Özgüvensizliğimden kaynaklandığını düşünüyorum çünkü bu zamana kadar kimse bana aşık olmadı sevmedi hiç çıkma teklifi eden olmadı. Belki çirkinimdir bilmiyorum ama özgüvensizlikten olduğunu düşünüyorum. Bide en kötü olanı da tek çocuk büyüdüm kardeşim yok ve yıllardır sürekli yanlızım. Kız arkadaşlarım var ama onlar bana yetmiyor ben evlenmek isterdim ama bu da imkansız. Ben neden hiçbir şeyde pozitif olamıyorum ki bu durum düzelir mi?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Düzelir. Özgüven eksikliği bende de var zor bı durum. Ama karşına kimin çıkacağı hiç bilinmiyor yani umudunu kaybetme
En çok üzüldüğüm şey sevilmeye layık olamamak. Kimse bana değer vermedi sevmedi çünkü
tüm erkeklerin kıçına tekme atarsan böyle erkek kıçsız kalırsın :D
Ben kimseye kötü davranmadım ki. Hiçbir erkek bana karşı adım atmadı sevmedi kimse değer vermedi. Ben seçici değilim yani
o zaman işleri hızlandırman lazım. erkeklerin görüşlerini falan takip et. hoşuna giden birini görürsen sen yaz. hep erkeklerden bekleme yani. seni görmemiş olabilirler. göster kendini :)
İnsan içinde bulunarak ve bir şeyleri başarmak için çabalayarak.
Sosyalleşince özgüvenim yerine gelmiyor ki. Ben sosyalleşince daha çok acı çekiyorum
Sosyalleşmek demedim insan içinde sorumluluk al, ön plana çık.
Neden acı çekiyorsun peki?
Çünkü yanlızlığa alışkınım yanlız yaşamaya da mecburum ama değersizlik çok zor birşey. Yaşıtım kızlar defalarca kez sevildiler değer gördüler ama ben asla bu mutluluğu yaşayamadım ve bu şekilde de öleceğim keşke bu zamana kadar tek bir kere de ben değer görebilseydim
Acele etme çıkmadık candan ümit kesilmez.
Neden bu kadar erken pes ettiğini düşün. Korkularınla yüzleşmezsen başaramazsın.
Hem bende 27 sene her malın bir alıcısı vardır diye avuttum kendimi. :)
Yok işte her malın alıcısı olmuyor
Bülent Ersoy bile evlenmişken korkuya sahip olmanı gerektirecek hiç bir şey yok. :)
Ben sabaha kadar üzüntüden uyuyamıyorum ağlıyorum sen dalga geçiyorsun acı çekiyorum ben dalga geçmenin sırası değil
Dalga geçmiyorum, olduğum gibi davranıyorum. Ben neşeli biriyim. Konuşmanın, sana teselli ve tavsiye vermenin iyi geleceğini düşünmüştüm.
Karşına çıkan insanlara da bu şekilde davranırsan kimseyi bulamazsın yanında.
Sen düzgünce fikir yazmıyorsun ki dalga geçiyorsun ben çok ciddi şeyler yazıyorum sen dünyayı dalgaya aldığın için saçmalıyorsun hayat sürekli dalga geçecek kadar iyi bir yer değil
Hayat asıl ciddiye almayacak kadar kötü bir yer. Bir gün ölmek için her gün yaşıyoruz. Seninle benzer yaşamımız var diye yorum yapmıştım ama sanırım hata etmişim.
Bu yaştan sonra kesinlikle psikolog yardim kendi kendine zor asarsin
Evet ama çok endişeliyim çok üzgünüm kaderime alışamadım bir türlü. Sorun sadece özgüvensizlik değil hiç kimsenin bu zamana kadar beni sevmemesi sevilmeye layık olamamak da çok üzüyor beni
Iste bak sen bunu cekiyosun kendi kendine
Nasıl yani bu kadar acıyı ben mi seçtim hiç çocuğum olmayacak bunu ben mi seçtim
Özgüven sorunu genel olarak her insanda var
Senin kendini beğenip sevmen lazim öncelikle bunu yapmak neden zor geliyor
Zor gelmiyor ama ben kendimi sevdiğimde mutlu olamıyorum çünkü tek çocuk büyüdüm. Kardeşim yok yeğenim yok. Beni seven biri yok çocuğum da olmayacak ve evlenemeyeceğim. Bunlar beni bitirdi. Yanlız yaşamak çok üzücü bişey
Tek çocuk olmak hayatın yalnız olacagi anlamina gelmez. Neden evlenmeyip çocuk yapmayacaksin ki? Yani bu söylediklerin tıbbi bir dayanağı mi var yoksa kendi kurgularin mi?
Kurgu değil dalga geçmiyorum. Çocuğum olmayacak gerçektende. Ben diyorum ki tek çocuk büyüdüm yani hep yanlızdım bide çocuğum da olmayacağı için çok üzülüyorum diyorum
Çocuğun neden olmuyor? Bunu neye dayanarak söylüyorsun?
Çünkü hastalıklarım var doktor söyledi çocuğumun olmayacağını çok ciddi söylüyorum dalga geçmenin sırası değil sabaha kadar ağlıyorum üzüntüden
Bu dalga geçilecek bir konu değil. Geçmiş olsun. Tedavisi yok mu
Tedavisi yok ama zaten tedavisi olsaydı da fark etmezdi ki. Çünkü beni genel olarak seven biri olmadı tüm yaşıtlarım sevildiler sadece beni seven olmadı ben kimseyi kırmadım kötü davranmadım ki erkekler dış görünüşümü beğenmedikleri için insan yerine koymuyorlar beni
Hiç normal arkadaşın da mı yok mübarek
Normal kız arkadaşlarım var erkek yok
O zaman normal erkek arkadaş edinmek neden imkansız geliyor sana
Bahsettiğin konular çokta önemli değil sen karakter olarak duruşun olsun temiz bakımlı saygılı olduğun sürece bu dediğin konular zaten düzelir
Ben temiz saygılı biriyim ama sosyal değilim konuşkan değilim ama kimsenin hiçbir zaman beni sevmemesi çok kötü bir durum
Böyle bişey yok ya sen seni sevmesini istediğin kişiler sevmediğini düşündüğün için böyle söylüyor sun
Bak gerçektende çok ciddi söylüyorum bana karşı adım atan biri olmadı. Eğer beni seven biri olsaydı bana söylerdi ya da belli ederdi. Kimse bu zamana kadar beni beğenmedi. Ben öyle süslü kibirli yılışık bir kız değilim erkekler benim gibi birini sevemiyorlar
Ben senin dediğin gibi kızları seviyorum şahsen
Her erkek senin gibi söylüyor ama malesef bir kızın dış görünüşünü beğenmediğinizde karakterini merak etmiyorsunuz
Beni tanımadığın için konuşuyorsun böyle
Bunun icin gercekten iyi bir danisman bulman gerek. Buradan ne soylenilse ne yazılsa boş
Psikolojik destek almak benim kendimi sevmemi pozitif düşünmemi sağlar evet ama dışarıdaki insanlar ben ne yaparsam yapayım beni sevmezler ama ben de herkes gibi sevilmek değer görmek isterdim
Iste senin herseyden once ilk basta varligini sevmen gerek
Acaba ben kendimden nefret ettiğim için mi kimse beni sevmiyor ki
Tabiki sen kendini sevip kendi varligina deger gostermezsen kim sana neden deger verip sevsin
Offf kafam o kadar karışık ki çok korkuyorum umutlu olursam ve beni hayatım boyunca kimse sevmezse çok üzülürsem diye
Bu dusunce yapisinda olursan ayni seyleri bir daha bir daha yasarsin ta ki bunun farkina varip zinciri kirana kadar
Selam Burada mısın sana takip atmıştım ama mesaj atamıyorum diğer sorudan
Bu problemini aşma adına neler yapıyorsun?
Neler yapacağımı bilmiyorum ki😭
Ama bide şöyle bişey var erkekler beni beğenmiyorlarsa benim yapabileceğim birşey yok ki onların tercihi sonuçta beni sevmek zorunda değiller ben sadece hiçbir zaman sevilmeyeceğim için üzülüyorum
Foto at güzel misin değil misin söyleyeyim.
Çirkinsin dersen ne olacak? Çözüm mü bulmuş olucaz
Yok hayır çirkin değilsindir zaten de işte. Çoğu kişi kendini her daim hafife alma eğiliminde. O yüzden.
Yok ben kuruntu yapmıyorum gerçektende çirkinim çünkü bu yaşıma kadar tek bir kişi bile bana değer vermedi hiç adım atan olmadı. Çıkma teklifi zaten hiç almadım
Anlıyorum. O zaman güzelleşme adına bir şeyler yap.
Bence ben artık bu kadar üzülmeyeyim. Zaten biri beni sevse bile evlenemeyeceğim bu yüzden en iyisi yanlız yaşamaya değer görmemeye alışmak diğer türlü gereksiz umutlara kapılmak beni daha çok üzüyor
Bu kadar karamsar olma yahu. Güzel değilim derken azadan noksan değilsen sorun yoktur. Kendini şekillendirebilirsin.
Yok karamsar olmaktan değil de umutlu olup paramparça olmaktan korkuyorum
Sence böyle bir ömür geçer mi?
Geçer çünkü birsürü hiç sevilmeden ölen insan var bu dünyada. Ben de onlardan biriyim işte. Çünkü ben erkekler beğensin diye yılışık cilveli olamam sert mizaçlı biriyim kimseyi küçümsemem kalp kırmam ama ciddi bir insanım şirinlik yapıp gülümsemem yani karakterim böyle biraz suratsızım yani
Az biraz işveli cilveli olsan ne kaybedersin peki?
Bişey kaybetmem ama erkekler neden her erkekle sevgili olan kızlarla evleniyorlar da namuslu kızlarla evlenmek istemiyorlar? Ben cilveli olursam beni severler mi? Beni namuslu ahlaklı olduğum için sevmeleri gerekirdi
Çok yanlış düşünceler bunlar.
Üniversite okumadın mı?
Lise ve üniversite okudum hatta 3 üniversite mezunuyum ama işte kimse benimle tanışmak istemedi hep kibirli egolu kızlara yazdılar zaten onlarla da evlendiler
Hangi bölümde okudun
Maliye, siyaset bilimi ve kamu yönetimi, tarih 3 tane bölüm okudum
Çok kolay bir şekilde aşarsın
Sanmıyorum ama inşallah
bekliyorum
Üstüne git korkma.