e öyle başlamam lazım ama bırak ders çalışmayı uyumak bile dinlenmek bile yoruyor beni. Bu gidişle ilerde bir iş sahibi olamayacağım korkusu beni yiyip bitiriyor. Yetmezmiş gibi bir de mal gibi depresyona girdim. Dünyaya az katkı sağlamayı bırak kendime hayrım yok. Sürekli düşünüyorum sadece yaptığım başka bir şey yok. Düşündüğüm hiçbir şeyi de gerçekleştiremiyorum. Azıcık spor yapıp kilo vermek, dil öğrenmek, ders çalışmak, kitap okumak istiyorum. Az da olsa ailemin benimle gurur duyacağı ve bana özgüven kazandıracak bir şey yapmak istiyorum. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Lütfen bana biraz yol gösterin.

Aileme yük olduğumu hissediyorum napabilirim?
Cevapla