20 yasindayim ailemden baska kimse yok hayatimda hata bende mi?

Ne arkadas ne sevgili 🤷‍♀️ hata mi bende acaba 🤔
20 yasindayim ailemden baska kimse yok hayatimda hata bende mi?
Cevapla