AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Şundan 3 gun sonra 19 olucam ama gecmedi ben hala ergenlikteyim :d
yaşla ilgili değil ki ruhen çıktıysan btmiştir :)
Panpalı Falan Konuşuyodum Şimdi İğrenç Geliyo Panpa Kelimesi Kanka Dururken Panpa Nedir Ya :D
panpiş derlerdi birde :D
:D Yok Onu Demedim Allaha Şükür :D
bende demedim de çok duyarım tanta duymuştum o ne ya. D
jahahah :D
Arabesk repciydim sokak lambasinin altina yatip bugunde olmedim anne diye resim cekiyordum
Yok artık dedirtecek bir yorum daha :D
Saka tabiki
Tam bir teşkoymuşsun.. Ya da keko ya da apaçi.. Foaforlu da giydin mi?
yok fosforluyu hiç sevmeim hala da sevmem :D apaçi eğil de ağır bir ergenlik işte
Ya farklı renkte bağcıkları geçtim arabesk rap nedir ya? Birde QaRi$mA falan yazarsan -ki ben pek beceremedim- tam bir apaçi olursun :D
o zamanlar modaydı ama çevrenden etkileniyosun :D Napalım, çevrem kötüydü. Ben bağcık olayını çok yapmaım da arkaaşlarım fosforlu çok taktı ya :D yine onu yapmadım ben şükür :D
Aynen şükür ucuz kurtulmuşsun :D çevrede ne kadar fosforlu varsa yemin ediyorum bak genelleme değil alayı gerizekalı
o zamanlar hepimiz öyleydik :D Lanetli bir ortaokul dönemi geçirdim
Ben biraz sapikdim kiz arkadasimi taciz ederdim hep :D
ergenlik hali :D
Aynen vay ve :)
İsyaaaaaan dolu parçalar dinlerdim tek hatırladığım bu :D
Hatalar yaptım kötü biriyim diye bir şarkı vardı çok modaydı o :D
Hatırlamıyorum dinlemiş olabilirim :))
Bilinmez mi ya o :D
Tarih hocama bir senaryo uydurup sınıfta dayamıştım
Yok artık :D
Evet, ama kalbim az daha yerinden çıkacaktı heyecandan
senaryo neydi
Ders arasında sınıfta hocaya beraber 6-7 kişi kalmıştık. Hoca ayakta, kürsü ile pencere arasındaydı. Üzerinde mini etek vardı. Okulun en seksi hocasıydı.. Hocayla 5-6 kişi muhabbet ederken ben bir anda sırtı pencereye dönük halde duran hocama doğru ve pencereden dışarı bakar vaziyette " aha valla düştü" diye hafif panik havası verdim ortama. Herkes pencereden sarkıp ne olduğunu anlamak istedi. Tabii hocam da : ) Pemncereden aşağıya doğru bir sarktı, o müthiş kalçalarını resmen bana servis etmişti.. Ben de pencereden aşağıya bakma numarasına o kalabalıkta hocanın kalçalarına kasık bölgemi sert şekilde dayağım ve dışarı bakıyormuş gibi yaptım. 5-6 sn. sert şekilde yasladım. Sonra millet ne olup bittiğini anlamadı, ben de gözler zevkten kaymış, yanaklar kızarmış vaziyette " şu çocuk düştü sandım" dedim.. 3-4 sn sonra taş gibi olmuş penisimi dizginlemek için okul wc sine gidip masturbasyon yaptım. Hocamın o 5-6 saniye boyunca tepkisiz kalması beni daha da çıldırttı. Öyle işte :)
Okul tuvaletine beyaz düşler çiziyordum İngilizce öğretmeni ayla hanımı hayal ederek.
hahahaha :D:D:D
Zincir kolye taktığımı bilirim aklıma geldi tüylerim diken diken oldu bir an :D
ayyy :D benim bir arkadaş ismail yk hayranıymış temmuzda parmakları kesik deri eldiven zincirli pantolon son ses ismail yk açarak sokakta gezermiş o geldi aklıma :D
:D ergenlik kadar rezil bir şey yok adama neler yaptırıyor :DD
aynen :D en sakıncalı dönem :D
çoook ama en saçması da aşık olmamdı bir daha olmakta istemem...
