- Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle ne olursa olsun okulunu bırakma. Anne baskısından kaçıp farklı hatalara da girişmemeni tavsiye edebilirim. Bütün başarısızlığını Annene de bağlamaman lazım. Kaynağın Annen olduğunu düşünüyorsan biraz dik başlı olmalısın. Söylediğim şeyler hoş değil ama daha sonra bunların acısını hep sen çekeceksin. Annen senin için böyle daha iyi olacağını düşündüğünden böyle yetiştiriyordur seni. Eğer anlayışlı modern bir insan ise bu durumu dile getirip farklı kaçış yollarına itmemesi gerektiğini söyle seni. Anlayışsız bizim laz ve kürt inadını annelerden ise yine de dik başlı olman evi terketme düşüncesinden kat kat daha sağlıklıdır. Nedir en fazla mobing yersin. Bunu bilerek yaptığın zaman zaten çok fazla komaz sana. Zor durum ama ben herşeyin konusularak çözülmesi taraftarıyım. Öyle laf arasında söyleme. Önce annene çok ciddi bir şey konusmalıyız de, Müsait ortamı oluştur. Öyle konuş. Konusmanın ciddiye alınmasını sağlaman gerekir kanks.
012 Yorumla
Soran+1 yılLaz veya kürt değil azerbaycandan bakuden bakululeri biliyormusun bilmiyorum ama azerbaycanin diğer bölgelerinden farklilar eğitim ve baskı ve duyguyu birbirine karıştırmış bir büyütme tarzlari var özellikle annemin ailesi de boşandı benim de öyle oldu ben bunu ilerde yaşamak istemiyorum
Turkiyede okuyorum ama üni istediğim gibi değil tekrar hazirlansam mi diye bilmiyorum sanırım zor olcak bu o yüzden yapmıyorum ama üniversiteye de devam etmem psikolojik olarak beni çok yipratti
Soran+1 yılAile baskısından kaçıp hata yapmak demişsiniz bu durum beni aşırı psikolojimi bozuyor cidden:(
- +1 yıl
İleride çalışmayı planlasan da planlamasan da eğer Türkiye de yaşayacaksan burada diploma önemli hale geldi. 10 sene önce bu kadar değeri yoktu. Şimdi piyasa tırtlayınca okuma yazma bilmesine gerek olmayan işlere bile üniversite diploması istiyorlar. Henüz genç yaşta olduğunu farzederek rahatlıkla söyleyebilirim ki hangi bölümü istiyorsan oraya geçmen ilerisi için kat ve kat iyi olacaktır. Ya da mevcut okulunda 2.3. sınıfta isen onu bitirip daha sonra 2. bir fakulte bitirmen daha da mantıklı olacaktır. Bakü de 3 ay kaldım ve international bir iş yaptığımdan dolayı Azeri ve bakulu çok arkadaşım var. Yine de bahsettiğiniz yetiştirme tarzına hakim değilim. Ama annene durumu açıklaman gerektiğini, sorun ne olursa olsun kafana çooooook fazla takmaman gerektiğini söyleyebilirim. DÜşünmekle bir şeyler çözülmüyor maalesef icraat yapman gerektiği kanısındayım. Bu konularda kararlarını iyi düşün öyle ver. En kötü karar kararsızlıktan iyidir bunu da unutmamanı tavsiye ediyorum.
Soran+1 yılDiploma bizde de önemli şu an hatta diploması olanlar bile işten istifa ediyor eskiden rüşvet yedikleri için mesela cezadan kaçmak için işten ayrılıyorlar ya da devlet cezayla birlikte işten çıkarıyor şu an bizde okumak da zor turkiyede de o yüzden çıkmak istemiyorum uniden ama neden bilmiyorum bu durum böyle maalesef birey gibi davranamıyorum ben çok zorlanıyorum boludayim mesela insanları üni kendim ve bu sorunlar beni yipratiyor annemin de bu kadar diktatör tarzı biri olması hani ne yapsam bilemiyorum annemle dün de konuştuk hatta biraz kendimi anlattım sonra yine herzamanki gibi ben kaldıramıyorum beynim psikolojim kaldırmıyor sonra konuşursun diyor kalbim duracak vs vs şeyler diyor yani herseferinde beni dinlemek istemiyor ben de bazen böyle konuşuyorum sonra ama birsey olmuyor
Soran+1 yılBuarada çok merak ettim eğer özel değilse bakude nerde çalıştınız?
