Babası olmayan arkadaşımın yanında yanlışlıkla babamdan bahsettim, çok kötü hissediyorum. Üzülmüş müdür?

Babasını yeni kaybetti yani 9 ay falan olmuştur da yeni yani neyse bugün birşeyden bahsettik derken neyse yaa ben babama aldırırım dedim ağzımdan kaçırdım valla sonra aklıma geldi çok üzüldüm gerçekten gereksiz biriyim ben ya kız üzülmüş müdür?

Babası olmayan arkadaşımın yanında yanlışlıkla babamdan bahsettim, çok kötü hissediyorum. Üzülmüş müdür?
Cevapla