Eşimle çok sorunlarımız var, boşanmayı istiyorum dedim babamı ailemi çağırdı eve getirdi babam ailem asla istemiyor beni eve kabul etmiyorlar. Kendi ailesi de nasihat vermekten başka bişey yapamıyor. Çok vurdumduymaz inatcı kimsenin lafını dinlemez bir insan. İş sıkıntısı da var 2 yıldır para yönünden çok kazanamıyor sabrediyorum bende yük olmamaya çalışıyorum. Eşimle geçimsizlik, şiddet, aşağılanma, kavga yani baya anlaşmazlık var. Ailem çocuğumu kabul etmiyor 1 tane oğlum var 3 yaşında. Kavgalı evde büyümesini istemiyorum. Eşimin ailesi çok zengin, çok iyiler, oğluma da çok iyi bakarlar biliyorum. Ben yanıma alsam nasıl bakıcam düşünüyorum. Tek başıma nasıl olacak. Gidicem diyorum eşime birkaç defa dedim git diyor. Beni kaç kere evden kovdu s. git aşağılık insan diye. Nereye giderim ne yaparım bilmem. Daha sabah tartışma oldu bu evden sen gideceksin a. g çocuğu dedi bende sensin o diyince vurmaya kalkıstı.5 senelik evliyim 4 yıldır geçimsizlik var. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum artık katlanamıyorum bu vakte kadar çocuğum için dayandım ama artık dayanamıyorum hasta olucam bu gidişle sıkıntıdan..
Arkadaşım, kadın ile erkek arasında neden geçimsizlik olur otur bir düşün. Ya cinsel sorunlarınız vardır, doğru iletişim kuramadığınız için birbirinize yetmiyorsunuzdur?, ya maddi sorunlar yüzünden sürekli beklentiler karşılanmıyor hissi yaşanıyordur ya da çocuk ile ilgili didişmeleriniz yüzünden birbirinize sabrınız kalmıyordur. Eşin ile arandaki sorunları bir deftere, kağıda yaz. Senin ihtiyaçlarını karşılamak için elinden gelen her şeyi yapıyor ancak maddi geliri bir şekilde düşük kalıyorsa ki bu günki ekonomik zorluklarla dolu zamanda çok normal! Buna ramen, eşine manevi olarak destek olmak yerine onunla sürekli didişip, zıtlaşıp kavga ederek hiç bir yere varamayacağını hala anlamamış olabilirsin. Bazen kadınlar gerçekten sabır ile çözülebilecek konularda erkeklerin üzerine üzerine gider ve erkeğin de sabrı bir yere kadardır.
Özetle sana sorunlarını doğru anlayabileceğin bir yöntem önermem gerekirse, kağıda kaleme aldığın sorunlarını bir aile terapistine giderek anlat ve gerçek sorunlarınla yüzleş.
Evliliğinin 2. yılına kadar neydi de 2. yılından sonra ne oldu fikrin değişti? de ayrı bir soru mesela. Çocuk ile ilgili sorumluluklar mı ağır geldi sana? Bu arada bir şey daha, genellikle bazı kadınlar çocuk olunca anne tarafını ön plana çıkartır, kocasıyla cinsel münasebeti neredeyse sıfıra indirir. Bu durumda da eşinle sorunların oldukça büyümüş olabilir. Çünkü belki farkında değilsin ama evliliğin % 65-70'i sağlıklı bir cinselliktir.03 Yorumla
Soran+1 yılBu dediklerin çok doğru. cinsel sorun, iletişimsizlik, maddi, çocuğun sorunları, sinirimizi birbirimizden çıkartmak. Maddi yönden zaten zorlamıyorum hadi biyere gidip yemek yiyelim şunu içelim demiyorum. Manevi olarak şu işi yapıcam dedi yap dedim ama yapamadı hala ısrarla orada duruyor gelir çok kazanamadığı halde. Neymiş elin işinde çalışmazmış. Kendini asla yıpratmaz zora getırmez. Eve gelince cocukla ılgılenmez benımle ılgılenmez yemegını yer oturur telefon başına. Haftanın 4-5 günü dışarıda arkadaşlarıyla zaten. Şu gün gelde bişeyler yapalım demedi. Biz zaten çok tanıyamadık birbirimizi evlenınce tanıdık. İlk yıl zaten lay lom geçıyor. Destek almayı çok söyledim ama yanaşmıyor benı de gondermıyor ucretlı dıye. Ben usanmışım dayanamıyorum katlanamıyorum.
- +1 yıl
Belediyelerin ücretsiz bu tip hizmetleri oluyor çoğunlukla. Kimseye bir şey ödemek zorunda kalmadan gidebilirsin. Biraz araştır. Bu arada bu şikayetlerini de eşinle kavga, gürültü etmeden, gerçekten alıp karşına sakin bir şekilde konuşarak, sana daha çok vakit ayırmasını isteyebilirsin. Uzun süredir tartışarak sorunlarınızı çözmek yerine sürekli zıtlaştığınız için ikinizde de birbirinize karşı sabırsızlık ve tepkisel tavırlar oluşmuş belliki. Burdan bukadar oluyo. İstersen mesaj at, dertleşiriz, bakarsın iyi gelir.
Soran+1 yılAraştırıcam devletın psikologlarını. Konuştuk beni babamların evıne yolladıktan sonra 3 saat kadar tamam son şans dedik ama 3 gün şyi kalabildik yine aynı. Sevgı saygı bitmiş bizde
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Ekonomik özgürlüğü, kariyeri.. vs olmayan birisi, ilişkide köledir.
Evlenince çalışmam, kocam bana bakar diyen kadınlara ibret olsun durumun. Gerçi onlara ibret filan olmaz, göre, göre yine aynısını yaparlar. Gurur ve akıl eksik olunca...
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSessiz kal.
Cinsellikten yana iyi tut, zor senin için biliyorum ama çocuğun için bir süre sabret eşinide olumlu tutup iyi olacağını düşünüyorum. Duanı da et her daim rabbim gösterir ona senden özür diler helallik ister inşallah durumun iyi değilse çocukta yapma dikkat et. İlerleyen süreçte devam ederse tek çocukla kalma ona yazık. Tek başına büyümek güzel bir şey değil. Kadınsın erkeğin burnundan girip çıkıcaksın. Kadınsın emin ol ki zorda olsa ilerledikçe kazanan sen olursun. Çünkü ekonomi belli ha özgür kalmışsım tek başına ha böyle kozlarını oyna. Duanıda et her daim. Bakımına dikkat et. Her zaman bakımlı ol gençsinde kıskanacaktır. Çocuğum önünde birbirinizi sevin onada söyle etkilenmesin onun suçu ne ve onu ne kadar etkiliyor öyle değil mi? Eşini işinden işsizliğinden vurma onurunu gururunu kırar birnevi ondan bu küfürleşmeler. Sessiz ol, sevgili ol ama kırıldığınıda belli et içten içe. Sen onunla bütünleştikçe o sana yaşattığı şeylerden bin kere pişman olacaktır. Allah yardımcın olsun az çok anlatabilmişimdir umarım.212 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBunlarda iyi kıvırabilirsen yaptığı herşeye pişmanda edersin. İnanıyorum ki dua ve inançla oluruna varır ama en en kötü ihtimal bir süre böyle olursun baktın hayırlı değil düzelme yok. Planını yap boşanırsın çocuk az daha gelişince
Soran+1 yılHer yolu denedim sessiz kaldım umursamadım bağırıp çağırdığında. Bunu da deneyeceğim Rabbim hayırlısını versin inşallah diyecek hiçbir şey bulamıyorum artık