Ve şunu da ekleyim yaşım 20 ama ben hala ne istediğimi bilemiyorum nereye gideceğimi bilmeden hareket etmek çok saçma geliyor bölümüm bilgisayar diye degismiyorum sadece- +1 yıl
İkinci mesajını yeni gördüm. Genelde kızlar ya erkek arkadaş buluyor kaçmak için ya da kafa dengi olduğunu düşündüğü arkadaşlarıyla ayrı eve çıkıyor. Ben kafa dengi arkadaşlarıyla bu tarz sorunlardan dolayı bir eve çıkıp sağlıklı yaşayabilen bir grup görmedim hiç. Erkek arkadas mevzusu da cidden çok sorun. Karşındakine ne kadar güvenebilirsin? Ne olursa olsun insanlar değişkendir bugun el üstünde tutar yarın senden daha iyi olduğunu düşündüğü birine gider. Gitmese de afedersin sana it gibi davranır tavırları değişir. Anneniz ne olursa olsun sizi yanında ister en azından. Şöyle erkek arkadasın yok ise tanış, arkadaşlık et. Biz erkekler arasında kız arkadaşını bu tarz sorunlarını dinleyen, ona yardımcı olan, onu daha iyi hissettirenler de var. Fakat duygusal olarak zayıf olduğunuz bu dönemde kimseye kolay kolay güvenmeyin. Ne olursa olsun şu an hayattaki amacın okulunu bitirmek olmalı. İnsan biraz yaş atınca geçmişte olan şeylerin şu an olduğu gibi çok fazla büyük dert olmadığını anlıyor. Bu durumlar gelip geçici. EN kötü olasılık ile olkulunu bitirdikten sonra ya evlenirsin, ya da annene yakın bir yerde kendi evine çıkarsın. Hem çalışır hem ferahlarsın.
- +1 yıl
Kubinka da kaldım. Çeşitli müşterilerimin evinde ya da otellerde kaldım. İstanbul da iş merkezim. Müşteri ziyaretlerine, düğünlerine felan gittim. Kız kulesi haydar aliyev centre felan gezdim. Parkları gezdim vs. Bölümün çok güzel. 20 yaşında hiçbirimiz ne istediğimize tam olarak karar veremiyorduk. Doğru olduğunu düşündüğümüz fikirlerin peşinden gittik. Ama özellikle bizi doğru yönlendirip bilgilendirecek kişilere ihtiyacımızın olduğu yaşlar. Küçük değilsin ama hata payının en çok olabileceği yaşlarındasın. Gerçekten şu an kafana ne kadar takıyorsun emin ol bi 5-10 sene sonra boşuna kendimi harap etmişim diyebileceğin yaşlar. Gelecek kaygısına çok fazla girip anksiyete sahibi olmamalısın. Hayat oyle ya da böyle bir şekilde geçiyor. Defalarca söyledim biliyorum ama şu an en doğru hareketin okulu bitirmek olacaktır. İleri de hayatın için gereken herşeyi, saygınlık, kariyer, para felan bu diploma sayesinde ilerleteceksin.
Soran+1 yılBen de kubindaka yasiyordum)
Bu yazdıklarınızı ben de biliyorum yani işi olmayan biri birey ve saygiduyulasi biri olmuyor bizde de
Hem de küçüklükten beri maddi sıkıntılarla büyüdüm bunun da benim için çok ihtiyacım oldugunu biliyorum farkındayım
Anlatmak istediğim şeyi sanırım tam olarak anlatamıyorum ben
Gerçekten iyi değilim bu şeyden kurtulamıyorum daha önce psikolog denedim 2 kez biri çok kötü hissettirdi intihar etmeyi dusunmem beni daha cok korkutuyordu bir diğeri iyi gibiydi ama yine cozemiyordum çaresiz hisediyordum yazın bakuye geri dondum yine sorunlar yaşadım çünkü ailemleydim sonra spor yapmaya basladim mutluydum ve iyi geldi bana %100 mutlu olmasam da %85 oranında iyi hisetmeyi basarmistim
Korkularım da hep bu yönde çünkü bunu ailem de diyor başına bir iş gelir bozulursun kullanilirsin vs vs
Soran+1 yılİlişki yapamıyorum hiç sevgilim olmadı ben ama 20yasindayim
Kendi istediklerimi bilemiyorum ama 20ysindayim vs vs- +1 yıl
Her şey oluruna girer. Merak etme güven bana. Sadece zaman meselesi. Hiiç kendini harab etme. Hakkında herşeyin hayırlısını diliyorum.
Soran+1 yılBeklemek çözüm olmadı 3 sene bekledim
- +1 yıl
Şu an seni bekleyen bazı durumlar var. Okulundan mezun ol, çalışmaya başla vs. Finansal özgürlüğünü eline alıp, diplomanı cebine koyduğunda anca sağlıklı bir şekilde kendi hayatını kurabilirsin diye düşünüyorum.
En İyi Cevaplar
+1 yılHata yapmaktan korkma
Aileler çocukların en büyük düşmanı olabiliyor. Bu şekilde onları koruyacağım derken onların özgüvensiz birey olmalarını sağlıyor
Kabullenmeyi bırak. Artık rest çekmenin zamanı gelmiş. Sen uzulebiliyorsan onlarda uzulebilir kimsenin egosunu tatmin etmek zorunda değilsin. Annende olsa senin kararlarına saygı duymak zorunda. Bunu da rest çekerek yapabilirsin.
Psikologa onlar gitsin sen değil. Bunu da onlara söyle06 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklı birsey soylemissiniz sen uzulebiliyorsan onlar da uzulebilir ben o kadar fedakarlik yaptım ama bana en sonunda da hep ne yaptın ki sen dediler ve gulerek sen hiçbir şey yapmiyorsunki evde boş oturuyorsun dediler bazen de valla birsey yapmiyorsun sana öyle geliyor psikolojin bozuk ya da yapmasaydin djyirlar
- +1 yıl
İşte narsist ve bencil birine iyi bişey yapınca sen ne yaptın derler. Kötü bir şey olunca senin yüzünden oldu derler. O yüzden hiç alttan alma, taviz vermeyi bırak. Çünkü taviz tavizi doğurur. Onları hiçbir zaman memnun edemezsin
Soran+1 yılEvet o zaman birseyler yapmam için ben de biliyorum ki bir koç nebileyim bakış acısı degisecek birsey lazim
- +1 yıl
Kendi dogrularini yap. Hata olsa da yapmaktan korkma. Çünkü o hatalar seni sen yapacak. Ve daha sonrasinda hicbirsey için keşke deme. İyi ki yaşadım diyeceksin. Çünkü seni sen yapan o hatalar onlardan ders almak olacak
Soran+1 yılIste onu diyorum bana hata yapmaz kızım diyor bu etiketlwnmederden bıktım hayatımı planlamasi vs
- +1 yıl
Hayat senin işte bunu onlara kabullendir
Hedeflerini ve hayallerini gizliden yapmaya başla güzel bir verim aldığın zaman ona neler kanıtlayabileceğini goster o da yaptığı şeyden pişmanlık duysun zamanında kızımı keşke bu kadar siyutlamasaydım diye😊💜kendine inan ve güven sen yaparsın😊💜
04 Yorumla
Soran+1 yılİşte maalesef ki yaptıklarımı beğenmiyor ya da farklı açıdan bakıyor motivemi yerle bir ediyor annem
- +1 yıl
Oturup konuşmayı denedin mi bilmiyorum ama bunu yapmadıysan yap, ve inançlı ol kendine ve yapacaklarına güven hiçbir şey senin motiveni alt üst etmesin en yakının olan annen olsa bile izin verme buna. Hepimiz isteyince yapamayacağımız bir şeyin olmadığını iyi biliyoruz🥰 başarılar diliyorumm🥰💜
Soran+1 yılEvet söyledim ama anlamıyor ve bazı şeyleri konuşmamı istemiyor kötü oluyor bayılacak şimdi kalbim duracak diyor ve kavga edip konuşmayı bitiriyor yani beni dinlemiyor
Annem bana çok baskı kurdu çünkü onun gibi olmamı istiyordu. Her şeyime karışıp hayatımı cehennem etti, buna rağmen özgüvensiz biri olmadım, bence biraz da bireysel karakterle ilgili
06 Yorumla
Soran+1 yılBaban peki
Soran+1 yılİşte baban yüzünden olmasın o ozguven
Benim babam annemle boşandı ve üvey baba travmasi yasadim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılOnu dinleme gadası
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 640 cevap paylaştı.
+1 yılSüs kedisi gibi yetiştirip sonra dışarı da dışarıya bırakılan kedi gibi olacaksın
110 Yorumla
Soran+1 yılÖyle aynen 20yasindayim bide ben üni okuyorum basarisizim yapamıyorum sinirlerim son seyde yani heran patlamaya hazır bombagibiyim
- +1 yıl
Aynı şehirde mi okuyorsub
Soran+1 yılOf off.. ülke değiştim kardeşim geldi (erkek olan ve asiri ergen hic. Cekilmiyor) yanıma ki ben kızım başıma bir iş gelmesin o bana baksın
Sonra annem geldi yani bu sene geliyor bizim yanımıza- +1 yıl
Anladım Allah yardımcın olsun
Soran+1 yıl:(
Ben napabilirim şimdi 😭- +1 yıl
Brnce ailene takılma kendini geliştirmek için bişeyler bul kendine
Soran+1 yılAcaba ben tekrardan mi uniye hazırlanmam valla yapamıyorum bu dediklerin kolay görünen bilir içimde bir öfke var sinir ve stres var yemek bile yemek ya da birseyler yapmak benim için sınır bozucu ve zor geliyor
- +1 yıl
Bu kadar baskı mı var cidden
Soran+1 yılEvet var görsen şu an tatildeyiz ama psikolojik olarak ben ölüyorum
- +1 yıl
Kendini onlardan soyutlamaya çalış duyma tabi becerebilirsen
Soran+1 yılEvet aynısı annem tam olarak boyle diktatör gibi bir anne olamamış o zaman demekki :(
+1 yılMevzunu bilmiyorum ama aile 20 yaşından sonra şu hayattaki en büyük handikap. Benim için öyle oldu.
07 Yorumla
Soran+1 yılZor ya hem vazgeceniyoeum hem de onlarla olmuyor
- +1 yıl
İleride ilişki kurarsan aile seni olumsuz etkiler. Ayrıca ayrılık vs. yaşarsan psikojin alt üst olur. Dikkatli ol.
Soran+1 yılAnanem de ayrıldı annem de psikolojim iyi değil zaten
Soran+1 yıl😂😅
- +1 yıl
Seninde ayrılman gerekiyor
Soran+1 yılHeee? hayır ya o yüzden evlenmicem iste
- +1 yıl
Yanlış yaparsın bence. Pişman olma sonradan'da... Karar senin yinede
+1 yılO kadar hayatına karışmasına izin vermemelisin ailende olsa sen artık büyüdün ve çocukluktan çıktın birey olmalısın.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. Yasin kac? Disardanda olsa mutlaka oku ve psikologada git
02 Yorumla
Soran+1 yıl20yim
Bilgisayar mühendisliği okuyorum ama hep kalıyorum
Psikoloğa gitmekle gecmicekki ona en fazla annemin sorunları olduğunu anlatabilirim
+1 yılMekanik bir robot yapmış seni işin zor gerçekten 😀
01 Yorumla
Soran+1 yıl:( çok üzücü ya
Okuluna odaklan özgüven istiyosan spora başla kendine gelirsin
04 Yorumla
Soran+1 yılSpora basladim ilk basarım diyebilirim buna ama şu an birkaç neden yüzünden bıraktım yani molada
Soran+1 yılOkula yani ujiye odaklanamiyorum canim ya sinirleniyorum kadına nasıl anlatsam bilmiyorum artık ki beni bi sal
Soran+1 yılKendisi mutsuz bizi de mutsuz yapiyor
+1 yılYaptığın iyiliği unut allahtan bekle gördüğün kötülüğü unut Allaha birak
00 Yorumla
+1 yılBir adım at ve aklına geleni yapmaya başla o zmn..👍
00 Yorumla
+1 yılAnnenin bir psikoloğa ihtiyacı var seni bir salsın lütfen
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBazı insanların sirf annesi böyle diyor diye daha çok çalışıyor yani bu insanın elinde özgüven ise kendi başaracağın bir şey gene
027 Yorumla
Soran+1 yılBen yapmaya çalışıyorum ama yapamıyorum
Cevap sahibi+1 yılNeden
Soran+1 yılBaskı yüzünden
Sağlığıma bile karışıyor yani şöyle anlatayım benim hayatımı komple planlıyor ne yapmam gerektiğini ve ne yapmamam gerektiğini ve ben de hicbirsey yapmayıp başarısız oluyorum
Cevap sahibi+1 yılKonuşmayı dene baban ne diyor
Soran+1 yılBabamla annem bosandilar
Cevap sahibi+1 yılHmm babanda yaşamayı dene
Soran+1 yılKonuşmayı deniyorum siz benim istediğim tarzda çocuk olmadınız hepiniz diyor
Cevap sahibi+1 yılSana göre yaşayamayız de abin ablan var mı
Soran+1 yılBen de sizden memnun değilim ama evladimsiniz sizin okumanız vs bunları yapicam diyor
Cevap sahibi+1 yılAllah kolaylık versin ne diyim ki
Soran+1 yılSana göre yaşayamayız?
Anlamadim
Soran+1 yılValla ben de bilmiyorum o yüzden sordum
Cevap sahibi+1 yılAnnene söyle yani sana göre yasayamayiz
Cevap sahibi+1 yılKeşke yardımcı olabilsem kaç yasindaisn
Soran+1 yılBen 20yim
Annem anlamiyor acaba psikolog ayarlasa bana ben bunu psikoloğa anlatsam ve o da annemle konuşsa nasıl olur?
Bunu anneme bu sorunları duyan bir kaç kişi de demişti annem kabul etse de davranışları öyle değil yabi kabul etmiyor bunu
Cevap sahibi+1 yılMantıklı fikir hemen dene bunu
Soran+1 yılVe acaba ben tekrar mı ujiye hazirlansam
Cevap sahibi+1 yılEee hazirlan neden hazırlanmiyorsun ki
Soran+1 yılÇok zor diye bilgisayar mühendisliği kazandım yani ama çok psikolojik şeylerle üvey babamdan kaçmak için sırf ve doktor ol baskısı için başka bölüm seçtim bilinçsizce ama nebileyim yani of
Cevap sahibi+1 yılİstediğin bölümmüydü
Soran+1 yılHayır hala ne istediğimi bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılSıkıntı düşün taşın ne istediğini bul önce
Soran+1 yılYapamıyorum o yüzden işte birsey yapmıyorum bu beni çok zorluyor
Cevap sahibi+1 yılAnlıyorum keşke elimden bir şey gelse
Cevap sahibi+1 yılGüncellemene cevap verirdim ama sen benim post it e cevap vermemişsin neyse selametle
Soran+1 yılNe cevap vereyim sizin yazdiginiza
Cevap sahibi+1 yılHaklısın.
Gizli Üye(18-24)+1 yılAilen ile olan bağlarını koparman lazım başka çaren yok evi ayırmakla başlayacaksın
14 Yorumla
Soran+1 yılKeşke üni mezunu bir is sahibi biri olsam da yapabilsem
Cevap sahibi+1 yılşu an üniversitede misin ailenle mi yaşıyorsun
Soran+1 yılUnideyim ve ailemden kardeşim benimle
Cevap sahibi+1 yılSeni rahatsız edenlerden uzaksan sıkıntı yok ki onlar hep konuşur araya mesafe koymaya bak yavaş yavaş iletişimi azalt kendi hayatına odaklan
+1 yılAma istediğin bir şey vardır hayalini düşlediğin onu başaracaksın bu sayede
00 Yorumla
+1 yılbisürü erkek var bul işte birini
01 Yorumla
Soran+1 yılHepsi aynı oluyor sonu asagilanip engellenip benden uzaklaştırıyor ya da uslu uslu evcilik oynamamız istiyor
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYarın bir gün de mafya olur çıkarsın sen
04 Yorumla
Soran+1 yılValla psikolojim bozuklu zaten lisede başladı şimdi iyi derken bakiyorumki yine ayni
- +1 yıl
Kiralık katil olmayasın sonra ha 😃
Soran+1 yılEvet ilk seni seyetcem
- +1 yıl
Yapma lütfen 🥹
+1 yılHerşeyi ona söylemek zorunda değilsin
01 Yorumla
Soran+1 yılAma karisiyor
+1 yılAnnenle iki medeni insan gibi oturup konuşun
010 Yorumla
Soran+1 yılAnlamıyor annem yani bilmiyorum nasıl yapmaliyim
- +1 yıl
Bunu bir deneyin
Soran+1 yılDün konuştuk ama anlamadi
- +1 yıl
Teyzelerini devreye girsin annenle konuşsun canim
Soran+1 yılAnnemin teyzesi var belki o olabilir ama o da aynı ki dusuncesi
- +1 yıl
Deneyin
- +1 yıl
Anneyin kız kardeşleri yok mu, erkek kardeşleri yok mu
Soran+1 yılYok annemin kuzenleri var sadece o da dayı diyorum çünkü onun annesi küçükken olmuş diğer teyzeleri bakmış
O da geldi annemden daha beter bir baskı uyguladı gitti- +1 yıl
Allah rahmet eylesin, mekânı cennet olsun inşaallah
Soran+1 yılSağol ben de tanımıyorum kendisini dayım da görmemiş pek zaten
+1 yılAyrı sehire gitseydin keşke okula
04 Yorumla
Soran+1 yılülke değiştim kardeşim geldi (erkek olan ve asiri ergen hic. Cekilmiyor) yanıma ki ben kızım başıma bir iş gelmesin o bana baksın
Sonra annem geldi yani bu sene geliyor bizim yanımıza- +1 yıl
Anladim yakani birakmiyorlar yani
Soran+1 yılAynen valla bıktım hayattan bezdiriyorlar yaşamak istiyorum amaben
- +1 yıl
Anladim herkesin hayatında sıkıntılar var kimin maddi kimin boyle manevi
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. kendini sev
kendine güven00 Yorumlaannenin dediklerinin tam tersini yaparsk
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeçmiş olsun aşkım zordur dominant ebeveynler
01 Yorumla
Soran+1 yıl:(
Ne yapcam peki ben🥲
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılPsikolog işe yarabilir onu aksatma
09 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSende ne şanssız şeyler yaşamışsın ya
Benimde senden çok farkım yok hiç sevgilim olmadı bu yaşıma kadar hatta hayat hikayemi yazdım blog şeklinde
Soran+1 yılOuu ne güzel sat para kazan)
Cevap sahibi+1 yılBendeki bu şansla oda mümkün olmaz. her şey üst üste anca bu kadar kötü olabilirdi. Gay tacizi mi dersin aşıkmış gibi kandıranlar mı dersin. Okumak istersen paylaşırım seve seve
Soran+1 yılYoook kendi sehim yeterli şey yapsana bi ben icrimtim az önce iyi gekdi
Cevap sahibi+1 yılNe yapim anlamadım
Soran+1 yılBira bira içtim iyi geldi jiraz
Cevap sahibi+1 yılİçkiyi sigarayı bırakalı 10 yılı geçti. Hem bende reflü gastrit filanda var direk patlatır
Soran+1 yılNe diym yani bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılİşte kızlar soruyor bana vakit geçirtiyor iki sohbet oluyor bazen
Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Onu dinleme
01 Yorumla
Soran+1 yılHerkes öyle demiş vay arkadaş
+1 yılLütfen annen sana psikolog tutsun iyie gelir
03 Yorumla
Soran+1 yılSorun annemde bende değil ben napcam psikologu
- +1 yıl
Sana anneni görmezden gelmeyi başarı olmayı anlatacak
Soran+1 yılYq bek psikoloğa gittim bi b*k olmuyir
Senin annen benim annemin yanında ne ki 😫
01 Yorumla
Soran+1 yılAnnelerimizi yaristirmiyalim simdi
+1 yılBence annene bu konu da düzelt
00 Yorumla
+1 yılAnnenden kaç
00 Yorumla
+1 yılAnneni dinleme
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer