Baba ve koca parası mevzusu var gelir misiniz?

Burada ki insanların hep ayrımcılık yaptığını düşünüyorum. Hesap ödeme erkeklerin parasını yeme konularında özellikle. Mesela neden koca parası ve baba parası diye ayrım var? Kocan her haltı yaptığın aynı yatağı paylaştığın adam. Baban zaten senin dünyaya geliş sebebin. Yani en yakın iki adamlar bunlar. Sanki elaleme el açıp dileniyor kadınlar ! Mesela konuştuğum erkekler hayatta bir kez bile bana hesap ödettirmedi ödetseler onlar kendilerini aşırı mutsuz hisseder. Çevremdekiler de aynı şekil kimsenin ne sevgili ne koca ne baba arasında para lafı olmadı. Benim konuştuğum ve çevremdeki erkekler asla para lafı yapacak erkekler değil. Mesela ben iki üniversite bitirdim ama çalışmak şuanlık istemiyorum belki daha sonra. Babam her ay maaşlı gibi paramı veriyor kardeşime de aynı şekil. E bu adam babam yani en ama en yakınım. Aşırı normal bir şey. Ama burada görüyorum ki herkes kocanın parasını yiyorsun falan diyip millete laf diyor ya da sevgilinin. Eğer sevgilinin parasını yiyici kız yiyorsa eyvallah (hani sevmeyen sadece para için takılan) ama ben sevgilimi seviyorsam neden her şeyi o ödemesin çıkarım yoksa aşırı samimiysem? Ayrıca bana göre koca parası da baba parası da zaten aile içindekilerin parası olur. Yani o kişiye ait olmuyor aile kurunca. Ben hep bunu gördüm burası hariç. Valla ben size diyeyim siz böyle ayrımlar yaptıkça asla mutlu olamazsınız. Burada okuduğum sorular cevaplar ticari hesaplar içeriyor. Ticari amaç güdüyorsunuz hep. Ama benim ve çevrem de böyle bir olay yok. Mutlu olalım yeter kafasındayız. Paranın lafını şu yaşa geldim kimseyle yapmadım gerçek hayatta yapanı da görmedim. Çünkü sadece gerçek samimi kişilerle etrafım çevrili duygulara düşüncelere önem veriyoruz. Ayrım aramızda yok. Biri seni ben yaptım evlenene dek her şeyini karşılarım kafasında diğeri artık karımsın her şeyini ben karşılarım kafasında. Olması gereken bu erkek olsam bende aynı onlar gibi olurdum. Adamlığı cidden onlardan öğrendim. Hayatı hiç bilmeyip buradakilere baksaydım adamlık ne bilmeyecektim. Kimse kimseyi kullanmıyor benim çevrem de herkes sadece samimiyet mutluluk odaklı. Buradakiler neden böyle anlayamıyorum. Böyle mutlu sit tin sene olamazsınız. Allah böylelerini uzak etsin bizden. Siz ne düşünüyorsunuz?

Baba ve koca parası mevzusu var gelir misiniz?
Cevapla