Cevap sahibi+1 yılDeğişim yap. Bak ben sorunlu ailede büyüdüm tek çocuktum. şu an ne çeltiğimi allah bilir az çok yaşıt sayılırız. Hem o çocuğu hem senin psikolojin için düşünüyorum her ne kadar desteklemesemde eşinde. Ama anlaşamamaktan ileri geliyor onun hareketi acizliğini hissettirilince adamın kadınısın zoruna gidiyor tabi. Destek ol ona belli et. Başlarda evde değişiklik yap eşyaların yerini değiştir. Ortam enerji değiştir. İbadet inanç bilemem ama bol bol dua et arın. Namaz zaten boyun borcu ama neye inanırsan onu yap. Bıkma sen annesin genceciksin daha oğlun 20 olacak sende daha yaşlı kategorisine bile girmeyeceksin dinç kal. Zaten eşinden gençsin bakımından vazgeçme aç kal bakımlı ol o kadar diyim yani. Araplara bakıyorum ben arkadaş evlerinde falan afedersin evleri dökülüyor ama bakım ürünleri, o saç baş tırnaklar manikür pedikür hepsini kendileri yapıyor. Kolay mı hem kadın olmak hemde adamları böyle eve bağlanıyor ama en büyük katkı sana ve geleceğine. Taviz verme elde edilen değil ulaşılmayan ol. Olgunlaşsanda bir ana olarak yapıcı ol gençsin sen. İçi içini yesin yani bırakamaz ki. Hassas noktası belli adam senin adam neresinden girip çıkarsın senin bileceğin iş. Part işlere bak, evde yapılan işler oluyor kirada mısın vs bilmiyorum ama ülke şartları kötü farkındayım. Biriktir ya bir lira dahi olsa. Damlaya damlaya göl olur. Çocuk büyüdükçe senden çalışırsın. Kimseye bırakma çocuğunu kimin ne olduğu belli değil iyi kötü ayırt edene kadar. Sen dua et rabbim sana annesin duanı kabul eder inşallah. Gergin misin git eşine masaj yap oda sana yapsın. İki günlük dünya araya gaflet neler giriyor. İnşallah oda yaptıklarının ağırlığının farkına varır özür diler. Dil önemli sus sinirlenebilirsin hakkın ama oda kendi doğrusunda. Seni kötü işe veripte zorla çalıştırmıyor herhangi iş paranı yemiyor. Sapkın düşünceleri yok. Acizliğini vurunca pis pis konusuyor. Dua çok önemli sevgi çocuk önünde böyle olalım de. Sessizliğini koru. Evinede üçüncü kişilerin adını geçirme
Cevap sahibi+1 yılAraya girmesine de izin verme. Yansıtmayın evin içindekileri. Hal hatır edin. Sen zaten hem sessiz olup yapıcı davranırsan dikkat çekersin ona karşı canım değildir anlar. Mesela hem aranız iyi istediğini veriyorsun çocuğun yanında da güzel konuşuyorsun ama onla göz göze gelmemeye çalışıyorsun bakmıyorsun. Tavrında dikkat çeker iyiye davranman hoşuna gider ve bakmaman yoksaymanda ona karşı kırgınlığını ifade eder. Demem o ki işe yarar inşallah bazen sözlerle ifade edemez anlaşamayız bakışlarınız davranışlarınız konussun✨
Soran+1 yılDüşünüyorum seviyor muyum diye cevabım hayır oluyor. Bana ilgi asla vermedi güzel kelimeler duymuşluğum asla yok. Bu konuda cok uyardım hal hatır sor eve gelınce konus benımle diye ama umursamıyor beni. Göz ardı ediyor. Birgün adıyla sen nasılsın ıyı mısın yoruluyor musun demiyor. Beni annelikten vuruyor sen anne misin de diyor. Çok yordu çok yıprattı. Ben ondan bişey beklemiyorum artık yapamaz biliyorum zorla olsa da yapamaz içinde bana karşı bişey yok çünkü. Ha ben çocuğum için yine çabalarım yine katlanırım ufak da olsa düzelme olursa ne mutlu bana. İbadet etmeye çalışıyorum Allahım kabul etsın dualarımı inşallah ama sonu hayır mı şer mi bu işin ben kestiremiyorum artık.
Cevap sahibi+1 yılSen ümit kesme düzelir inşallah ama kadınlığını hissettir ona. Bel altından vur işte başta gurur kırıcı gibi ama emin ol hissetikçe seni anlar. Mesela oğlunun yanında güzel şeyler söyle farklı yerdedir duyordur. Baban gibi kendi ayaklarının üstünde duracaksın falan. Hem onu mutlu eder çocuğunuza karşı böyle söylemen hem farklı bakış açısı yaratır
Cevap sahibi+1 yılZamanla belli olur son hamlelerin bunlar baktın olmuyor en azından üslup temizleşir. Ayrılırsın en son seçenek bile olmaz umarımda allah sabinin yüzüne güler🙂
Cevap sahibi+1 yılDeğişim önemli bakın ben evde hala yaparım eşyaları farklı yerlere koyma. Doğal sirkeyle temizleme silme. Çamaşırlara falan elma sirkesinden damlatın. Banyoda vs. Güzel kokular sürün. Ortam evin içi değişsin. Özenli olun herşeye farklı bakmaya çalışın. Hem sizin psikolojinize iyi gelecektir. Hemde ortama inşallah
Soran+1 yılÇok teşekkür ediyorum gerçekten çok sağolun o kadar destek oldunuz ki. Bu dediklerinizi yapıcam son şansı. Ranbim aklını başına getirsin sadece onun değıl benimde. Arada olan çocuğuma olmaz umarım. Böyle bi ailede büyümeyi haketmiyo daha guzel yerde daha sevgı dolu yerde olmayo hakedıyor
Cevap sahibi+1 yılYani inşallah faydalı olur ya. İlla küçük şeyler olurda siz umutlu olun allahım yardım et diyin her seferinde💪🏻
Yuvanız için, hem sizi kadın görmese çocuk yapar mı. Öyle düşünmeyin annesiniz. Dişiliğinizi sizde hissedin. Eşinizde hissetsin. Annesiniz zor bu baskın ama eşide etkiliyor bu durum. Anneme derdim hep anası gibi davranma babama 😂 etkiliyor fark etmesenizde. Kendi bireyliğinizin farkında olarak devam edin yani. Kimse için değil öncelik sizin ve kendiniz için. Rutin olunca illa dikkat edersiniz sürekli🙃🌸
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler , başına sessiz kal falan yazınca linç yerim diye düşündüm ama sonuna kadar okuyup anlayan niyetimi anlar diye düşündüm.✨
Öncelikle merhaba yaş aralığına baktım çok çok gençsin daha , ilk tavsiyem şudur iki herhangi bir işe başlaman yönünde ekonomik özgürlüğünü eline al , şiddet gösteren bir eş asla sevemez ve asla düzelemez kaldı ki aşağılama küfür vs olunca da daha beter olur her şey dediğim gibi ekonomik özgürlüğünü eline al ve boşan inan yaparsın yeterki kendine güven ❤️
03 Yorumla
Soran+1 yılYaparım bunu biliyorum ama o cesareti gösteremiyorum. Ben evden çıkınca direk altınları bozdurursam beni 5-6 ay rahat idare eder biliyorum. Ama bir yuvayı yıkmak çok zor onu göze alamıyorum alamazsam kendimi feda edicem.
Soran+1 yılTekrarı olursa polisi arayacağımı biliyor vuramıyor vurmaya kalkışıyor ama duruyor. Kendime olan saygım ben bu evde durarak babamın evinden kendim geldigimde bitti zaten. Gurursuzca duruyorum o aşağılanmaya rağmen. Kaç defa git dedi ben hala burdayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılKendi ayaklarının üzerinde duracak güce sahipsin gadası
10 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum 🌸
Soran+1 yılNe yönden acaba
Soran+1 yılKesinlikle öyle yaşadığımız zamanı zehir etmeye gerek yok. Kendime ve çocuğuma odaklanıcam bundan sonra önemli olan biziz sadece🌸
Soran+1 yılÖnemli olan oğlum ve ben ikimiz
Soran+1 yılUmarım
Teşekkür ederim😇
Haklıyken haksız yere düşürme kendini. Dur bakalım sakinleş biraz, acele kalkıp zararla oturma. Ayrılmadan önce bir kendine düzen kur yavaş yavaş. Ekonomik özgürlüğün olsun. Çocuğunu evini durhmunu ayarla hep en son hamlen oşsjn ayrılmak
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılyaa yazdıklarını okudum keşke elimden bişey gelse :( çalışma imkanın yok mu bi yerde
11 Yorumla
Soran+1 yılArıyorum bulurum umarım😇
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKendine saygısı olmayan tam 22 kişi şu yazıyı okuyup cevap vermiş 😂
Hadi ben okumadan cevap verdim, sizin derdiniz ne 😁011 Yorumla
Soran+1 yılNasıl saygısı olmayan kendine anlayamadım
- +1 yıl
Bu uzunlukta bir soruyu ancak kendisine saygısı olmayan birisi okur.
Soran+1 yılOkuma muhalefet olma kardeşim o zaman ne değişiksiniz? Cinsellik konusu anlatsam uzun uzun sulanarak okurdun dimi
- +1 yıl
@semirrrrr Kendisine saygısı olmayana saygısızlık yapamazsın ki 🤔
- +1 yıl
- +1 yıl
@semirrrrr Kıyamam hesap açmış bir de millete giydirmek için 😂🥲
Soran+1 yılBu kadar uzun yazılmış yazıyı okumazsan işin ne o zaman sataşma millete bak cinsellik kategorisine girebiliyorsun burdan. Senin yerin orası hadi canım
- +1 yıl
Beni cinsellikle utandıracak aklı sıra allaan çomar kezzbanı 😂
Evet ben seks yapıyorum, canım ne zaman isterse hem de çatır çatır 😂
- +1 yıl
Sana mı soracağız kime ne yorum yapacağımızı? Ben yorumumu yaptım beğenmediysen geçer gidersin. Senin hezeyan kusmanı dinlemek zorunda değil sonuçta millet 👍
+1 yılLütfen çocuğunuzu bahane etmeyin ortada anlaşamamazlik varsa ayrılın :)
03 Yorumla
Soran+1 yılvar evet kaç yıldır var. Ama annesiz veya babasız büyütmekte var.
- +1 yıl
Bir şey kaybetmez hiç bir şekilde unutmayın bunu şiddetli bir ortamda büyüyeceğine daha düzgün bir ortamda büyür gerekirse psikolojik tedavi verin çocuğunuza zamanla kendisi alışır
Soran+1 yılBence de daha sağlıklı olacağı kesin ama bana büyüyünce okula gittiğinde sorarsa ona yeterli cevabı verememekten korkuyorum. Gğn içinde bile kaç defa babasını sorar. Ayrılırsak göremezse ağlayacak sürekli ama alışacak. Çok zor gerçekten
- Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılönce bir iş bul sonra ayrıl çocuğunda yanında olsun güçlü olursan herşeyi yaparsın
012 Yorumla
Soran+1 yılİş arıyorum kaç aydır ama asla razı değil izin vermiyor nasıl yapıcam bilmiyorum
- +1 yıl
zaten boşanınca nafaka alcan işi bulursan ayrılıyorum de
Soran+1 yılİşi buldum diyelim kirası çocuğa bakıcı bulmak da lazım nasıl yapıcam bilmiyorum ya
- +1 yıl
maaşın olacak nafakan olacak halldersin bi şekilde yoksa pskolojin gider böyle
Soran+1 yılNafaka çok alacağımı düşünmüyorum işi sıkıntılı yani kazanç fazla yok biraz altınım var sadece o kadar düğünde takılan çeyrekler falan kızın oluyor dimi
- +1 yıl
evlendikten sonra alınan herşeyde ortaksın o yüzden ev mev varsa araba ortaksın
Soran+1 yılGalericilik yapıyor araba alım satım kendi üzerine bıkac araba alıp sattı şu an sadece üzerinde 850-900 binlik araba var. Evi uzerıne almıyor k. baba verdi evi ama boşanırım diye evi almıyor.
- +1 yıl
bişeyler gelir
Soran+1 yılUmarım
- +1 yıl
devam fikrinden vazgeçme sakın
Soran+1 yılİnşallah yapabilirim🌸
- +1 yıl
:) sende o azim var :)
- Aile & Toplum konusunda 898 cevap paylaştı.
+1 yılVay beee sıkıntı harbi bu durumlar
210 Yorumla- +1 yıl
Ne olacak sonunda
Soran+1 yılBu evden çıkıcam ama nasıl bilmiyorum
- +1 yıl
Çok zor evlisin çocuk var ve aileler istemiyor
Soran+1 yılmaalesef çocuğumu istemiyorlar. Kendim gıdersem cok değil 3-4 aya başkasına verırler köy yeri maalesef
- +1 yıl
Köy yeri mi yuh yaa ne taraftarın sen
- +1 yıl
Ege mi Karadeniz mi
Soran+1 yılİç anadolu aılem köyde ben merkezdeyim
- +1 yıl
Anladım çok zor yaa ne olacak bu halin sorun ne peki?
Soran+1 yılSorun birbirimize katlanamamak sevmemek. O benden şikayetçi ben ondan. Bana nefret ediyorum dıyen bir kişi kendisi. Sinirini benden çıkartan koca baba olamayan bir insan.
- +1 yıl
Konuşmak ister misin benimle ekle istersen
Ayrılman gerek acil çocuğun psikolojik sorunlu birisi olacak sinirli olacak ayrıl
20 YorumlaResmen kendini anlatman ayrı komik olmuş bu kadar uzun yorum yaparak bu durumda boş olan sen oluyorsun bu yorumu yapacağına az kültürlensen en azından daha çok fayda sağlarsın kendine
06 Yorumla
Soran+1 yılHe aynen aynen senınde yorum yapman ayrı komik oldu boş olan işi gücü olmayıp yazan sensin ya hani😁😁o kadar kullanıcı var burada ısteyen yardımcı olabilecek olanlar yazıyor senin gibiler okuyup geçsin lütfen her posta laf olsun dıye de dalınmaxçz
Soran+1 yılEtıket yapıp yorumunu yapabilirdin yanlıs anlamazdım kıme söyledığın bellı olmayınca bana dedın sandım. Sinirlerimde bozuk kusura bakma artık
- +1 yıl
Ben de karıştırdım yani neyse sorun yok yardımcı olma taraftarındaydım bu konuda şunu söyleyebilirim hayatta her şeyi yapabilirsiniz anlıyorum aileniz konusunda maalesef hoş bir durum olmamış ama ben kendinize daha iyi güzel bir hayat kurucağınıza inanıyorum en baştan aynı evin içinde iki yabancı gibi yaşamaktansa her gün böyle hakaretler duymak sizin kendinize olan değerinizi saygınızı her geçen gün azaltacak ve size böyle davranan birisinin hayatınızda yeri olmamalı ya da bir şekilde kendini düzeltmeli ama en baştan kendinize hayat kurabilirsiniz hem kendiniz ve çocuğunuz için umarım her şey güzel olur 😊
Soran+1 yılUmarım gerçekten olur. Bunu canı gönülden istiyorum umarım hayat güzel yollar çıkartır🎈Çok teşekkür ediyorum güzel dilekleriniz için🌸
Gizli Üye(25-29)+1 yılBundan bize ne olmasi ajsjjs avukat tut bosan yani..
011 Yorumla
Soran+1 yılGörmez gelebilirsin, yorum yap oku diye zorlamıyor kimse. hadi iyi akşamlar
Cevap sahibi+1 yılBu kadar anlattin da ne yani git boşan.
Soran+1 yılAvukatımı tutta boşanayım. Hanımefendı demesi ne kolay dimi. Sizin gibiler cinsellik konuşur sadece bu konulara uzaktır. Uzatmayın iyi akşamlar tekrardan
Soran+1 yılya da mavi görünümlü pembe hanımefendi mi demeliyim
Cevap sahibi+1 yılSizin gibiler mi :))) saygisizlik etme. Basarisiz evliligini biz yapmadik.
Soran+1 yılUmarım yapmazsın o yola düşmezsin anlamadığın konuları üsteleme bence
Cevap sahibi+1 yılTabi hanimefendi. :)
Cevap sahibi+1 yılUraya yazdiklarin gercekse alo183u ara.
Soran+1 yılEvet gerçek ama arayamam sesiz sakince kendim çekip gideceğim
Cevap sahibi+1 yılAferin cok mantikli gercekten👏
Soran+1 yılAynn
+1 yılBoşanabilirsin ki o seni dinen boşamış zaten.
Boşanma amaçlı git demişse dini boşanma gerçekleşmiştir.038 Yorumla
Soran+1 yılBoşol demedi kac kere evden kovdu s. git diye.
- +1 yıl
Eğer Boş ol niyetiyle git demişse, veya defol demişse boşanma gerçekleşir.
Soran+1 yılSinirle söylediğini hakettiğimi söylüyor sorduğumda. Dinen bitmiş o zaman
- +1 yıl
Yani Öfkeli olduğu duruma bağlı.
Ağzından çıkanı kulağı duymuşsa, yani ne dediğini bilerek söylemişse bu boşaması geçerli olur. - +1 yıl
İnsan ağzından çıkan sözün esiri olabilir. 1000 düşün 1 söyle demişler.
Soran+1 yılBunu söyleyeceğim dinen bitti diye
- +1 yıl
Dinen bitmesi resmiyeti bağlamıyor.
- +1 yıl
Tatmin olmak adına İsterseniz googleden de bakabilirsiniz.
- +1 yıl
Doğru kaynaklardan**
Soran+1 yılEvet ama dinen bitince tekrar hülle mi ne oluyordu yanlış bılmıyorsam dinen daha önemli resmiyetten
- +1 yıl
Hanefi mezhebindeyseniz;
Kinayeli sözlerle sizi boşamışsa bain talak meydana gelir.
Soran+1 yılAraştırıcam bunu teşekkür ediyorum 🌸
- +1 yıl
Bain talak olduğu için başka bir koca ile hülle yapmanız gerekiyor
- +1 yıl
Ancak ondan sonra geri eski eşinizle yeni bir nikah akdi kurabilirsiniz.
Soran+1 yılHiç gerek yok bence direk boşanma kağıdını göndericem
- +1 yıl
Boşanmak Allahım sevmediği helal bir şeydir. Öyle hakkınız zaten var.
- +1 yıl
Allah iyi insanlara denk getirsin bizleri.
Peki.
Soran+1 yılToplumda çok ayıplanıyor boşanmış buda diye çok konuşuluyor insan çekiniyor ya
Soran+1 yılAmıın ıyı ınsanlara denk gelelim😄
Soran+1 yıl🌸gulucuk yerıne bu olucaktı
- +1 yıl
Örfen belki böyle ama mecbur kalınca yapılacak bir şey bu.
Aksi takdirde iş daha da kötüye yani şiddete kadar gidebilir
Soran+1 yılŞiddet uyguladı 3-4 sefer zaten ama elden bişey gelmıyorsa yapılacak bısey yoksa boşanmak zorundayım
- +1 yıl
Akıl gözünü kapasa da, vicdanın gözü daima açıktır.
Sizin vicdanınız rahatsa problem yok. - +1 yıl
Aile gibi değerli bir toplumsal kurumun dağılması tabii ki acı verici.
Soran+1 yılMaalesef öyle
- +1 yıl
Bu uygulamadaki cevaplara da çok itimat etmeyin. Araştırmak her zaman en iyisidir.
Bazen ciddi konular karşısından, lakayıt ve yanıltıcı yanıtlar veriliyor. - +1 yıl
Bain talakı" araştırın siz
- +1 yıl
Beynunet-i kübra ve Beynunet-i suğra konusunu araştırıp öyle karar verin.
- +1 yıl
Eğer i 3 kere boşamışsa , hülle gerekiyor. Söyleyeyim. Yanlış anlaşılma olmasın
- +1 yıl
Eğer o*
Soran+1 yıl3 kere demedi hiç demedi boşol diye. Ama işte dediğim gibi kovdu.
- +1 yıl
Boş olalım niyetiyle Kinayeli şekilde bunu dediyse yeni bir dini nikah gerekir.
Yok boş olmak amaçlı git vs. söylenmişse o sorun değil. Ama şakası olmayacak bir konu da... - +1 yıl
Boş ol amaçlı söylenmemişse****
- +1 yıl
Problem yok
Soran+1 yılAğzından boşol hiç çıkmadı Sadece s. git defol gıt dedı kac kere. Bu dediğiniz şeyleri arastırıcam
- +1 yıl
Kinayeli derken, boşanmak amaçlı, Babanın evine git vs. Gibi sözler boşanma sayılıyor
Soran+1 yılEvet söyledi. Yani bizim boşanma olmuş da bizim haberimiz yokmuş. Dedemin kardeşi hoca. Ona sorucam bu durumu bakalım.
- +1 yıl
İyi olur evet
abla boşan , cocugun ile yeni hayat kur
20 YorumlaYazının sadece başlığını okudum. Çok uzun yazmışsın.
Buraya yazdığına göre boşan gitsin. Bidaha mı gelecen dünyaya amannnnnn00 Yorumla
+1 yılAile kabul etmiyorsa bayağı zor. Galiba köy olduğu için orada dedikodu olur diye aileniz istemiyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle maalesef. Dedikodu benden daha önemli..
+1 yılboşan ya da eşini aldat
05 Yorumla
Soran+1 yılAldatsam ne olucak
- +1 yıl
en azından değerini bilir üstelik sende cinselliğin ve sana verilen değerin nasıl bir şey olduğunu bilirsin
Soran+1 yılCidden öyle Allahım böyle insanların eline düşürmesin
+1 yılEee evlilik budur. Evlenirken aklın neredeydi
03 Yorumla
Soran+1 yılEvlilik bu mu? Haberin olduğunu sanmıyorum.
- +1 yıl
Evet budur.
Soran+1 yılOkeyyyyy
oooo ailenden destek görmemek kötü bir durum
04 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle arkamda durmuyorlar. Erkek kardeşim biraz destek ama ayrı eve çıkmama karşı.
Soran+1 yılZaten işi düştüğünde yatağa geliyor onjn haricinde 3 aydır falan ayrı yatıyor duygusal anlamda bende bitti her şey
+1 yılKanser olmaktan ise kesmek lazım her zaman
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCok ezdirmissin kendni ailene de yazik
011 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
Cevap sahibi+1 yılCinsel hayatta yoktur sizde
Aldatiyomudur
Soran+1 yılAldatmıyor
Cevap sahibi+1 yılNereden eminsin
Cevap sahibi+1 yılYaslar kac
Soran+1 yılWp di bende de açık be telefonunu günlük kurcalarım.23-29 yaşlar
Cevap sahibi+1 yılVe seks yok ona ragmen aldatmiyor
Bosanmada direk hakli sebep olurdu
Soran+1 yılİşi düşünce geliyor mecburiyetten katlanıyorum. Keşke aldatsa bunu ister mi insan istiyorum ya kanıtım olur
Cevap sahibi+1 yılGelince de sen yapmasana
Soran+1 yılZorluyor günahına girmek istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılNapiyor da zorluyor ne gunahi ayrica
- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılkadınların %90 ı ayrı sorundan müzdarip
010 Yorumla
Soran+1 yılmaalesef adamlarına denk gelemiyoruz demekki..
- +1 yıl
Aslında erken evlilikten oluyor bence ya
Soran+1 yılKesinlikle..
- +1 yıl
Aynısı daha önce gördüm duydum çok teselli verdiğim için uzmanlık alanım oldu bu konu artık :D
Soran+1 yılNasıl bi yol izledi o kişiler
- +1 yıl
Umursamamayı öğrendi kendisine yeni arkadaşlıklar kurdu moralini bozmuyor artık hiç bir şeye
Soran+1 yılEvli hala öyle öi
- +1 yıl
Evli değil boşandı ama aynı evde yaşıyor sadece. Ama umursamıyor kocasını artık eskisini daha doğrusu
Soran+1 yılO daha da kötüymüş
- +1 yıl
Kötünün kötüsü var tabi mecburiyet insana çok şey yaptırıyor ama umursamamayı öğreniyorsun başkasıyla takılmayı sohbet etmeyi konuşmayı sadakatin kalmıyor nede olsa
+1 yılZorla güzellik olmaz
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı. Geçmiş olsun
10 Yorumla
+1 yılÇok üzücü ama cocukla yapamazsin
01 Yorumla
Soran+1 yılElimi kolumu bağlayan bu evde durmama sebep oğlum zaten bırakamam ama onunla da nasıl olucak hiç bilmiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖnce iş bulmaya bak
10 Yorumladayanma
00 Yorumla
+1 yılYasın kac
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer