Sevgilim beni almaya geldiği için yakıt parası istiyor. Bunu normal mi karşılamam gerek?

1,5 senedir sevgiliyiz. ben özel hastanede hemşireyim, kendisi babasının dükkanında çalışıyor. marketleri var.

evimle hastane arası yaklaşık 15 km. son zamanlarda sürekli beni almaya gelmeye başladı ama ben istemiyorum. gelme, yorulma diyorum ama inatla geliyor. bugün beni eve bırakırken benden resmen yakıt parası istedi. dediği şey şu; "otobüsle uğraşma diye hep seni almaya geliyorum ama artık benzini sen atarsın" tarzında bir şey..

sizce normal mi bu?

Sevgilim beni almaya geldiği için yakıt parası istiyor. Bunu normal mi karşılamam gerek?
Cevapla