Evliliğimde sabredemiyorum, çocuğum için dayandım ama olmuyor. Ne yapayım?

Eşimle çok sorunlarımız var, boşanmayı istiyorum dedim babamı ailemi çağırdı eve getirdi babam ailem asla istemiyor beni eve kabul etmiyorlar. Kendi ailesi de nasihat vermekten başka bişey yapamıyor. Çok vurdumduymaz inatcı kimsenin lafını dinlemez bir insan. İş sıkıntısı da var 2 yıldır para yönünden çok kazanamıyor sabrediyorum bende yük olmamaya çalışıyorum. Eşimle geçimsizlik, şiddet, aşağılanma, kavga yani baya anlaşmazlık var. Ailem çocuğumu kabul etmiyor 1 tane oğlum var 3 yaşında. Kavgalı evde büyümesini istemiyorum. Eşimin ailesi çok zengin, çok iyiler, oğluma da çok iyi bakarlar biliyorum. Ben yanıma alsam nasıl bakıcam düşünüyorum. Tek başıma nasıl olacak. Gidicem diyorum eşime birkaç defa dedim git diyor. Beni kaç kere evden kovdu s. git aşağılık insan diye. Nereye giderim ne yaparım bilmem. Daha sabah tartışma oldu bu evden sen gideceksin a. g çocuğu dedi bende sensin o diyince vurmaya kalkıstı.5 senelik evliyim 4 yıldır geçimsizlik var. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum artık katlanamıyorum bu vakte kadar çocuğum için dayandım ama artık dayanamıyorum hasta olucam bu gidişle sıkıntıdan..

Evliliğimde sabredemiyorum, çocuğum için dayandım ama olmuyor. Ne yapayım?
Cevapla