Gizli Üye(25-29)8 ayÇok sevdiğim bi abla var benim 40-43 yaşlarında ilk defa evlendi. Babası rahatsızdı onunla ilgilendi ve kendi hayatına hiç bakmadı. Babasının vefatından sonra annesi yalnız kalmasın diye de uzun süre kimseyle görüşmedi. Amnesi yaşın geldi diyip onu görüşmesi için zorladı ve 1 tane nişan yapıp attı. Aslan burcu bakımlı güzel biri yaşını da asla göstermiyordu. Yanına kimseyi yakıştıramıyordu veya babam olsa beğenmezdi diye çoğu kişiyi red etti. Yani olmadığından değil beğenmiyordu. Annesi çok kızıyordu evlen artık diyip duruyoemuş hep millet evde kaldı falan diyormuş hakkında. Neyse bu ben beğendigim biriyle evlenecem diye tutturdu. Boşanmış ve çocuklu birini istemiyordu. Neyse 40 yaşlarında (yaşından tam emin değilim 40 üstüydü) biriyle tanış 1 sene içinde evlendi. Adamın kendi evi arabası var maddi durumu çok iyi ve o da yaşına göre bakımlı genç. Onun da ilk evliliği ve çocukluktan birbirlerini biliyorlarmıştı ama adam işinde gücünde olduğundan 25 senedir hiç görüşmemişler. Adam hiç evlenmemiş adam bi 2 yaş küçükmüs. Şimdi hep tatildeler adam rahat kafada ve ev düzeni falan biliyormuş yapıyormuş. Kayınvalidesi memlekete gidiyormuş ve evleri yakın değilmiş. Yani çok rahat ve güzel geçiniyorlar şimdi. Durdu durdu turnayı gözünden vurdu diyorlar. Bi çocuk konusu biraz kötü oldu. O ablam hep bi çocuk istiyordu ama şimdi hamile kalsa da çok zor geçer hamileliği ama yinede belli olmaz allah herkesin gönlüne göre versin. Kendini fazla yıpratma istesen hemen evlenirsin ama doğru kişiyi bulmak zor. Bide şu var 30 yaş bizde "geç kalmış" diye başlıyor teyzeler sağolsun. Aslında o yaşlarda aklın başına geliyor. Erken yaşta hemen evleniyor gençler ve bekleyenler daha çok göze batıyor. Bende 27 yaşıma gircem ve benden küçükler catır çutur evleniyor. Gittiğim her yerde anneme evlendir artık diyorlar ve kendi dayım geçen bana artık nişan yapsak iyi olur diyor. Ya neye kime göre belirleniyor bu. 30 yaşlarda daha yeni yeni neyi nasıl istediğinden emin oluyorsun. Bakıyorum 18-20ler ev işi falan bilmeden evleniyorlar 3-5 sene sonra da boşanma. Kendini yorma vakti saati geldiğinde nasip olur inşallah. Allah gönlüne göre versin inşallah 🌸
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 485 cevap paylaştı.
8 ayEvlenmek için evlenmek istersen zaten bulursun. 80 yaṣınada gelsen bulursun ama normal bir evlilik için çok geç. Biraz tipine ve sosyal hayatına bağlı. Yaṣ geçtikce güzellikde kalmıyor. Bi zamanlar 8/10, 7/10 luk kızlar birden 5/10 4/10 oluyor. Haliyle artık erkekde kalmıyor. Daha doğrusu kaliteli erkek zaten 30+ çok çok çok zor. Ancak geçmiṣ iliṣkileri ailesi vs. yüzünden travması olan veya hiç hayatında kadın eli değmemiṣ birileri kalıyor. Yani pazar alanında yere düṣen elmalar. Az çürümüṣ olanını bulursan ne ala.
