Eleştirince gerikafalı oluyoruz kendileri medeni oluyor bu mu medeniyet? ?

Bugün dolmuşta denk geldik annemle birlikte dolmuştaydım ayaktydık tam karşımzda sevgili Bi çift vardı erkek ikidebir kızın dudağını öpüyordu sizce bu medeniyet mi annemin yanında ben yerin dibine girdim utançtan bu tür insanlr hakknda ne düşünyorsunuz hemen şiddet uygulasa daha mı iyiciler atlamasın mümkünse şiddete zaten karşıyız bu ahlksız Bi durum sizce haksız mıyım özel Bi durum neden herkesin yanında böyle yapıyorlar ki haksız mıyım sizce?
Eleştirince gerikafalı oluyoruz kendileri medeni oluyor bu mu medeniyet? ?
Cevapla