25 yaşına gelmeme rağmen ailem beni birey olarak görmüyor, ne yapacağım?

Selam 25 yaşına gelmeme rağmen ailem tarafından saygı görmüyorum. Hep bu sorunu yaşadım ve kavga ettim ama asla değişmiyorlar. İnsanlar 5 yaşındaki çocuğuna bile birey gibi davranıyor ve isteklerine saygı duyuyor. Benimkiler hep beni bastırıyor, aşağılıyor, hiçbir şeyi beceremezmişim gibi davranıyor ve asla benim kararlarıma ve sınırlarıma özen göstermiyorlar. Gerçekten bıktım bu durumdan. Ne yaparsam yapayım değiştiremiyorum. Çok başarılı biri olmama rağmen anne ve babamın gözünde hep beceriksiz ve yetersizim. Çok büyük haksızlık bu. İkisine de çok öfkeliyim ve onlar yüzünden mutlu ve yeteri kadar başarılı olamadığımı düşünüyorum çünkü bana gerekli özgüven ve desteği vermediler.
25 yaşına gelmeme rağmen ailem beni birey olarak görmüyor, ne yapacağım?
Cevapla