Çok özgüvensizim hayatım boyunca dışlandım bununla nasıl başa çıkabilirim?

Ortaokulda özellikle lisede tüm arkadaşlar tarafından dışlandım 1 tane yakın arkadaşım vardı o başka kızların yanına gidince onunla konuşuyorlardı benimle hiç konuşmazlardı ortaokulda da bir kızın bana çirkin dedigine şahit olmuştum özgüvensizin tekiyim hiçbir konuda kendime güvenemiyorum bir ilişkim var özgüvenliymişim gibi gösteriyorum kendimi arkadaşlarım çok varmış gibi oysa ki 1 tane arkadaşım var o da haftada 1 kere konuşuruz ayda 1 kere buluşuruz çalışmaya başladı başka arkadaşları oldu bu sene üniversiteye gideceğim orada da dışlanırım arkadaşım olmaz diye korkuyorum kendimi nasıl özgüvenli gösterebilirim insanların beni dışlamaması için ne yapabilirim?
Çok özgüvensizim hayatım boyunca dışlandım bununla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla