Eşim evlendikten sonra değişti, onun istediği gibi yaşamaktan yoruldum. Nasıl sorunsuz boşanırım?

Severek evlendiğim insan evlendikten sonra bambaşka biri oldu. 8 senelik evliliğimde görmediğim baskı şiddet kalmadı. İki çocuğum var.. Sırf onlar için dayanmaya çalışıyorum. Eşimi artık sevmiyorum onunla aynı evde olmak ve her zaman onun istediği şekilde yaşamak zorunda olmaktan nefret ediyorum ediyorum. Kendi ailesine bile bizden daha çok değer verir. Ailesi köyde işleri olduğu vakit hemen koşar her gün arar. Dışardan eşimi görenler sevecen olduğunu düşünür bütün kötülüğü bize gösteriyor. Çocuklarım babalarının davranışlarını Şu an için sindiriyor yaşlarından dolayı anlamıyorlar ama büyüdükçe sorgulayacak ve ondan soğuyacaklar. bir çıkış yolum yok boşanmak istiyorum ama bana etmediğini bırakmaz çocuklarımı bile elimden almak için elinden ne geliyorsa yapar. Yazacak çok şey var ama okutmaktan sıkılırsınız. Ben yaşarken sıkıldım. Size akıl verin demicem ama içinizden gelen ne varsa yazın. Belki birinizin düşüncesi veya hayat hikayesi bana yol gösterir. Okuduğunuz için teşekkür ederim

Eşim evlendikten sonra değişti, onun istediği gibi yaşamaktan yoruldum. Nasıl sorunsuz boşanırım?
Cevapla