Evlendikten sonra eşim çok değişti, boşanmalı mıyım?

Yaklaşık bir buçuk yıllık evliyim.. severek evlendik ama evliliğin hemen ilk haftasi sorunlar başladı , bununla beraber eşimin daha önce görmediğim yüzü ile tanıştım bozuk ağzı ve öfke kontrol problemi.. kaldiramadim. olanlari 1 ayımız dolmadan Hemen boşanma davası açtım2 ay kadar ayrı kaldık.. Sonra bu şekilde barıştık bu ilişkiye tekrar bir sans vermek adına çok severek evlenmiştim çünkü.. her şey iyi gidiyo gibiydi ta ki en ufak bir tartisma anında yine aynı bozuk ağız ve öfkesinden kuduran bı adam el kaldiriyo falan.. sonrasına süt dökmüş kediye donuyo pişmanlığını görebiliyorum ama kndini haksız gormuyo sen yaptiriyosun bna vs diyo.. çok tartışıyoruz ama hemen her tartismada saniyesinde büyük öfke krizlerine girip şiddete yoneliyo bir tokat dahi olsa bu şiddettir.. Daha çok evlilerin tavsiyesine tecrübesine ihtiyacım var , boşanmalı mıyım yoksa sabretmeli miyim bilmiyorum. Böyle benzeri bir durumu yaşayan ya da çevresinde yaşayan varsa tavsiyesine çok ihtiyacım. var.. cesaretim yok hemen bitirmeye çünkü boşanma sonrasıni kaldırabilir miyim bilmiyorum sevgi adına değil eskisi gbi sevmiyorum çünkü.. genel olarak her anlamda hayatım. degisecegi için boaanma snrasini kaldirabilecegmden emin deilim

Boşannn
Sabret düzelir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Evlendikten sonra eşim çok değişti, boşanmalı mıyım?
Cevapla