Eleştirince gerikafalı oluyoruz kendileri medeni oluyor bu mu medeniyet?

Bugün dolmuşta denk geldik annemle birlikte dolmuştaydım ayaktaydık tam karşımızda sevgili Bi çift vardı erkek ikidebir kızın dudağını öpüyordu sizce bu medeniyet mi annemin yanında ben yerin dibine girdim utançtan bu tür insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz hemen şiddet uygulasa daha mı iyiciler atlamasın mümkünse şiddete zaten karşıyız bu ahlaksız Bi durum sizce haksız mıyım özel Bi durum neden herkesin yanında böyle yapıyorlar ki haksız mıyım sizce?
Eleştirince gerikafalı oluyoruz kendileri medeni oluyor bu mu medeniyet?
Cevapla