Babama çok üzülüyorum vicdan azabı çekiyorum, haklımıyım?

Babam yıllarca çalışmadı hep fakirdik annem ara ara çalıştı. Huzursuz kavga fakir evde büyüdüm. Annem sinir hastası oldu onun yüzünden.

-Şimdi 55 yaşın da 5 yıldır ayrı yaşıyorlar, sadece para vereceği zaman arıyor (2-3 ayda bir 2-3 bin TL) ben hiç aramam, parayı alıyorum hemde onu görüyorum 1 saat. Para bahane ama iyi oluyor vermediği zamana saysın anneme veriyorum.

*** İçimden hiç aramak görmek gelmiyor iyi bir insan ama kötü baba NEDEN ÇALIŞMADIN yıllardır dediğim zaman bana büyü yaptılar ondan dedi :) böyle bir adam işte :)

*** Ev huzursuz olduğu için nasılsın bile demedi hiçbir zaman ama haline üzülüyorum ne yapıcam bilmiyorum.

Babama çok üzülüyorum vicdan azabı çekiyorum, haklımıyım?
Cevapla