AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
172Cevap
Evde kalma diye bir şey yok, aklı başında, 35-40 yaşında kariyerli düzgün adamlar var. Ama eğer çocuk sahibi olmak arzun varsa, bu gecikme o konuda sıkıntılar yaratabilir bir süre sonra.
illa psikopatla mı evlenmek istiyonuz ne bu evlilik merakı ya boş insan gibi
Herkes senin gibi evlilik olmasada olur ilişki devam eder demiyor
sonra yol ortasında öldürülen siz oluyonuz ama
Çok fazla haber izliyorsun herkes öyle değil
ayda kaç kadın öldürülüyor haberin var mı senin
bizzat şahit olduğumda çok fazla
@Yapraksarmasi00 Babam annemin ikinci eşiymis. Annem ilk evliliğini beğenerek kaçarak yapmış. Bir yıl sonra boşanmış. Kumar oynamış diye. Babamla görücü usulü tanışmış. Küçüklüğümden beri dayak yedi Annem. Şimdi Babam defalarca ameliyat oldu. Annem hep bakıyor babama. Hayatı kölelikle geçti kadının. Ben de çalışıyorum onlarla yaşıyorum
Gerçekleri siz biliyorsunuz. 40 45 aralığında evlilik konusunda gecikmiş ve az sorunlu erkekler ile tanışabilirsiniz. Ama genelde maddi beklentiler sorun oluyor. Beraber alınmamış mal varlığı problemdir.
Evde kaldin veya kalmadin boyle seylere takilip moralini bozma. hayatin ne getirecegi belli olmaz. herzaman umutla bak hayata. yeni yasin ozlemini duydugun ne varsa getirir umarim.
Annem 35 babamda o civarlarda evlenmiş. Bence evde kalmış değilsiniz şuanki kuşağın ideal evlenme yaşı o çocuk sıkıntısı olabilir sadece☺️
Dusunmeden cevaplarsam evet evde kaldin
Ama biraz dusundukten sonra 1 milyon ihtimal oldugunu goz onune alirsak kalmadin hayir.
Bu işler kısmet. Tabi davranışlar da kısmeti etkiler. Niyetiniz evlenmekse silahlarınızı kuşanıp buna odaklanmanızı tavsiye ederim.
Evde kalmadın ama erkekler genelde genç kızlarla evlenmeyi seçiyor
Sizin gibi seçici biri sizi bulabilir büyük ihtimalle genelde böyle oluyor çünkü
En büyük sorun yaşınızdan dolayı çocuk meselesi olacak. Başarı oranı çok az olacağı için adayın da çocuk için beklentisinin olmaması gerekiyor
Hayırsız bir evlilik olmasındansa bekar kalmak daha iyi ama yinede her şey için hayırlısı olsun kafa dengi insan bulmak önemli
Eş değil aslında bir dünya seçiyoruz. Allah bir ömür iyi ki dedirtecek eşler nasip etsin! Basit bir mesele değil.
bence ama tam zamanı şimdi 40 olmadan evlenmelisin ve yuvanı kurup mükemmel bir evliliğin tadını çıkarmalısın.
Hayır öyle düşünmeyin Nasibin ne olacağı nereden geleceği belli olmaz hiç ummadığın beklemediğin yerden gelir. Sabır.
Canını sıkma herkesin bir alıcısı mutlaka vardır.
Ama daha fazla geç de kalma. En azından kırkı geçme.
Bende 36 yaşımdayım 🤣🤣🤣
Bekar misin
Evet
Belirli bir yaşa kadar gönlüne göre arıyorsun. Yaş ilerledikçe seçicilik artıyor. Oda işi zorlaştırıyor.
Hayır ama begenilerin arttığı kendini tam olarak keşfettiği ve bildiğin ve sadece aşık oldum diye evlenmeyecegin için elbette ki daha zor
Evliligin yasi olmaz, evlilik dogru kisiyle dogru zamanda yapilir. O yuzden bunu dert etmeyin...
Yok şu an tam yaşındasın ama bu işler nasip kısmet bekle bakalım senin beyaz atlı prensin de bir gün çıkar karsina
Belli olmaz ne olacağı. Hiç takıntı yapma bence.
Yaş büyüdükçe seçicilikte artıyo. O yüzden çok fazla incelemeden seç birini. Kimse dört dörtlük olamaz
Şansın zor gerçekten, dua ette kör topal a kalma
o yüzden erkenden yuva kurulmalı
düzen sonra da kurulur
Evet kesinlikle
Evde kalmadın ama seçeneklerin azaldı ve çocuk için falan senin için zor olur zamanla
Abla ben 26yım bende bile o ümitler tükendi seni düşünemiyorum zor valla. Yaş ilerledikçe insan daha seçici oluyor. Ve iyisini çıksın istiyor bu kadar beklemişken çok zor cidden.
Yaaa bir üzüldüm bir üzüldüm bu yaştan sonra kim ne yapsın seni çocuk dogursan bakacak gücün kalmaz
Abartma dayı
Abarmiyorum
Bende 38 yaşındayim ama bu takıntı yok bende. Brak akışına gercekten nasiptir bu işler
Hayır secebilirsin ama yaş ilerledikçe de en mükemmeli bulma şansın azalıyor.
Bende 34 yaşındayım maalesef evlenemedim hiç sevgilim bile olmadı bu yaştan sonra da evleneceğim kadını bulma şansımın çok azaldığını düşünüyorum
Gel evlenelim, yaş ilerledikçe seçeneklerin azalmasından ziyada köşelerimiz daha sivri oluyor. Yani tahammülümüz azalıyor, kriterlerimiz artıyor vs.. 🍕
nasip isi bu , ben evlendim de noldu. cocuklar var , ayrilamam
Evliliğe şu kadar özenmeyin ya. Kalsana evde daha ne istiyorsun
Her zaman olur hiç geç demeyin ümitsiz olmayın olur kısmet
Sabırlı olun
Neye yetişeceksin ki evde kalmak olarak düşünme bence evlenice noluyor
33 yaşındayım bende kaldım maalesef. Kısmet keşke olsa!
Evde kalmadın ama çıkar inşallah düzgün biri karşına
Hayır sen mutfak esyasi misinki evde kaliyorsun çık gez hayatını yaşa
Bende aynı yaştayım, benzer ilerliyoruz ama ben evlenmeyi düşünmüyorum.
Evde kalmışsın tabi çık gez biraz sonra yine evde kal :D
Bak çevrene çekiciliğin var ise bu soruyu sormazsı
valla evde kaldık 23 yaşındayım bir kız arkadaşım bile olmadı
Evet evde kaldın ama bu evlilikten daha iyi emin ol.
Ooo meslek sahibi evde kalmış olduğunu düşünen hatun, al beni beni allll 😂😂😂
Ya katil potansiyeli olmayan bir erkeği bul nikah kıy geç işte.
Ben napayım yaş oldu 37 evde kaldım 😂 gerçi çokta şikayetçi değilim bu durumdan yalan yok
Kendine sevgili bul ve seviş. Gençliğin boşa gidiyor.
Evet azaldı. 5 sene sonra bende bu tayfaya katılacağım herhalde.
Bende benm hatun konser kuşumu kariyer kuşumu merak ediyorum denk gelemedik bir türlü 🤦🤣
Elbet denk gelirsiniz, zaten o zaman bu sorunun cevabını almış olursun 👍
Tanışmayı isterim gerçekten, hangi şehirdesin acaba
35 erkeksen geçmişler olsun kadınsan sıkıntı yok. Kadınlar da yaş önemsiz her zaman birini bulursun.
tam tersi
Yanlışsın. Kadınerkil toplumuz. Kadın sözü geçiyor toplumda. Kaynana eş ne derse o
Efendi sünepe ezik erkekler için dediğin doğru fakat burada önemli olan kimin lafının geçip ne erkil bir toplum oluşumuzla alakalı bir durum değil Biyoloji iç güdüler ve Eğilim bunlar lafa bakan şeyler değil. Ya feminenleştirilmiş bir erkeksin ya da erkek hesabı açmış bir kız.
Yıkıl karşımdan bre hadsiz muhafızla kellesini hasodabaşının önünde sergilene
🤣 ne diyon a, wk🤣
Awkk 😁
Bilmiyon bilmiyon kadınlar her yaşta cevher. Erkek 25 dedi mi ruhuna sela el fatiha.
Tamam knk öyle aynen
Hemen evleneyim diye de yanlış karar verme bence. Arkadaşların filan yok mu tanıdığı biriyle tanıştırsin. Hem aracı olunca kefil de olur
aman takma kafana bende 39 yaşındayım hala bekarım evleneni görüyoruz evlenmeyeni de
Ben senden bir kaç yaş küçüğüm. Ama mimar kuzenlerim 30larında kafalarına göre erkeklerle aşk evliliği yaptılar
Bu yaşına kadar heyecan aradıysan maalesef işin zor. Şu kadınlar neden geleceğe göre hareket etmez ki
Selam,
Yaş 37 kimya sektöründe araştırma görevlisi olarak çalışıyorum isterseniz tanışabiliriz niyetim ciddi dönüş yaparsanız sevinirim Allah herkesin gönlüne istediği gibi birini çıkarsın inşallah iyi günler dilerim...
Evlenincede evde kalıyorsun ama bende sana bir erkek tavsiyesi alacaksan yeni emekli olmuş dul erkeklere göz dik ve iyi araştır kadından ne sebeple ayrilmis şiddet varmiydi bunlara dikkat et öyle evlen ondan sonra hayatını yaşa😉
Aslında seçim tercihi tabii ki yine yapacaksın bodoslamada yapılmaz bu işler nasipin varsa zaten karşına çıkar çok takıntılı olma bir yola başlayıp devamını getirmen lazım meşakkatli bir süreç tabii ki
30da kalkıyor o tren artık geçmiş olsun. Ahım şahım bi güzelliğin falan bi özelliğin yoksa evde kalmışsın
Bende bekliyorum ama kısmet hani derler ya sevmekte sevilmekte bir lütuftur belki de kaderimizde bekar kalmak vardır bence yaşın pek bir önemi yok ama yine de kader gayrete bağlıdır sende biraz çabala kusursuz birini arama bence
Çok fena yorumlar var 😃 bekar birini bulmakta zorlanırsın evlenip boşanmış olur genelde hiç belli olmaz bu işler şans oyunu gibi.