01 Yorumla- 8 ay
😇😇 ulan ne örnekler verdin yaa öğretmenlik var mı biraz 😂
Gizli Üye(36-45)8 ayEğer evlenmek istersen evlenirsin. Ama mutlu olabilirsin. Zaten sorun bu.
sen iyi bir insansın ve her iyi insan gibi yuvanın olmasını ve mutlu olmak istiyorsun belli. Bunun içinde iyi bir insan lazım. Ama bu devirde maalesef iyi insanlar birbirini bulamıyor. Sanırım biraz beklentini yüksek tuttun ve bu yüzden vakit kaybettin. Bu sözümden gözünü kapat evlen demiyorum. Eğitim seviyene uygun, maddi durumu senden iyi değişse bile potasiyeli olan bir erkek denk gelirse ona sana yaklaşması için biraz cesaret vermen lazım. Bu arada benden söylemesi iyi erkekler sıkıcı oluyor. Ama gögüsüne başını dayayıp hayata mutlu, huzurlu ve güvenli olarak devam edersin. Yani mutluluk hormonu salgılarsın. Ancak, ben sıkıcı erkek aramıyorum heyecan arıyorum dersen, oda senin fikrin tabii 😊😊😊 ama o tip erkek ile evlilik olmaz, olsa bile uzun sürmez 😊😊00 Yorumla
8 ayEvde kalmak diye bir şey yoktur çocuk düşünüyorsanız Bunun için çok geç kalmamanız gerekiyor. Evet bana göre çocuk için bu yaş sınırınız çok daha fazla açmamanız gerekiyor ileride nesil farkı büyük yaş farkları olmasın daha genç enerjikken ayak uydurabilin diye söylüyorum. Çocukların bebeklerin enerjisine yetişmek için biraz daha genç olmak gerekiyor tabii biriyle. Bunun dışında biriyle tanışmak sevgi aşk yaşamak ömür boyu olabilecek bir durum :)
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
İnsan hayatı süresince ne zaman ne yaşayacağını bilemez. 🦋 38 yaş, umutlarını kaybedeceğin bir yaş değil, aksine hayatı daha güzel bir şekilde yaşayabileceğin dolu dolu bir dönem olabilir. Evlilik kısmet meselesi, doğru insanla hayatını birleştirmek bir anda ve beklenmedik şekilde olabilir. ❤️
"Evde kalmak" gibi tabirler kendini üzmene neden olmasın çünkü hayatta öncelik her zaman kendinle barışık ve mutlu bir birey olmaktır. Kendine güven ve hayatını dolu dolu yaşa. Doğru kişi bir gün yolunu bulacaktır! 😊✨10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
185Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 8 ayevlenirsiniz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayBen de yakında 32 olucam seninle aynı yoldayım abla. Üzümün sapı armudun çöpü diyenlerdensin sen de galiba benim gibi. Zaten ben sevdiğimi 12 yılda zor unuttum. Onun da etkisi oldu biraz ama seçiciyim de çok. Çevremde gördüğüm kadarıyla evlenmek için fazla seçici olmayacaksın, adam sana evlilik teklif ediyorsa fazla dizilerdeki gibi aşk yaşasaydım ya bilmem ne diye mızmızlanmayacaksın. Evleniyim gitsin kafasında düşünüceksin. Yoksa bizim gibi seçici olunca evlilik zor oluyor. Kuzenim de 38 yaşında evlendi bu arada. Şimdi 42 yaşında mı ne, iki tane çocuğu var.
713 Yorumla- 8 ay
Umarım sende evlenirsin. Tipi kötü olmasın, asgari ücret almasın, eğitimi düşük olmasın yeter yani. Bence
- 8 ay
Ben de 31 ve cok seciciyim🤣
Cevap sahibi8 ay@Cihannylmz Daha ne olsun😅bi tane konuştuğum var şu an ama sevgili değiliz. O lise mezunu ben üniversite ama hadi lise de çok düşük seviye değil yani önemli değil diyorum. Öyle aşkıyla yanıp tutuştuğum biri değil. Asgari ücret alıyor ama iyi çocuk. İşte kriterleri arttırdıkça evlenmek zorlaşıyor. Aslında fazla düşünmeden evlenmek lazım ama ben de yapamıyorum onu. Biraz sevgim olsun istiyorum o da yorumda dediğim gibi dizilerdeki gibi büyük aşka özenmek gibi olunca hiç olmuyor
Cevap sahibi8 ay@Leylişleyliş Böyle giderse biz evde kedilerimizle yaşlanırız 😅😂
- 8 ay
Ya asgari ücret alanla ne işin var aile kabul etmez. İyi düşün bak
- 8 ay
@Cihannylmz bana da akil ver unv mezunu ticaret yapiyo evi arabasi var ortalama tip boy 180 ve cok efendi iyi yeterlimi😅
- 8 ay
@Leylişleyliş üni mezunu ise süper boyda iyi.. daha ne istiyn sen?
