Ben 27 yaşımda bir kızım ve bu yaşıma kadar hep özgüvensiz oldum ve bu bende her konuda olumsuzluk yaptı bunu nasıl aşabilirim?

Özgüvensizliğimden kaynaklandığını düşünüyorum çünkü bu zamana kadar kimse bana aşık olmadı sevmedi hiç çıkma teklifi eden olmadı. Belki çirkinimdir bilmiyorum ama özgüvensizlikten olduğunu düşünüyorum. Bide en kötü olanı da tek çocuk büyüdüm kardeşim yok ve yıllardır sürekli yanlızım. Kız arkadaşlarım var ama onlar bana yetmiyor ben evlenmek isterdim ama bu da imkansız. Ben neden hiçbir şeyde pozitif olamıyorum ki bu durum düzelir mi?
Ben 27 yaşımda bir kızım ve bu yaşıma kadar hep özgüvensiz oldum ve bu bende her konuda olumsuzluk yaptı bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla