Batı kültüründen kasten koparılıyoruz?

Benim gerçekten Türkiye'de en çok üzüldüğüm konu bu. Türkiye Batı değerlerini, uygar değerleri benimsemiyor. Ona rakip olmaya çalışıyor. Halbuki bakın daha Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri sürekli uygar dünya değerlere vurgu yapmaya başladı. Bu Türkiye'ye yapılan bir ihanet ve yüksek ihtimal ABD, Avrupa, Rusya ve Körfez Arap ülkeleri Türkiye'yi ortadan kaldırmak için yok oluşa sürüklüyor. İslam değerleri, Müslümanlık vs. bir aklı başında insan da o zaman Müslüman ülkeler neden bu halde demiyor. Bence kasten yapılıyor. En basit örnek sürekli göç. Neden? Arabistan'a bakın sığınmacı mı var? Kesinlikle Türkiye kasıtlı dışlanacak. 20 sene sonra dünyanın en yoksul ülkelerinden biri olacak. İnsanlar ekmek dahi bulamayacak, kan oluk oluk akacak.

Bunlar kasten yapılıyor. O yüzden kim Batıya laf ederse hadi yürü diyorum. Bu operasyonlar körfez hariç her yerde yapıldı. Müslümanlar ekmek bulamıyor bu yüzden. Araplar da Türklerin yok olmasını istiyordu. Dünyadan izole ediliyoruz. Kasıtlı.

Batı kültüründen kasten koparılıyoruz?
Cevapla