Babam yıllarca çalışmadı hep fakirdik annem ara ara çalıştı. Huzursuz kavga fakir evde büyüdüm. Annem sinir hastası oldu onun yüzünden.
-Şimdi 55 yaşın da 5 yıldır ayrı yaşıyorlar, sadece para vereceği zaman arıyor (2-3 ayda bir 2-3 bin TL) ben hiç aramam, parayı alıyorum hemde onu görüyorum 1 saat. Para bahane ama iyi oluyor vermediği zamana saysın anneme veriyorum.
*** İçimden hiç aramak görmek gelmiyor iyi bir insan ama kötü baba NEDEN ÇALIŞMADIN yıllardır dediğim zaman bana büyü yaptılar ondan dedi :) böyle bir adam işte :)
*** Ev huzursuz olduğu için nasılsın bile demedi hiçbir zaman ama haline üzülüyorum ne yapıcam bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer