Hırsızlık başına gelen var mı? Süreç nasıl ilerliyor?

2 gün önce evime hırsız girdi. Her yer darmaduman alt üst etmiş evi. Altınları alıp gitmiş. Yalnız ben 5. katta oturuyorum ve kapıda tek bir çizik yok. Kapıyı kilitleyip ciktigima eminim geldiğimde kapıyı açtığımda kapı acıktı kilitli değildi. Yani anlayacağınız biri eve anahtarla girdi. Esim mağazada çalışıyor hemen evin altında bide o o sırada başka bir yere gidiyor para almaya ve kanıtlı yani adam gerçekten yok kamera kayıtlarını izliyoruz yabanci kimse yok Daha önceden başına gelen var mıdır polisler parmak izi aldılar ama bir şey çıkacağını sanmıyorum da ne bileyim Geriye bir siz kaliyosunjz diyor polisler Bu süreç nasıl ilerliyor ne yapılıyor başına gelen varsa anlatabilir mi
Hırsızlık başına gelen var mı? Süreç nasıl ilerliyor?
Cevapla