AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Neden ayıp olsun. Böyle şeyleri düşünmen saçma bence
Ayıp değil tabiki. Ama artık dayanamıyorsan arkadaşınla eve çıkabilirsin.
Suç ve cezayı yeni bitirdim yarım saat falan oldu
@Ece_karakoyun ben bitireli çok oldu. Ama okurkenki heycan ve duygularımı hala hatırlıyorum dün gibi
Keşke sonu iyi bitseydi hapisten çıktığını yuva kurduğunu söyleyip bitirselerdi
@Ece_karakoyun açıkçası sonunu tam hatırlamıyorum. Ama iyi bitmiyordu diye aklımda kalmış
Bu gayet doğal ve onurlu bur davranış hayırlı evlat doğru olanı yapiyorsun
Aileyle yaşamanın ayıbı mı olur ya kaç yaşında olursan ol ayıp olmaz korkma😂
Bedavaci mısın abla
@ben_benimmm sen daha anlamazsın çocuksun biraz daha geliş ondan sonra
Abla ben benim sen sen ol ki karakterin bozulmasın. 😥
Ailenize bir zararınız yoksa neden olmasın. Sonuçta sizin Aileniz 😊
Aile dünyanın en değerli varlıklarının birisi aile önemli ailen varsa kıymetini bileceksin
Eviniz 2-3 katlı 5+2 falan değilse sıkıntılı bence
Sende yaşlanacaksın ve sende keşke yanımda evlatlarım olsa diyeceksin
Soru içeriği senin ailenle yaşamaktan bunalmam üzerine…psikolojik olarak bunalımdasın
ayıp mı böyle bir durum hayır
Ben de ayni durumdayim. ailem skntili insanlar degiller ama onceden baska sehirde calisirken ayri yasiyordum ve yalnizliga alistim. Şu an cok zorlaniyorum. maasim da İstanbul'da ev kiralamaya yetmiyor.33 yasindayim ve daha ne kadar onlarla yasayacagim bilmiyorum. belki sehir degistiririm
Sevgili vs ya da cinsellik yok mu hiç yav hayatında
İşin nedir senin?
Evet zordur. Ev arkadaşı edinebilirsin kendine.
hayır ya saçmalama. dikiş tutturmanın çok zor olduğu bir dönemdeyiz ezme kendini hiç.
Dostum işin zor ama ayıp da değil sonuçta ailen ama rahat hareket edemezsin vs
Ailenin çatısı altında ne kadar özgür olabilirsin ki?
Istedıgın gıbı davranıp istedıgını yapamıyorsun ıstedıgın arkadasın davet edemiyorsun
Maksimum 30 dan sonra evden ayrılmak gerekir yoksa sığıntı gibi yaşar durursun o evde
Sığıntılık istenmeyen kişi için denir
Ailem evlenmeden gtmemi istemez ki geri kafalılar
Aile için demedim senin için dedim. Insan kendisini sığıntı hisseder. Kendine ait ev kendine ait eşyalar kendi dekorasyonun özgür giyimin dilediğin yemeği yapman felan dururken ki bunlar aklına geliyordur o evde yaşıyor oluşun bu yüzden psikolojini bozar.
Açıkcasımtek derdim rahatça evimde seks yapamamak😂🙈
O zaman evi olan erkek bulup arkadaşımda kalıyorum gibi ara ara evden çıkıp özgürce sevişmelisin
Öyle erkek dolu da bizmkiler nefes aldırmıo 😂biraz fazla seksiym de🙈
İzinli gününü erkekle değerlendirebilirsin o zaman gün boyunca
Evet ancak öyle 🙈
Sen hangi şehirdesn?😃
Ankara sen
Ooo🥳
Ooo derken aynı şehirde mi çıktık
Ben seni hatırladım ya
Nette bi videonu izlemiştim
Efendi bi çocuksun
Yeap 😃
Evet işinde gücünde birisiyim
Anladım
Aa evlndn mi sen tüh😂🙈Çok tatlısın, iyi geceler
Neden cinselliğe düşkünsün yani neden evlenip 1 kişi ile yapmak yerine her seferinde farklı kişilerle istiyorsun
Yok ya her seferinde başka kişi değil, uzun ilişki isterim genelde ama evlilik çok ciddi ömür boyu
Yani aşırı sevme m lazım
Anladım yani sevgili edinip uzun süre onla oluyorsun. Peki klasik seks mi yaşıyorsun yoksa uç şeylerin fantazilerin oluyor mu?
Abla daha ne özgürlüğü yaşadın yaşayacağın kadar aile nereye kadar bakacak evlen
Niye baksın ya ben çalışıyorm ki
Çapkınlık güzel neden evlenym 😂
Sen zamanında sevgilini de aldatiyorsundur kesin bu durum kendine yapılsa hoşuna gider miydi. sevgilin seninleyken başkasıyla da olsa hoşuna gidecek miydi
Sana tek diyeceğim şey karaktersiz bir insansın
Kendine yapılmasını istemiyorsun ama herkese yapıyorsun bu karaktersizliktir
Manyak mısın niye aldatym😂
Çapkınlık aldatmak değil uzun süreli ilişki yaşamamktr, hiç aldatmadm
O zaman beraber takildigin kişiye baştan açıkla da umut baglayip üzülmesin
Tabi ki söylüyorm
Sen çok yanlış yollardasin herşeyin bir vakti var evlenme vakti başka flört başka
Sen o vakti salmışsın
Flört vakti flört yapamadm napıym😃
He o zaman umarım karşına sevecegin biri çıkar ama bunu hiç istemezsin çünkü aşk başa beladır bunu bil 😁
En iyi hali aşık olmadan yaşamak veya öylesine biriyle evlenmek. çünkü aşık oldugun kişi ya seni istemezse ki büyük ihtimalle istemeyeceko yüzden madem istemeyecekse aşık olmanin da otomatik olarak bir anlamı kalmıyor doğruya doğru
Aşk iyi bir şey değil tavsiye etmem düşmanıma bile tavsiye etmem
niye ayıp olsun hayat pahalı ev mi kaldı artık bi tarafta ruslar ukraynalılar bi tarafta suriyeliler
Bakire değilsen normal bir insan gibi seks yapıyorsan olabilir😄
Gerektiği yerde bu ekonomide aileyle yaşamak bence garipsenecek bir durum değil
26 yaşnaym işşizim oyüzden ailemle yaşıyım bnde seviyom bizimkileri ama zor yani iş bulur bulmaz ayrı eve çıkcm
Ben 20lerimde dahi sabredemiyorum. Ekonomik ozgurlugumu kazandigim anda ayri eve cikicam. Bir ev arkadasi bulup cik bence.
Anne babanzla yaşiyorsaniz bunda bi gariplik yok ama abi ya da kardeş evinde kaliyosaniz işte bu rahatsız edici 2 taraf içinde
E Sen bensiz aynı tek fark benim bir maaşım yok😕
Zor değil mi?😔senin yaş kaç?
Dedim sen bensin. 40 oldum bende. Cidden zor, çünkü anlaşamıyorum babamla, bide evde bekar 2 tane daha erkek var
Aa o bekar erkekler senden büyükse kötü 😔ben de annemle anlaşamıyorm
Ortancayım ben
Evlenme hiç, bekar olunca canın ne çekerse onu yersin 😉
maalesef oyle hayat kotu evlenmesende hayatını yasa
en kotusude ıstedıgın gıbı takılamıyosun eve ıstedıgın bır erkek gelemıyo. yalnız ozel kıyafetlerle dolasamıyosun ve bagra bagra seslı mastürbasyon bıle yapamıyosun :) sıkıcı bende arıyorum bırını
Ayip degil. Takdir edilecek bir konu aslinda. Diger bir acidan bakarsak, din ve kultur acisindan dogru verilmis bir karar. Tabi ailenizle araniz iyiyse, neden ayip olsun?
Bende 40 yaş ve üstü hakkında öyle düşünüyorum senin gibi 😲
uzaktan bir sellaa sesi geliyordu. Meğer sendenmişşş 😯
Tercihler ayıp değildir aileni yalnız bırakma evlenip koca şiddetinede maruz kalmazsın
Garip görünüyor böyle durumlar ama ayıp değil tabii.
Kız 25 de ben çıldırıyorm inşallah evlenirim artk djxj aileyle çok zor
Nerde yaşıyorsun
Guduruk garı 😀
Hayır, tabii ki ayıp değil. Herkesin yaşam tarzı farklıdır ve ailenle yaşamak tercih edebileceğin bir şeydir.
Esenlikler. Hangi şehirde yaşıyorsunuz? Kira fiyatları nasıl?
Zor bir durum ama neden ayıp olsun ki
free seks olmaması zoorluyor bu yaslarda
ankaarada psıkologum sen?
Hadi canım
Atma
evet
Hayır çok tatlı bence tek yaşamak aşırı sıkıcı keşke benimde düzgün bi ailem olsaydı da onlarla yaşlansaydım
Evde kalman normal. Baya ozguvensiz birisindir abla. Evlenme zaten bu yaştan sonra yazık olur adama 😥
Çok acmzszsn ya kadını bı yerdn yre vurmadan kaldı bu kadr açık sözlü olmk zrnda dglsn patavatsiz
Yalan mı Leyla hanım? Düşünsene her işi annesi babası yapan bir erkekle evlenir misin? Çocuk gibi böyle insanlar.
Ayıp değil bence durumun. Olmaz ya da ailenin bakıma ihtiyacı vardır hertürlü şey olabilir yani.
canım benimde başıma aynı şeyler geldi çözdüm tavsiye verebilirim
ayıp değil canım niye ayıp olsun
Erkek oksaydın olabilirdi ama kadınsın
Niye ayıp olsun evlen ayrıl
Seni çok iyi anlıyorum
Vay be yeni gençliğe bak bunlar analarını babalarını huzur evine kor
Bende 32 aileile yasiyom kebdi dairene cikmak imkansiz zaten
Sen anne babana mi bu sozleri söylüyorsun yasili fallan
Ben yalnız yaşıyırum. Beraber yaşayabiliriz. Giderleri paylaşırız
Tabiki hayır ama yanlız kalmak istediğinizde yanlız kalaniliyorsaniz ne mutlu size
Ayıp değil de nasıl beceriyorsun peki bunu zor olmuyor mu ailen sana karismiyor mu?
Bende ailemle yaşıyorum evlen diye baskı yapıyorlar
evet kafan davul gibidir şimdi
İyi yapıyorsun bence boş ver ayrılma ailenden
Sıkılsansa oyle yasama
Neden
Cunki ayrılma bı dertleri olur yanalrindadin ayrıca güvenilir yer masrafinda az olur
Ama geceyi sevgilimle geçremıorm asla
Sen bilirisin
Ayıp değil ama sen memnun değilsin
yaşla ne ilgisi var ki normal
Ayıp değil ama zor olur senin için
Cinsel özgürlüğün olmaması kötü
Ayıp değil neden ayıp olsun
Bilemiyorum gerçekten tuhaf birisin.
Evlende ailende rahat etsin artık