Hayırlısı :)
öyle , amin :)
okul bahçesinde kızların bacaklarını elleyip kaçardım, kaçamayıp yakalandığımda da dayak yerdim :D
iyi yaparlarmış :D
bir keresinde 3lü geziyordu kezban çetesi. ellediğim gibi bir yakaladılar teneffüs boyu dövmüşlerdi çok kötü olmuştum hayatımın dayağı oydu heralde :D
ellemesene sende iyi olmuş bide kezban diyo haha:D
hahaha 3 kişi 1 kişiye dalınır mı ya perişan etmişlerdi beni :D
ellenir mi o yaşta :D senin yaptığına çok doğru değil onu savunma şimdi :D
ahah tabii ki değil ama küçücük çocuğum ne anlarım sanki bir şey yapabileceğim var :D elleyip elleyip kaçıyodum kezbanlar yakaladı 10 dk boyunca yalvarmama rağmen dövdüler :D
ellerken kezban demiyosun ama övülünce mi kezban oldu haha :D:D
evet elletse niye kezban diyim ağzımı yüzümü dağıttılar tam birine tokat atıyım dedim çok sinirlenip çok kötü yerime tekme attı ağlayarak tuvalete gittim arkamdan kahkaha attılar ve bütün sene utancımdan kaçmıştım o kızlardan saklanmıştım hep haha :D
hahahha :D iyi yapmışlar :D:D ben kimsenin çok kötü yerine tekme atmam yazıktır :D ama bacaklarını felç ederim sinir anında :D
ya vurmadık tek yer orası kalmıştı final vuruşunu oraya yaptı ama çok acımıştı çok ağlamıştım hahaha :D
o konuda abartmış ama ne kaar sinirli olsamda vurmam oraya ilerde kötü sonuçları olur falan benim yüzümden. Cesaret edemem :D tekmeler bacağa :D
bacak da acıtıyor sanıyodum ta ki o son tekmeyi yiyene kadar :D yok canım bir tekmeyle ilerisi için sorun olmaz ama onun acısı var ya dünyanın tüm acılarını katlayıp ezer geçer :D hüngür hüngür ağladım ya ölüyorum sandım sancıdan ama baktım hiçbir şey olmamış haha :D
olun yinede cesaret edemem nolur ne olmaz :D garantiye almak lazım çocuğu olmaz falan allah korusun :D botlarla bacaklara tekme atardım bende:D
he botla hassas yerine vurursan kısır olabilir dikkat et vuracaksan da converse'liyken falan vur :D bir de artık yaşımız büyüdü gücün kuvvetin yerindedir, vurdun mu haşat edersin :D
yok ya vurmam oraya dedim ya cesaret edemem :D bir kez vurmuştum ağladı çocuk sonra korktum yapmadım :D
ahah kaç yaşlarındaydın vurduğunda? :D çok sert vurduysan sakatlık çıkmış olabilir hadi vicdan yap hahaha :D sadece taciz, aldatma ve saldırı gibi durumlarda oraya vur yoksa kızdığın birine sakın vurma çok ağır olur :D
ya yok bişey olmamıştı :D küçüktüm işte. Aldatma gibi bir durum olsa öyle şeylere kalkışmam, cevap bile vermeden giderim. Diğer durumlarda yaparım onu :D
aldatmalara karşı çekip gitmek olabilir doğru ama taciz ve rahatsız etmelerde sakın acıma bırak kısır kalsın o adama da üzülürsen yuh yani :D
Apartman zillerine basip kacardik kanka ;))
Sonrasi malum kufur felan iste :))
Ayy sen ağır ergenlik geçirmişsin resmen. s şükür öyle bir triplerim olmadı
tamamen sürü psikolojisi :( kötü bir çevrem vardı
Allah korumuş yine bu halden. p
aynen jilet atanlar falan varmış :D
Vardı benm öyle arkadaşlarım :D kaşının kenarını jiletle kesen bile vardı sırf tarz diye. p
öyle görüyodum ya çok kötü duruyolar geçmiyo da o iz :D
Tabiki hala çocugun kaşının kenarı yok (: (: ergenliğinin triplerinden. Kollar falan jiletli. p askere gitmiş çürüğe çıkartmışlar kolundaki faça izlerinden dolayı (:
yazık ya :) kötü duruyolar bir kız vardı 9. sınıfta ergen ergen sigara içiyodu sonra koluna basıyodu onları kolu yuvarlak siyah siyah yanmış falan çok kötü ya :D
Ergenus veledus. d
aynen öyle bişe olduğunu sanıyo :D
(: (:
Ergenlikte namazı devamlı ve aksatmadan kılardım. Şimdi 18 yaşındayım namazı bıraktım garip
o da farklı bişeymiş
Çok garip
Ağir bir ergenlik geçirmedim, sadece fazla aşk meşk işleriyle uğraşiyordum.
o herkeste oluyor ya platonik veya karşılıklı mutlaka oluyor :)
Benimki herkesinkinden farkliydi :) çoğu kez işi abarttim, bir kizin babasi okula gelmisti hatta sirf cikiyoruz diye, onada atar gider yapmistim aileler karismisti :)
hahah :D yürek mi yedin sen :D
Valla çikişta bir ton kiz izliyordu gelmis babasi bana atar yapiyor. 2 seçeneğim var ya yusuf yusuf taktiği yapip kaçmak, ya da kizlari etkilemek icin atar yapmak :D atari sectim, yarma gibi adamin üstüne yürüdüm Ayirdilar zaten hayvani 10 kişi zaptetti :D
hahah :D kızlar uğruna ölüyomuşsun be değer miydi :D
ben normaldede anirmalim zaten :DD
ama o zamanlarimi anlatamam :DD:D
anlat yaaa :D
Evden Gitmekle Tehdişt Etmiştim babamı :DDD Yutmadı tabiki de ama
Yutmaz zaten :D:DD:S:d ben hep derdim keşke reşit olsam ilk işim gitmek olur diye :Dd şimi reşit oldum bir b0k yapamıyorum :d
Herseyi anladim şu ergenlikte buyuklu kucuklu yazi nedir ya :)
çok havalıydı o dönem :D
ozellikle buyuk L yapiyorlardi hangi amacla yaptiklarini hala cozebilmis değilim :)
seLam vardı ya havalıydı o :D
hahaha :) Allah tan arsiz belasiz gecmis ergenligin buna da şükür :)
aynen çok şükür :D
Ulan meraktan büyük abilerime uydum geneleve gittim kapısından kovdular ama içerdeki karılar iğrençti yani resmen iğrendim
Şifreli cine5'i saatlerce izleyip o çizgilerden senaryolar kurgulamak nedir bilir misiniz siz?
bilemem :D
Hiç mi tv karşısına geçip beklemedin o dakikaları?:))
yok valla :D
Eskide kaldı. Ve eski unutulmaya mahkumdur benim için.
Çokmu felsefik oldu:)
Eh işte biraz :) Eskiyi bilmek gerekir ya, geçmişini bilmeyen geleceği göremez boşuna dememişler :)
Ama arabask rap dinlemediğimi söyleyebilirim
Bu iyi bişey
Sen ben :D o yazdıklarımı gorunce aglıyasım gelıyo koluma faça çekmeler falan
yok ya öyle jiletti façaydı yapmadım ben :D
Ergenlik ki cekindigim fotograflara bakıyorum da o saçlara nasıl gezmisim ben yaa :)
haha :D öyle çok var ya :D
Hiç sorma valla imha etmeyi düşünüyorum o fotoğrafları :)
Benim vardı a bir hafıza kartımın içinde falandır nere hiç bilmiyorum kart falan umarım birinin eline geçmemiştir iyi caps çıkar onlardan :D
Zalimler. Çok a düşersin valla :)
İnşallah yokolmuştur :D
Benimki ler duruyor ama Coca Cola nin şifresi gibi sakliyorum onları :)
valla simdilerde yaptıgımı cocukken daha ilerisini yaptıgım oldu :)
Nasıl yani?
bosver fazlası zarar :)
rehberimdeki herkezin ismini büyüklü küçüklü yaziyodum , saclarim emo kizlarinki gibiydi :D
haha :D o büyüklü küçüklü yazmak modaydı zaten. :) yok hiç emo olmadım çok şükür :D
yazdiklarim bu kadar yazmadiklarimda var ben bile utaniyom yazmaya:D
haha bende bende :D facede adımı Kroniq sheker yapmıştım :( Allah belamı versin
ahahahaaa:D
Her ergen erkek gibi sadece saç dikmek geliyor aklıma. Başka bir ergen davranışım yoktu.
ucuz atlatmışsınız :)
Sessiz sakindim hala da öyleyim. Gerçi yaş daha 18 ergen sayiliyoruz değil mi :)
Benimde 18 ama ben kendimi saymıyorum :) Ergenlik yıllarım 2010 du, yani en ağır geçen yıl :D
Yaşıtlarıma bakarak bende ergen sanmıyorum kendimi :)
Aynen öyle, gayet olgun olduğumu düşünüyorum :)
Bende :)
Ne güzel o zaman, çoğu yaşıtım çocuksu erkekler görüyorum, olgunlarda varmış güzel birşey bunları görmek. Duygulandım :D
Kendim gibi bir erkek göremiyorum etrafımda gerçekten bende. Üniversite okuyorum şu an görsen lise sanirsin :)
Çevreni mi öyle sanarım? :) inanırım valla, erkekler geç olgunlaşır erlerdi de inanmazdım. Sağolsun çevremdeki erkekler bunu kanıtlıyor :) Gerçi saece erkeklerden ibaret değil olgunlaşmamak. Birçok kız arkadaşım da hala öyle. Çocuk çocuk davranışlar sergiliyorlar ve gerçekten sıkıldım bunları görmekten
Kızlar nasıl bilmiyorum ama erkekler gerçekten geç olgunlaşıyor.
Öyleymiş gerçekten, bir an önce olgunlaşmalarını bekliyorum. Üniversitee düzelirler ancak heralde
Askerden sonra düzelir heralde erkekler heralde
Askerde '' her halde'' düzelirler. İlla ki :D
Kızlar nerde olgunlasiyor :)
değişiyor, dediğim gibi ben lisede olgunlaştım mesela 10. sınıf gibi. şu an 12 yim hala çocuksu ergen ergen davranan tanıdıklarım var :)
İnşallah değişirler. Benim en samimi olduğum 2 arkadaşım var biri ergen daha dengesiz birşey biri benim gibi. İster istemez soguk davraniyorum ergen gibi olana zor gerçekten :)
Aynen öyle, fakat ne yazıkki benim etrafımdaki çocuksu kişiler çok yakınım ve mesafe kouyamıyorum, bir yere kadar yani hergün görüştüğüm kişiler
Maalesef benimde yakınım hatta yurtta ayni odadayım. O gelmese hiç muhattap olmayacam aslında. Ben soğuk davrandikca o yakinlasiyor
Bende de öyle işte. Sen uzaklaştıkça onlar yaklaşıyor. Ne berbat birşey.
Hem ergen davranışları yüzünden hemde kişiligi yüzünden arkadaşlığı bitiririm ama ne zaman belli olmaz
Bende bitirebilsem keşke
Benim içinde zor hep alttan alıyorum
8. sinifta ingilizce hisacina kocasini birakip benle evlenmesini soylemistim yemedigim dayak kalmamisti :D
aasaasasa:S:D:SA. dsa:d:SaD:d:S:D cidden yaptınmı bunu :D
Tripkolik Seda dinlerdim yaa :D Büyüklü küçüklü yazardım herşeye '' ;) '' atardım falan çok sorunluydu :D
;) yapmak laf sokmak demekti :D
aynen aynen :D
Macarali bir ergenlik gecirdim ve ufak bir ornek veriyim sinifta onumde oturan kizlarin sutyen kopcasini cekip birakirdim
onlardan vardı etrafta ya hatırlıyorum :D
Yasadinmi hic yapan oldumu bide kizlarin etek altina bakmak icin merdiven altida saklanirdik
Ben oyle ergenlikleri hic yapmadim. Sadece huysuzdum halen daha oyleyim okadar.
bir ara kıza laf attım abisi geldi okula kavga ettik :))
hahaha :D
Tuvalette sigara içmeyi bişey sanardık :D bigün hocadan sopa yedik:D
Haha :) ben öyle bişeye kalkışmadım hiç :D
bir kerede hoca beni dersten bıraktı diye arabasının lastiklernin havasını indirmiştimm :)
yok artık :D İşte adanalı intikamıııı :D Güzel Adana'mın güzel insanı :D
:D :D :D Adanalıyık Allah'ın adamıyık :D hoca istanbullu bir dallamaydı :D
İyi de yapmısım
İstanbullu nun havası yok ya gözümde :D Adana yeter bana :D özledim memleketimi :( :D
Sendemi adanalısın :D geeelll basımın üstünde yerın vaar :)
eveeettt :D inşallah bikaç ay sonra :D
özele gelsene sen :D
bir keresinde okulda yangın çıkarmıştım.
Daha sonrada alarm a basmıştım haha
Hahaha :D bişey oldu mu bari mal kaybı falan
Yok olmadı Allah a şükür :)
Çok şükür olmamış Allah korumuş :) bizim okulda bir grup ergen saksılara torpil falan koyup kaçardı yanımda patlamıştı :D Hiç unutmam
Ne ses çıkardı be :))
yanımda patlaı be nasıl korkmuştum :D
:))
Oturdugumuz mahalledeki kiza cinsel iliski teklifi öneren bir mektup yollamistim :)
Yok artık :D şu an ilahiyat okuyormuşsun iyi düzelmişsin mi diyim ne diyim bilemedim :D
Arabesk rap ve İsmail yk dinlerdim :) hep ergenliklerin getirdiği olay
ismail yk yi ergenlikten önce dinlerdim ben :D arabesk rap çok dinledim lanet olsun :D
arabesk rap şimdi bana saçma geliyor :) ismail yk onun yanında iyi yine arabesk parçalar konusunda geçmişe bakıyorumda zaman ne çabuk geçmiş :)
bana şimdi hepsi saçma geliyor :D
:))
a, e, ı, i, o, ö, u, ü bu harfleri yeni öğrendim daha :D
hahahahahaha :D:D:D:dD: işte buna çok güldüm :D:D
isyan etmeyi abartıp evden kaçmak 2 saat sonra da geri dönmek.
Hic ergenlık yasamadım dogdugumdan berı boyleyım :D
Tripkolik dinleyip jilet atmıştım koluma saçıma renkli renkli toka takardım renkli bağcıklı ayakkabı giyerdim
kol a jilet i bir ben yapmamışım :D
:D iyi ki yapmamışsın kendime zarar veriyordum resmen
Onlara özenmemişim iyiki :D ama kendime zarar vermeye çalışırdım bende:D
hayatım rap ti sonra faullerimi öne doğru yapiştirirdim :)
nasıl ya onu nasıl yaptın faulleri öne yapıştırmayı :D
uzatıyordum ona göre ayarlatıyordum berbere e tabi ense bırakmadan da olmazdı :)
çok iğrençsin söylemeden geçemicem :D
yapma :)
ne yapma öylesin :D
Sevdigim bir kiz vardi benden haberi bile yoktu... geceler boyu evlerinin onunde oturur beklerdim
Vay be:D sonra öğrendi mi sizi
Malesef oylece kaldi... o zamanlar bana bakmazdi sanirim ben daha kucuk tipsizdim.. o baya havali bir kizdi.. simdi durumlar degisti ama hersey gecmiste kaldi
aynen şimi gülerek hatırlıyosunuzdur :)
Yani sorunu gorunce aklima geldi de genclik baska biseymis
Hala gençsiniz ya :)
Resim koymaya korkuyorum :-) taciz ediyorlar
haha :D gençsiniz dikkat etmek gerek böyle şeylere :D:D
Sorun yasamamak icin boyle resimsiz olmak en mantiklisi
sivilcelerimden kurtulmak için diş macunu sürmüştüm suratıma :))
ıyy :D
Valla okulun en güzellerini dikizleyip dururduk herşeyi yanlış anlardık jxjxjx
çok fesatlık vardı o zaman :D
Keşke liseye en baştan başlasam ergenlik ayrı borşeydi be :))
ben ergenliği ortaokulda yaşadım lisede bitmişti :D 10 da falan saçmalamıyordum :D
Ergen olasım geldi kdkd -_-
hadi git de şunu dinle o zaman :D
https://www.youtube.com/watch?v=2-6qIJxvcFQ
Hayattan soğudum mk tamam tamam olmicam kxkxk :Dddd
hahaha :D bende tam bunu bekliyordum :DD
Hshdhdhd :D
Facebook'ta L harflerini büyük yazardım. Arsız bela dinlerdim :D
Arsız bela ney ya :D Hiç dinlemedim çok şükür :D L büyük yazmayan zaten ezikti :D
Yani çokk konuşurdumm kii halaa öylee ama gecen zamanlara oranlaaa
çok konuşmak mı ergenliğinizden kalan şey :)
anlatmakla bitmez hiç yermizde durmazdık arkadaşlarla :)
anlatın :D
böyle iyi boşver :D
Ergenliğim senin yaptığın gibi ağır arabeskler falan dinlemedim de çok maceralarımız oldu :D
Ne gibi? :)
Say say bitmezki :Ddd
Benim ergenliğim baya ağır geçti, aklıma geldikce aman Allahım diyorum yanii :D
oraya yazmaya utandığım şeyler var benim ki kadar ağır geçmemiştir :D
Haha :D senin oraya yazdıklarını bende yaptım, tozluk vardı bir ara conversin üzerine takardık ben onu kollarıma falan takardım :D
kol mu asdfgrfsadsfcdsfdsfds :D:D:d:DS::D bu harbi komik işte :D ben converin üstüne takardım:d
Hahah rezilce :D
evet iyi düzelmişiz :D
Kesinlikle :D
:)))
Surekli mastmi yapiyodun :)
Burdan o salak yorumunu mu çıkardin yani tebrikler @öyleböyleişt3
sürekli ölmek isterdim küfürbazlık azgınlık diz boyuydu ama utanıyorum şu an
ay çok kötü :D
kendi içimde yasardım tabii ama insan düşününce bile kötü oluyor
Annem, babam ayrı olunca hep ağlamak isyanla geçti kısa ve net.
Çok sapıktım sınıftaki kızların bacaklarını ellerdim
Lise 1 Den Lise 4 e Kadar Kızlar Tuvaletinde Tam 4 kızla Birlikte Olmuştum Çok Heyecan Vericiydi :D
Vardı, 80'lerde ve 90'ların başında satanisttim :)
haha :))
Sivilce için ağlardım :D
yok artık :D ben hiç öyle bişe yapmadım sivilce sorunum yoktu öyle çok şükür:)
Hala bile yapmakta olduğum saçmalıklar var
ne gibi
Bazen çok saçma sapan işler yapıyom mesela suyu şaşaldan bardağa doldurup sonra şaşaldan içmek gibi
doğru saçmaymış
Yaa dediğim gibi bizde saçmalama bitmez biri bir terken öbürü de başlar vermesin Allah
Adolf Hitleri örnek almak. Neyseki çok kısa sürdü.
Ne yapıyodunuz yakıyo muydunuz insanları :D
Hayır sadece teorik olarak, çok şükür uygulamaya geçmeden bu sevdam bitti :)
Çok şükür :D
Sago ve ceza dinlerdik aynen. 18 olmadan seksle tanstm bide
Msn durumları benim en büyük hatalarım :D
hahaha :D
Kızlarla saçlarımızı ütülerdik fön niyetine:))
haha :D yok onu ben yapmadım :D
eskidendi o bizim zamanımızda:) şimdi saç düzleştiricileri var :)
aynen :)))
aynen yaa lisedeyken kız arkadaşımın saçını az ütülemedim :D
bende çok ütüledim:)
sen niye ütülüyosun :D
sen ergenlikten çıktınmı ki @askkalevii
çıktım şimdi kademe atladım ütüyle değil düzleştiricilerle yapıyorum o işi:)
bende umutlandım evde ütüleri bile ben yapıyorum diyeceksin diye :DD
Ütüleri ben yapıyorum sevinebilirsin:)
bulcağız birisi az kaldı demin poğaça şimdi ütü bak değerimi bil :DDD
huzur evinden bulursun arkadaşlarından:))
hay kafana takma dişim düşsün :D
düşmesin yaa sonra konuşamazsın ağzını açamazsın dursun ağzında takma dişlerin çıkarıp durma:)
iyide gece çıkarıyorum ya mecburen senin başucundaki bardağı kullanıyorum aayy ağzımdan kaçtı :DDD yok yok
hahaha çok komik görsemde inanmam:)
Sanalikaya uyeydim ve sevgili yapmistim netten :D
haha ben sevgili yapmadım da bende üyeydim :D
şu an üye misin peki :D