- 8 ay
Cevap sahibi8 ay@Leylişleyliş Kız seninkinin durumu iyiymiş aslında her şeyi geç evi arabası olması çok iyi kriterler. Bunu bi daha düşün sen😅 ama galiba sevgin yok çocuğa karşı ondan kararsız kalıyorsun. Bizim bu seçicilik başa bela cidden 😅
- 8 ay
Onun yanindayken iyi hissediyorum mutluyum hic skilmiyorum sohbetimiz beraber gezmelerimiz sevmeyen bunlari hissetmez sanirim
- 8 ay
Dusuneyim dmi yoksa evde kalcam😅
Cevap sahibi8 ay@Leylişleyliş Hahha hem çocuğun durumu iyi hem de sen onun yanında mutlu hissediyorsan problem ne? Bence kriterler iyi gibi. Aksine fazla düşünme, fazla düşündükçe kafan karışır. Kafan karışmadan otur nikah masasına 😅
- 8 ay
Dimi😂
8 ayEvde kalmak tabiri hoş değil. Ancak daha da nahoş olanı Türkçemizde bu konu ile ilgili çok atasözü olması. Demek ki senin gibi düşünen çok fazla kişi var ki artık atasözlerimize kadar işlemiş.
Değerli arkadaşım. Hayatının en güzel en gitti mi geri gelmeyecek dönemindesin. Belki ekonomik özgürlüğünü de eline almışsın. Neden böyle şeylere takılıyorsun. Hayatını yaşa, gez toz. Kültürel aktivitelere katıl, gezilere turlara git. Eminim bir yerlerde senin gibi, seninle aynı yöne giden biriyle kürek çekersin. Ama sandalını limana bağlarsan, Orada ya hep duran tekneleri ya da başka bir hedefe hareket edenleri bulacaksın...
Silkelen kendine gel... Bu hayat senin. Yaşamaya bak.
20 Yorumla
8 aySorun sende değil by devirde evlenilecek insan yok kadın veya erkek hepsi için geçerli. Evlilikler hele de bu ülkede tamamen çıkar odaklı, eğer parası olan bit kadınsan merak etme 45inre de seninle evlenecek erkek bulursun 25inde de. Ama hiçbir şeyin yoksa evlilik anlayışın huzur mutluluk ve aidiyetle bir yuva kurmaksa evde kaldın çünkü evlilik artık böyle bir şey değil bilmem anlatabildim mi. Evliliklerde millet birbirini aldatıp dışarıta evli görünüyor inanın bu devirde bekar olmak evli olmaktan daha normal.
51 Yorumlaevlilik aşkı öldürüyor. aşk peşinde koşacağına gününü gün et yaşa eğlen.. bi kere aynı evde sürekli kaldığın kişinin de yanında os ur maya başladığında monotonlaşır hayat. o yüzden evlilik güzel bişey safsatasını topluma yediren işverenlerdir. daha çok köle - çocuk doğsun diye.
10 Yorumla%60-70 kaldın diyebiliriz. Geç kalanlar hep bir arıza da geliştiriyor kadin erkek hepsi için diyorum. O da etken. He hatalarını gören birisindir, mantıklı çerçevesinde şeyler beklersin karşı taraftan bulursun yine birini bellli olmaz.
Ama premses görmeye devam edersen kendini skinti.10 YorumlaAnnem senin yasinda evlenip ustune beni 40 yasindyken dunyaya getirdi🤦♀️
70 Yorumla
8 ayEvde kalmak terimi çok yanlış... ama şu varki aklı başında seversiniz sevilirsiniz daha iyi olur belkide daha güzel... ayrıca evlenmek imanın şartları gibi bir aşama değil ya da Maslowun en üst basamağında da değiliz kendinizi kendinizle oylamayı bilirseniz gerisi kocaman bir hiçliktir.
00 YorumlaBence evlenirsin. 38 yaşından sonra evlenirsin ama çocuk sahibi olmak için çok geç olabilir. Çünkü herşeyin bir biyolojik saati var. Vucudununda öyle yaşlanıyorsun ya ondan. 50 yaşında menapoza giriyor millet abhsshvlfl vaktin varken evlen yani bir yaştan sonra çocukta doguramazsın ki
00 Yorumla33 yaşımdayım, daha yeni ziraat teknikerliğini bitirdim. Önümüzdeki günlerde iş görüşmem var, bu 4. okulum ve 14-15 senedir iş dünyasının içerisindeyim. Size şunu söyleyeyim, kadınlar tarafından öyle bir fark ediliyorum ki, bu boş bir farkındalık da değil. Çünkü bu yaşıma gelene kadar, kimlerle tanıştım, neler yaptık ve hangi alanlar üzerine çalıştım bir bilseniz! Bence siz de böylesiniz, çıkın gösterin kendinizi, görmeyen kördür! :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 595 cevap paylaştı.
8 ayEvlenirsin de ancak çocuklu dul adam olur kanka. Kendi yaşıtın hiç evlenmemiş erkek çok da bekleme bence.
414 Yorumla- 8 ay
Dimii
- 8 ay
@meehmett00 yani ben 30 yaşımı geçip de hala bekar olursam öyle yaparım.
- 8 ay
Çok haklısın ya valla🥰😇😊
- 8 ay
Çocuklu dul biriyle evlenmem için savcı doktor falan olması lazım çocuğun da annede kalması boşanma sebebini bana ispat etmesi lazım bu arada
- 8 ay
28im 🤣
- 8 ay
@NoluyooFuat ben 35 yaşındayım daha evlenmedim mesela
- 8 ay
Kanka 30 40 yaşında evlenmemiş çok adam var nerede yaşıyorsun sen
- 8 ay
@Kartonhelva valla öyle bile olsa çocuğuyla görüşmüyor bile olsa yurtdışında yaşayacak bile olsanız o çocuk o adamın nüfusunda olduğu sürece bela, düşünsene senin ee çocuğun olwcwk ve çocuğun mirasına ortak biri var ne bileyim ya hangi kadın ister bunu
- 8 ay
@Knnhjjuugff yok ben en olabilirini söyledim
- 8 ay
@Kartonhelva savcı olda okey misin kanka? Babası hayat boyu görülmek zorunda yeri gelecek kadınla da görüşecek çocuk bahanesiyle. Hep bi bağ. İlerde kendi çocuğunda belki kardeşiyle görüşmek isteyecek vs
- 8 ay
@Kartonhelva
30 yaş üzerinde hala bekar olan kadın da ancak okumuş filansa normal karşılanır. Ben de öyle olduğum için gelen adamların da öyle olma ihtimalleri yüksek. Yani savcı olsun doktor olsun diye özellikle belirtmem gereksiz olur.
Çocuğun annede kalması şart değil. Hatta bizimle kalması daha doğru. Boşanma sebebi de şiddet vs değilse gerisi problem değil benim için. - 8 ay
Okudum işim var yüksek lisansımı yapıyorum bu durumda yazıyorum ben de tabii. Aldatmak da sıkıntı başkasını aldatan seni de aldatır
- 8 ay
@Knnhjjuugff ya zaten bekar biriyle evlenmek en doğrusu da en olurunu söyledim
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
8 ayBen de 30 um :( ve böyle giderse bilemiyorum yani oladabilir belli olmaz aslında
50 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayBende 28 yaşındaym sevgililerm hep oldu ama evliliğe gitmedi son sevgilmden geçen hafta ayrıldm o benin bi erkekten beklentilermi çok yükselti bende istemiyom evlenmek ama ailem zorluyor çok beni belki biriyle anlaşmalı evlilik yaparm diye düşünüyom
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı.
8 ayBenim arkadaşımın teyzesi 48 yaşında evlendi. Şu an bir çocuk bile istiyor yaşına rağmen. Erken olanı daha makbul elbette ama nasip işte.
40 Yorumla
8 ayKalmadin belki ama bir çok şeyden mahrum kaldın denilebilir
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. bakimli ve kariyer sahibiysen.. bu kariyer illa disarda calismak degil ev hanimliginda da kariyerlisindir pastalar borekler vs vs neden olmasin.. ama evlenir evlenmez cocuk sart.. son demlerin cunku..
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı.
8 ayArmudun sapı üzüm çöpü diye düşünmesen illaki nasibin bir yerden çıkar, bak ayrıldım ayrılalı 8 senedir aramayı bıraktım biliyorum ki kimseye güvenilmiyor o yüzden şimdilik yaşıyorum böyle, yani evlenecem diye yanlış şeyler yapma kimseyede güvenme
00 Yorumla
8 ayBen de 32 yaşındayım bakirim hiç seks bile yapmadım sevgilim olmadı olur tabii mümkün
19 Yorumla- 8 ay
Evet
- 8 ay
Evetttttt
- 8 ay
En yakın zamanda
- 8 ay
Aslaaaa
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
8 ayHer yasta her insan evlenir. önemli olan dogru kişiyle olması. evlenmek için evlenme
10 Yorumla
8 ayEvlenebilirsin. Henüz menopoz döneminde değilsin. Fakat her geçen yıl bebek doğurma fırsatın azalıyor. İnşaallah evlenir anne de olmayı başarabilirsin. Hakkında hayırlısı olsun.
00 Yorumla
8 ayEvlenmek için evlenilmez, sonra katlanamazsın evin içinde, psikolojin çöker, yani birisini çok seviceksin ve o kişi seni soğutmayacak kadar karakterinle uyumlu biri çıkacak da ancak öyle evlenmek doğru olur öteki türlü evlenme daha iyi, ilerde yalnız kalmak kötü olacak sadece, onun içinde ajda pekkan tarzı dinç yaşlanmak lazım sağlığına dikkat edeceksin, arkadaşların olacak yeter. Evde evlendikten sonra hareketlerini beğenmediği erkeğe katlanan mutsuz çok evli kadın gördüm.
03 Yorumla- 8 ay
Ohooo ne sevmesi yaaa o yaşlar gecti artık.. kalbin isiniosa, yeter işte..
- 8 ay
@Cihannylmz ne alaka
- 8 ay
@Cihannylmz sevdiğin insan sevmediğin hareketi de yapsa anlayış gösterirsin ama sevmediğin insana katlanamazsın yalnızlıktan daha kötü stres olursun, seviyorsan kadın dırdırıdı demez gönlünü alırsın mesela. Kalbin ısınmasıyla da sevgi başlar zaten flört sürecinde anlaşılır kalbin ısındı diye tanımadan evlenilmez
- Aile & Toplum konusunda 309 cevap paylaştı.
8 ayHer yaşta evlenebilirsin yaşla alakası olduğunu düşünmüyorum istediğin kişiyi bulmakla alakalı tek kişilik karar değil iki kişi aynı noktada buluşmalı ve zor iş
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
8 aySenin elinde illa evlencem diyorsan bugün bile evlenebilirsin. Ama bu yaşa kadar evlenmedigine göre ciddi kriterlerin var belki biraz çıtayı düşünürsen evlenebilirsin
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
8 ayBende yazan yaştayım.
Evlenmek için evlenmeyin.
Aradığınızı bulduktan sonra evlenin.
Yalnız ekonomik beklentileri artık yüksekte tutmak herkes için zorlaştı.Önce ekonomik bekletilerinizi belirleyin.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 852 cevap paylaştı. Evlenırsın tabıkıde 45 se kadar normal bn 34 dum buyuk konusmayım ama 40 tan önce evlilik değil planım ilk önce karıyerım sonra hayat arkadasımla özgür rahat evlilik
00 YorumlaEvlenirsin ama zor olur ya.. çocuk yapması büyütmesi. Bedenen insan yorulur. Ama çocuk yapmam dersen Süper
10 Yorumla
8 ayBende 37 evde mı kaldık dunya da asılı mı bılemıyorum. olmayınca olmuyor.. bazen ınsan ne yasıyor ne öluyor araftayız..
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı.
8 ayEvlenmek için yaşa takılmayın ruhunuzun ne istediğine takılın bence kendinizi hazır hissettiğinizde de evlenin
00 Yorumla
8 ayNeden olmasın?
Belki kriterlerinizi birebir karsilamasa dahi pek çok aday bulursunuz.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 849 cevap paylaştı.
8 ayÇok rahat bulursun hatta büyük bir aşk yaşayarak evlenirsin ama sanıyorum artık çocuk için biraz geç, evlilik için değil.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
8 ayTamam 38 yaş baya geç ama kadın tarafı aranılan, teklif edilen vs taraf olduğu için o şans hep var.
01 Yorumla- 8 ay
Dipnot: 42 yaşındayım ben de bekarım, hiç evlenmedim.
Evlenirsin neden evlenmiyesinki. Zaten maddi sıkıntılardan dolayı çoğu kişi evlenemiyor. Evlilik yaşı ilerledi
00 Yorumla
8 ayBunun kesin bi cevabı yok ama yaş ilerledikçe ihtimaller azalır, bir erkek olarak ben de aynı durumdayım.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Sen gibi evlenmeye niyeti olan biri ile tabii ki evlenirsin. 70-80 yaşında insanlar evleniyor bir de öyle düşün.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 446 cevap paylaştı. Evlenirsin neden evlenmeyesin doğru kişiyi bulduktan sonra. Buradaki kritik nokta doğru kişiyi bulmak
00 Yorumla
8 ayhiç bir zaman evde kalmazsın , seçici olmayı borakıp hayatına girenlerle bişeyler yaşa bence , 2. bahar gibi düşün..
00 Yorumla
8 ayEvlilik için geç değil ama çocuk sahibi olmak için biraz daha acale etmen gerekiyor yoksa evliliğin yaşı yok
00 Yorumla
8 ayUmutsuz olma evde kalmadın evlenmek tercihe bağlı en güzeli bekârlık diyim ben sana erkekler ne sevgili ne eş modunda çekilmezler😃
00 YorumlaEvlenirsin. Kendini bırakma yeter, özgüvenli ol, erkeklere çok muhtaç davranma birileri seni begenir mutlaka
00 Yorumla
8 ayEvlenenler nerede kalıyor? Evde kalmak nedir? Ne saçma bir deyim !
10 YorumlaEnasil gidiyor durumlar peki konuştuğun gorustugun yok mu kimse
00 Yorumla
8 ayHiç açılmamış San tazesindir olur neden olmasın paran varsa o hoo
00 Yorumla
8 ayYanı bunları sormaya başladıysan durum kritik
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 615 cevap paylaştı. 45 yaşındayım hiç evlenmedim hala mucize bekliyorum sende kesme ümidi 😂
00 Yorumla
8 ayEvlenirsin ama çocukda sorun azıcok yaşarsın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 668 cevap paylaştı.
8 ayAnne olma durumun sağlığın yerinde mi, ben de bekarım konuşmak istersen
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
8 aynasip kısmet bu işler. zor ama imkansız değil. ne beklediğinize bağlı
00 Yorumla Evde kalmış erkekle evlenirsin kaç yaş istiyorsun söyle çekinme benden sır çıkmaz ciddiyim
00 Yorumla
8 ayArtık dış görünüşe filan bakma, evde kalırsın içi kalbî gülenle mutlu ol git.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
8 ayEvlenirsin elbette
Yaş konusu bir sınır ya da engel değil
Ancak seçicilik artabiliyor00 Yorumla Evlenebilirsin tabi, yurtdışında yaşa, evlenmeye gerek yok, hangi şehirde yaşıyorsun?
00 Yorumla
8 ayBazen bir gün bir ömre bedeldir o yüzden dert etme yaşını
00 Yorumla
8 ayEvlenebilirsin. Ama büyük ihtimalle daha önce evlenmiş ayrılmış biri olur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ayYa yaşla ne alakası var dişi enerjini yaşam tarzını geliştir güçlendir. hobi edin sosyal çevreye karış. Yaşla alakası olmayan şey işin özgüvenini düşürme. kitap okuyun kitap ne bulursan oku beni deli etmeyin.
Yaşını göstermeyen o kadar çok insan var ki bu ev de oturarak olmuyor kendine ruhuna iyi bak arkadaşım00 Yorumla
8 ay38 gene iyi halamın kızı 45 yaşında ilk evliliğini 48 yaşında bi adamla yaptı 3 çocuğu var adamın
00 Yorumla
8 ayBu yaştan sonra evlansen neye yarar hayrı mı var sanki
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Dairede bayan arkadaş emekli oldu sonra evlendi ona göre yaşın neki
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
8 ayKadınlar evde kalmaz istedikten sonra muhakkak birini bulurlar
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sanmıyorum sadece degerini bilen şimdiye kadar çıkmamış
00 Yorumla
8 ayEvlenirsin, Hayatini bosvererek yaşama yeterli. Frenkansinin tutacağı biri mutlaka vardır.
00 Yorumla- Devamını Gör (201)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer