• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Ergenken yaptığınız saçmalıklar varmı? (Sayfa 2)

Mmeroo
Mmeroo Takip Et
Xper 6 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Ergenken yaptığınız saçmalıklar varmı?
Cevapla
Fal Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

76

Cevap

109

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • yodostum
    yodostum Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 809 cevap paylaştı.

    Şundan 3 gun sonra 19 olucam ama gecmedi ben hala ergenlikteyim :d

    0
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      yaşla ilgili değil ki ruhen çıktıysan btmiştir :)

      Yorumla
  • Bharis12
    Bharis12 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Panpalı Falan Konuşuyodum Şimdi İğrenç Geliyo Panpa Kelimesi Kanka Dururken Panpa Nedir Ya :D

    0
    4 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      panpiş derlerdi birde :D

      Yorumla
    • Bharis12
      Bharis12
      +1 yıl

      :D Yok Onu Demedim Allaha Şükür :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      bende demedim de çok duyarım tanta duymuştum o ne ya. D

      Yorumla
    • Bharis12
      Bharis12
      +1 yıl

      jahahah :D

      Yorumla
  • TRaXeX
    TRaXeX Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Arabesk repciydim sokak lambasinin altina yatip bugunde olmedim anne diye resim cekiyordum

    1
    2 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Yok artık dedirtecek bir yorum daha :D

      Yorumla
    • TRaXeX
      TRaXeX
      +1 yıl

      Saka tabiki

      Yorumla
  • Kemosabe
    Kemosabe Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Tam bir teşkoymuşsun.. Ya da keko ya da apaçi.. Foaforlu da giydin mi?

    0
    5 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      yok fosforluyu hiç sevmeim hala da sevmem :D apaçi eğil de ağır bir ergenlik işte

      Yorumla
    • Kemosabe
      Kemosabe
      +1 yıl

      Ya farklı renkte bağcıkları geçtim arabesk rap nedir ya? Birde QaRi$mA falan yazarsan -ki ben pek beceremedim- tam bir apaçi olursun :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      o zamanlar modaydı ama çevrenden etkileniyosun :D Napalım, çevrem kötüydü. Ben bağcık olayını çok yapmaım da arkaaşlarım fosforlu çok taktı ya :D yine onu yapmadım ben şükür :D

      Yorumla
    • Kemosabe
      Kemosabe
      +1 yıl

      Aynen şükür ucuz kurtulmuşsun :D çevrede ne kadar fosforlu varsa yemin ediyorum bak genelleme değil alayı gerizekalı

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      o zamanlar hepimiz öyleydik :D Lanetli bir ortaokul dönemi geçirdim

      Yorumla
  • Prime77
    Prime77 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben biraz sapikdim kiz arkadasimi taciz ederdim hep :D

    0
    2 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ergenlik hali :D

      Yorumla
    • Prime77
      Prime77
      +1 yıl

      Aynen vay ve :)

      Yorumla
  • çaresizsiniz
    çaresizsiniz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    İsyaaaaaan dolu parçalar dinlerdim tek hatırladığım bu :D

    0
    3 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Hatalar yaptım kötü biriyim diye bir şarkı vardı çok modaydı o :D

      Yorumla
    • çaresizsiniz
      çaresizsiniz
      +1 yıl

      Hatırlamıyorum dinlemiş olabilirim :))

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Bilinmez mi ya o :D

      Yorumla
  • boroti
    boroti Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Tarih hocama bir senaryo uydurup sınıfta dayamıştım

    0
    4 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Yok artık :D

      Yorumla
    • boroti
      boroti
      +1 yıl

      Evet, ama kalbim az daha yerinden çıkacaktı heyecandan

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      senaryo neydi

      Yorumla
    • boroti
      boroti
      +1 yıl

      Ders arasında sınıfta hocaya beraber 6-7 kişi kalmıştık. Hoca ayakta, kürsü ile pencere arasındaydı. Üzerinde mini etek vardı. Okulun en seksi hocasıydı.. Hocayla 5-6 kişi muhabbet ederken ben bir anda sırtı pencereye dönük halde duran hocama doğru ve pencereden dışarı bakar vaziyette " aha valla düştü" diye hafif panik havası verdim ortama. Herkes pencereden sarkıp ne olduğunu anlamak istedi. Tabii hocam da : ) Pemncereden aşağıya doğru bir sarktı, o müthiş kalçalarını resmen bana servis etmişti.. Ben de pencereden aşağıya bakma numarasına o kalabalıkta hocanın kalçalarına kasık bölgemi sert şekilde dayağım ve dışarı bakıyormuş gibi yaptım. 5-6 sn. sert şekilde yasladım. Sonra millet ne olup bittiğini anlamadı, ben de gözler zevkten kaymış, yanaklar kızarmış vaziyette " şu çocuk düştü sandım" dedim.. 3-4 sn sonra taş gibi olmuş penisimi dizginlemek için okul wc sine gidip masturbasyon yaptım. Hocamın o 5-6 saniye boyunca tepkisiz kalması beni daha da çıldırttı. Öyle işte :)

      Yorumla
  • AyınınTekiyim
    AyınınTekiyim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Okul tuvaletine beyaz düşler çiziyordum İngilizce öğretmeni ayla hanımı hayal ederek.

    0
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      hahahaha :D:D:D

      Yorumla
  • muscle14
    muscle14 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Zincir kolye taktığımı bilirim aklıma geldi tüylerim diken diken oldu bir an :D

    0
    3 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ayyy :D benim bir arkadaş ismail yk hayranıymış temmuzda parmakları kesik deri eldiven zincirli pantolon son ses ismail yk açarak sokakta gezermiş o geldi aklıma :D

      Yorumla
    • muscle14
      muscle14
      +1 yıl

      :D ergenlik kadar rezil bir şey yok adama neler yaptırıyor :DD

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      aynen :D en sakıncalı dönem :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    çoook ama en saçması da aşık olmamdı bir daha olmakta istemem...

    0
    2 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Hayırlısı :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      öyle , amin :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    okul bahçesinde kızların bacaklarını elleyip kaçardım, kaçamayıp yakalandığımda da dayak yerdim :D

    0
    18 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      iyi yaparlarmış :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bir keresinde 3lü geziyordu kezban çetesi. ellediğim gibi bir yakaladılar teneffüs boyu dövmüşlerdi çok kötü olmuştum hayatımın dayağı oydu heralde :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ellemesene sende iyi olmuş bide kezban diyo haha:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hahaha 3 kişi 1 kişiye dalınır mı ya perişan etmişlerdi beni :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ellenir mi o yaşta :D senin yaptığına çok doğru değil onu savunma şimdi :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ahah tabii ki değil ama küçücük çocuğum ne anlarım sanki bir şey yapabileceğim var :D elleyip elleyip kaçıyodum kezbanlar yakaladı 10 dk boyunca yalvarmama rağmen dövdüler :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ellerken kezban demiyosun ama övülünce mi kezban oldu haha :D:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet elletse niye kezban diyim ağzımı yüzümü dağıttılar tam birine tokat atıyım dedim çok sinirlenip çok kötü yerime tekme attı ağlayarak tuvalete gittim arkamdan kahkaha attılar ve bütün sene utancımdan kaçmıştım o kızlardan saklanmıştım hep haha :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      hahahha :D iyi yapmışlar :D:D ben kimsenin çok kötü yerine tekme atmam yazıktır :D ama bacaklarını felç ederim sinir anında :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ya vurmadık tek yer orası kalmıştı final vuruşunu oraya yaptı ama çok acımıştı çok ağlamıştım hahaha :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      o konuda abartmış ama ne kaar sinirli olsamda vurmam oraya ilerde kötü sonuçları olur falan benim yüzümden. Cesaret edemem :D tekmeler bacağa :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bacak da acıtıyor sanıyodum ta ki o son tekmeyi yiyene kadar :D yok canım bir tekmeyle ilerisi için sorun olmaz ama onun acısı var ya dünyanın tüm acılarını katlayıp ezer geçer :D hüngür hüngür ağladım ya ölüyorum sandım sancıdan ama baktım hiçbir şey olmamış haha :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      olun yinede cesaret edemem nolur ne olmaz :D garantiye almak lazım çocuğu olmaz falan allah korusun :D botlarla bacaklara tekme atardım bende:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      he botla hassas yerine vurursan kısır olabilir dikkat et vuracaksan da converse'liyken falan vur :D bir de artık yaşımız büyüdü gücün kuvvetin yerindedir, vurdun mu haşat edersin :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      yok ya vurmam oraya dedim ya cesaret edemem :D bir kez vurmuştum ağladı çocuk sonra korktum yapmadım :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ahah kaç yaşlarındaydın vurduğunda? :D çok sert vurduysan sakatlık çıkmış olabilir hadi vicdan yap hahaha :D sadece taciz, aldatma ve saldırı gibi durumlarda oraya vur yoksa kızdığın birine sakın vurma çok ağır olur :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ya yok bişey olmamıştı :D küçüktüm işte. Aldatma gibi bir durum olsa öyle şeylere kalkışmam, cevap bile vermeden giderim. Diğer durumlarda yaparım onu :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aldatmalara karşı çekip gitmek olabilir doğru ama taciz ve rahatsız etmelerde sakın acıma bırak kısır kalsın o adama da üzülürsen yuh yani :D

      Yorumla
  • Vendetta55
    Vendetta55 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Apartman zillerine basip kacardik kanka ;))
    Sonrasi malum kufur felan iste :))

    1
    0 Yorumla
  • Lykia19
    Lykia19 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Ayy sen ağır ergenlik geçirmişsin resmen. s şükür öyle bir triplerim olmadı

    0
    10 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      tamamen sürü psikolojisi :( kötü bir çevrem vardı

      Yorumla
    • Lykia19
      Lykia19
      +1 yıl

      Allah korumuş yine bu halden. p

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      aynen jilet atanlar falan varmış :D

      Yorumla
    • Lykia19
      Lykia19
      +1 yıl

      Vardı benm öyle arkadaşlarım :D kaşının kenarını jiletle kesen bile vardı sırf tarz diye. p

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      öyle görüyodum ya çok kötü duruyolar geçmiyo da o iz :D

      Yorumla
    • Lykia19
      Lykia19
      +1 yıl

      Tabiki hala çocugun kaşının kenarı yok (: (: ergenliğinin triplerinden. Kollar falan jiletli. p askere gitmiş çürüğe çıkartmışlar kolundaki faça izlerinden dolayı (:

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      yazık ya :) kötü duruyolar bir kız vardı 9. sınıfta ergen ergen sigara içiyodu sonra koluna basıyodu onları kolu yuvarlak siyah siyah yanmış falan çok kötü ya :D

      Yorumla
    • Lykia19
      Lykia19
      +1 yıl

      Ergenus veledus. d

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      aynen öyle bişe olduğunu sanıyo :D

      Yorumla
    • Lykia19
      Lykia19
      +1 yıl

      (: (:

      Yorumla
  • SlashOnline
    SlashOnline Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ergenlikte namazı devamlı ve aksatmadan kılardım. Şimdi 18 yaşındayım namazı bıraktım garip

    0
    2 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      o da farklı bişeymiş

      Yorumla
    • SlashOnline
      SlashOnline
      +1 yıl

      Çok garip

      Yorumla
  • Hummelsx
    Hummelsx Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Ağir bir ergenlik geçirmedim, sadece fazla aşk meşk işleriyle uğraşiyordum.

    0
    5 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      o herkeste oluyor ya platonik veya karşılıklı mutlaka oluyor :)

      Yorumla
    • Hummelsx
      Hummelsx
      +1 yıl

      Benimki herkesinkinden farkliydi :) çoğu kez işi abarttim, bir kizin babasi okula gelmisti hatta sirf cikiyoruz diye, onada atar gider yapmistim aileler karismisti :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      hahah :D yürek mi yedin sen :D

      Yorumla
    • Hummelsx
      Hummelsx
      +1 yıl

      Valla çikişta bir ton kiz izliyordu gelmis babasi bana atar yapiyor. 2 seçeneğim var ya yusuf yusuf taktiği yapip kaçmak, ya da kizlari etkilemek icin atar yapmak :D atari sectim, yarma gibi adamin üstüne yürüdüm Ayirdilar zaten hayvani 10 kişi zaptetti :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      hahah :D kızlar uğruna ölüyomuşsun be değer miydi :D

      Yorumla
  • -Mary-
    -Mary- Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    ben normaldede anirmalim zaten :DD
    ama o zamanlarimi anlatamam :DD:D

    0
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      anlat yaaa :D

      Yorumla
  • Sonmermi
    Sonmermi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evden Gitmekle Tehdişt Etmiştim babamı :DDD Yutmadı tabiki de ama

    0
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Yutmaz zaten :D:DD:S:d ben hep derdim keşke reşit olsam ilk işim gitmek olur diye :Dd şimi reşit oldum bir b0k yapamıyorum :d

      Yorumla
  • slhtnrr
    slhtnrr Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Herseyi anladim şu ergenlikte buyuklu kucuklu yazi nedir ya :)

    0
    5 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      çok havalıydı o dönem :D

      Yorumla
    • slhtnrr
      slhtnrr
      +1 yıl

      ozellikle buyuk L yapiyorlardi hangi amacla yaptiklarini hala cozebilmis değilim :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      seLam vardı ya havalıydı o :D

      Yorumla
    • slhtnrr
      slhtnrr
      +1 yıl

      hahaha :) Allah tan arsiz belasiz gecmis ergenligin buna da şükür :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      aynen çok şükür :D

      Yorumla
  • EndLessLove01
    EndLessLove01 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ulan meraktan büyük abilerime uydum geneleve gittim kapısından kovdular ama içerdeki karılar iğrençti yani resmen iğrendim

    0
    0 Yorumla
  • üye370031
    üye370031 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    Şifreli cine5'i saatlerce izleyip o çizgilerden senaryolar kurgulamak nedir bilir misiniz siz?

    0
    3 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      bilemem :D

      Yorumla
    • üye370031
      üye370031
      +1 yıl

      Hiç mi tv karşısına geçip beklemedin o dakikaları?:))

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      yok valla :D

      Yorumla
  • YaramDerin
    YaramDerin Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Eskide kaldı. Ve eski unutulmaya mahkumdur benim için.
    Çokmu felsefik oldu:)

    0
    3 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Eh işte biraz :) Eskiyi bilmek gerekir ya, geçmişini bilmeyen geleceği göremez boşuna dememişler :)

      Yorumla
    • YaramDerin
      YaramDerin
      +1 yıl

      Ama arabask rap dinlemediğimi söyleyebilirim

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Bu iyi bişey

      Yorumla
  • Ezgipamukben
    Ezgipamukben Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sen ben :D o yazdıklarımı gorunce aglıyasım gelıyo koluma faça çekmeler falan

    0
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      yok ya öyle jiletti façaydı yapmadım ben :D

      Yorumla
  • pipicannn
    pipicannn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Ergenlik ki cekindigim fotograflara bakıyorum da o saçlara nasıl gezmisim ben yaa :)

    0
    6 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      haha :D öyle çok var ya :D

      Yorumla
    • pipicannn
      pipicannn
      +1 yıl

      Hiç sorma valla imha etmeyi düşünüyorum o fotoğrafları :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Benim vardı a bir hafıza kartımın içinde falandır nere hiç bilmiyorum kart falan umarım birinin eline geçmemiştir iyi caps çıkar onlardan :D

      Yorumla
    • pipicannn
      pipicannn
      +1 yıl

      Zalimler. Çok a düşersin valla :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      İnşallah yokolmuştur :D

      Yorumla
    • pipicannn
      pipicannn
      +1 yıl

      Benimki ler duruyor ama Coca Cola nin şifresi gibi sakliyorum onları :)

      Yorumla
  • eastandbuul
    eastandbuul Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    valla simdilerde yaptıgımı cocukken daha ilerisini yaptıgım oldu :)

    0
    2 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Nasıl yani?

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      bosver fazlası zarar :)

      Yorumla
  • öcügötü
    öcügötü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    rehberimdeki herkezin ismini büyüklü küçüklü yaziyodum , saclarim emo kizlarinki gibiydi :D

    0
    4 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      haha :D o büyüklü küçüklü yazmak modaydı zaten. :) yok hiç emo olmadım çok şükür :D

      Yorumla
    • öcügötü
      öcügötü
      +1 yıl

      yazdiklarim bu kadar yazmadiklarimda var ben bile utaniyom yazmaya:D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      haha bende bende :D facede adımı Kroniq sheker yapmıştım :( Allah belamı versin

      Yorumla
    • öcügötü
      öcügötü
      +1 yıl

      ahahahaaa:D

      Yorumla
  • yengeç1
    yengeç1 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Her ergen erkek gibi sadece saç dikmek geliyor aklıma. Başka bir ergen davranışım yoktu.

    0
    22 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ucuz atlatmışsınız :)

      Yorumla
    • yengeç1
      yengeç1
      +1 yıl

      Sessiz sakindim hala da öyleyim. Gerçi yaş daha 18 ergen sayiliyoruz değil mi :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Benimde 18 ama ben kendimi saymıyorum :) Ergenlik yıllarım 2010 du, yani en ağır geçen yıl :D

      Yorumla
    • yengeç1
      yengeç1
      +1 yıl

      Yaşıtlarıma bakarak bende ergen sanmıyorum kendimi :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Aynen öyle, gayet olgun olduğumu düşünüyorum :)

      Yorumla
    • yengeç1
      yengeç1
      +1 yıl

      Bende :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Ne güzel o zaman, çoğu yaşıtım çocuksu erkekler görüyorum, olgunlarda varmış güzel birşey bunları görmek. Duygulandım :D

      Yorumla
    • yengeç1
      yengeç1
      +1 yıl

      Kendim gibi bir erkek göremiyorum etrafımda gerçekten bende. Üniversite okuyorum şu an görsen lise sanirsin :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Çevreni mi öyle sanarım? :) inanırım valla, erkekler geç olgunlaşır erlerdi de inanmazdım. Sağolsun çevremdeki erkekler bunu kanıtlıyor :) Gerçi saece erkeklerden ibaret değil olgunlaşmamak. Birçok kız arkadaşım da hala öyle. Çocuk çocuk davranışlar sergiliyorlar ve gerçekten sıkıldım bunları görmekten

      Yorumla
    • yengeç1
      yengeç1
      +1 yıl

      Kızlar nasıl bilmiyorum ama erkekler gerçekten geç olgunlaşıyor.

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Öyleymiş gerçekten, bir an önce olgunlaşmalarını bekliyorum. Üniversitee düzelirler ancak heralde

      Yorumla
    • yengeç1
      yengeç1
      +1 yıl

      Askerden sonra düzelir heralde erkekler heralde

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Askerde '' her halde'' düzelirler. İlla ki :D

      Yorumla
    • yengeç1
      yengeç1
      +1 yıl

      Kızlar nerde olgunlasiyor :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      değişiyor, dediğim gibi ben lisede olgunlaştım mesela 10. sınıf gibi. şu an 12 yim hala çocuksu ergen ergen davranan tanıdıklarım var :)

      Yorumla
    • yengeç1
      yengeç1
      +1 yıl

      İnşallah değişirler. Benim en samimi olduğum 2 arkadaşım var biri ergen daha dengesiz birşey biri benim gibi. İster istemez soguk davraniyorum ergen gibi olana zor gerçekten :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Aynen öyle, fakat ne yazıkki benim etrafımdaki çocuksu kişiler çok yakınım ve mesafe kouyamıyorum, bir yere kadar yani hergün görüştüğüm kişiler

      Yorumla
    • yengeç1
      yengeç1
      +1 yıl

      Maalesef benimde yakınım hatta yurtta ayni odadayım. O gelmese hiç muhattap olmayacam aslında. Ben soğuk davrandikca o yakinlasiyor

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Bende de öyle işte. Sen uzaklaştıkça onlar yaklaşıyor. Ne berbat birşey.

      Yorumla
    • yengeç1
      yengeç1
      +1 yıl

      Hem ergen davranışları yüzünden hemde kişiligi yüzünden arkadaşlığı bitiririm ama ne zaman belli olmaz

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Bende bitirebilsem keşke

      Yorumla
    • yengeç1
      yengeç1
      +1 yıl

      Benim içinde zor hep alttan alıyorum

      Yorumla
  • owshett
    owshett Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    8. sinifta ingilizce hisacina kocasini birakip benle evlenmesini soylemistim yemedigim dayak kalmamisti :D

    0
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      aasaasasa:S:D:SA. dsa:d:SaD:d:S:D cidden yaptınmı bunu :D

      Yorumla
  • BayanKartanesi
    BayanKartanesi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tripkolik Seda dinlerdim yaa :D Büyüklü küçüklü yazardım herşeye '' ;) '' atardım falan çok sorunluydu :D

    0
    2 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ;) yapmak laf sokmak demekti :D

      Yorumla
    • BayanKartanesi
      BayanKartanesi
      +1 yıl

      aynen aynen :D

      Yorumla
  • rafi1988
    rafi1988 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Macarali bir ergenlik gecirdim ve ufak bir ornek veriyim sinifta onumde oturan kizlarin sutyen kopcasini cekip birakirdim

    0
    2 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      onlardan vardı etrafta ya hatırlıyorum :D

      Yorumla
    • rafi1988
      rafi1988
      +1 yıl

      Yasadinmi hic yapan oldumu bide kizlarin etek altina bakmak icin merdiven altida saklanirdik

      Yorumla
  • strangething
    strangething Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben oyle ergenlikleri hic yapmadim. Sadece huysuzdum halen daha oyleyim okadar.

    0
    0 Yorumla
  • CLeveRLee
    CLeveRLee Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    bir ara kıza laf attım abisi geldi okula kavga ettik :))

    0
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      hahaha :D

      Yorumla
  • Atakan000111
    Atakan000111 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Tuvalette sigara içmeyi bişey sanardık :D bigün hocadan sopa yedik:D

    0
    9 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Haha :) ben öyle bişeye kalkışmadım hiç :D

      Yorumla
    • Atakan000111
      Atakan000111
      +1 yıl

      bir kerede hoca beni dersten bıraktı diye arabasının lastiklernin havasını indirmiştimm :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      yok artık :D İşte adanalı intikamıııı :D Güzel Adana'mın güzel insanı :D

      Yorumla
    • Atakan000111
      Atakan000111
      +1 yıl

      :D :D :D Adanalıyık Allah'ın adamıyık :D hoca istanbullu bir dallamaydı :D

      Yorumla
    • Atakan000111
      Atakan000111
      +1 yıl

      İyi de yapmısım

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      İstanbullu nun havası yok ya gözümde :D Adana yeter bana :D özledim memleketimi :( :D

      Yorumla
    • Atakan000111
      Atakan000111
      +1 yıl

      Sendemi adanalısın :D geeelll basımın üstünde yerın vaar :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      eveeettt :D inşallah bikaç ay sonra :D

      Yorumla
    • Atakan000111
      Atakan000111
      +1 yıl

      özele gelsene sen :D

      Yorumla
  • kadircm
    kadircm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    bir keresinde okulda yangın çıkarmıştım.

    Daha sonrada alarm a basmıştım haha

    0
    6 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Hahaha :D bişey oldu mu bari mal kaybı falan

      Yorumla
    • kadircm
      kadircm
      +1 yıl

      Yok olmadı Allah a şükür :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Çok şükür olmamış Allah korumuş :) bizim okulda bir grup ergen saksılara torpil falan koyup kaçardı yanımda patlamıştı :D Hiç unutmam

      Yorumla
    • kadircm
      kadircm
      +1 yıl

      Ne ses çıkardı be :))

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      yanımda patlaı be nasıl korkmuştum :D

      Yorumla
    • kadircm
      kadircm
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • MorpheuSs16
    MorpheuSs16 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Oturdugumuz mahalledeki kiza cinsel iliski teklifi öneren bir mektup yollamistim :)

    1
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Yok artık :D şu an ilahiyat okuyormuşsun iyi düzelmişsin mi diyim ne diyim bilemedim :D

      Yorumla
  • Sabata16
    Sabata16 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Arabesk rap ve İsmail yk dinlerdim :) hep ergenliklerin getirdiği olay

    0
    4 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ismail yk yi ergenlikten önce dinlerdim ben :D arabesk rap çok dinledim lanet olsun :D

      Yorumla
    • Sabata16
      Sabata16
      +1 yıl

      arabesk rap şimdi bana saçma geliyor :) ismail yk onun yanında iyi yine arabesk parçalar konusunda geçmişe bakıyorumda zaman ne çabuk geçmiş :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      bana şimdi hepsi saçma geliyor :D

      Yorumla
    • Sabata16
      Sabata16
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    a, e, ı, i, o, ö, u, ü bu harfleri yeni öğrendim daha :D

    2
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      hahahahahaha :D:D:D:dD: işte buna çok güldüm :D:D

      Yorumla
  • OnurShTr
    OnurShTr Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    isyan etmeyi abartıp evden kaçmak 2 saat sonra da geri dönmek.

    0
    0 Yorumla
  • şekerrrrcikkk
    şekerrrrcikkk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hic ergenlık yasamadım dogdugumdan berı boyleyım :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Tripkolik dinleyip jilet atmıştım koluma saçıma renkli renkli toka takardım renkli bağcıklı ayakkabı giyerdim

    0
    3 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      kol a jilet i bir ben yapmamışım :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :D iyi ki yapmamışsın kendime zarar veriyordum resmen

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Onlara özenmemişim iyiki :D ama kendime zarar vermeye çalışırdım bende:D

      Yorumla
  • omü20
    omü20 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    hayatım rap ti sonra faullerimi öne doğru yapiştirirdim :)

    0
    5 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      nasıl ya onu nasıl yaptın faulleri öne yapıştırmayı :D

      Yorumla
    • omü20
      omü20
      +1 yıl

      uzatıyordum ona göre ayarlatıyordum berbere e tabi ense bırakmadan da olmazdı :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      çok iğrençsin söylemeden geçemicem :D

      Yorumla
    • omü20
      omü20
      +1 yıl

      yapma :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ne yapma öylesin :D

      Yorumla
  • alendelonum
    alendelonum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Sevdigim bir kiz vardi benden haberi bile yoktu... geceler boyu evlerinin onunde oturur beklerdim

    0
    8 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Vay be:D sonra öğrendi mi sizi

      Yorumla
    • alendelonum
      alendelonum
      +1 yıl

      Malesef oylece kaldi... o zamanlar bana bakmazdi sanirim ben daha kucuk tipsizdim.. o baya havali bir kizdi.. simdi durumlar degisti ama hersey gecmiste kaldi

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      aynen şimi gülerek hatırlıyosunuzdur :)

      Yorumla
    • alendelonum
      alendelonum
      +1 yıl

      Yani sorunu gorunce aklima geldi de genclik baska biseymis

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Hala gençsiniz ya :)

      Yorumla
    • alendelonum
      alendelonum
      +1 yıl

      Resim koymaya korkuyorum :-) taciz ediyorlar

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      haha :D gençsiniz dikkat etmek gerek böyle şeylere :D:D

      Yorumla
    • alendelonum
      alendelonum
      +1 yıl

      Sorun yasamamak icin boyle resimsiz olmak en mantiklisi

      Yorumla
  • klphrsz
    klphrsz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    sivilcelerimden kurtulmak için diş macunu sürmüştüm suratıma :))

    0
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ıyy :D

      Yorumla
  • Etooooo
    Etooooo Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Valla okulun en güzellerini dikizleyip dururduk herşeyi yanlış anlardık jxjxjx

    0
    8 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      çok fesatlık vardı o zaman :D

      Yorumla
    • Etooooo
      Etooooo
      +1 yıl

      Keşke liseye en baştan başlasam ergenlik ayrı borşeydi be :))

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ben ergenliği ortaokulda yaşadım lisede bitmişti :D 10 da falan saçmalamıyordum :D

      Yorumla
    • Etooooo
      Etooooo
      +1 yıl

      Ergen olasım geldi kdkd -_-

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      hadi git de şunu dinle o zaman :D

      https://www.youtube.com/watch?v=2-6qIJxvcFQ

      Yorumla
    • Etooooo
      Etooooo
      +1 yıl

      Hayattan soğudum mk tamam tamam olmicam kxkxk :Dddd

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      hahaha :D bende tam bunu bekliyordum :DD

      Yorumla
    • Etooooo
      Etooooo
      +1 yıl

      Hshdhdhd :D

      Yorumla
  • Denizoğlanı
    Denizoğlanı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Facebook'ta L harflerini büyük yazardım. Arsız bela dinlerdim :D

    0
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Arsız bela ney ya :D Hiç dinlemedim çok şükür :D L büyük yazmayan zaten ezikti :D

      Yorumla
  • elaaa123
    elaaa123 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yani çokk konuşurdumm kii halaa öylee ama gecen zamanlara oranlaaa

    0
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      çok konuşmak mı ergenliğinizden kalan şey :)

      Yorumla
  • nokta_27
    nokta_27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44
    +1 yıl

    anlatmakla bitmez hiç yermizde durmazdık arkadaşlarla :)

    0
    2 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      anlatın :D

      Yorumla
    • nokta_27
      nokta_27
      +1 yıl

      böyle iyi boşver :D

      Yorumla
  • Kaya53
    Kaya53 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ergenliğim senin yaptığın gibi ağır arabeskler falan dinlemedim de çok maceralarımız oldu :D

    0
    2 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Ne gibi? :)

      Yorumla
    • Kaya53
      Kaya53
      +1 yıl

      Say say bitmezki :Ddd

      Yorumla
  • ggzdeeç
    ggzdeeç Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Benim ergenliğim baya ağır geçti, aklıma geldikce aman Allahım diyorum yanii :D

    0
    9 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      oraya yazmaya utandığım şeyler var benim ki kadar ağır geçmemiştir :D

      Yorumla
    • ggzdeeç
      ggzdeeç
      +1 yıl

      Haha :D senin oraya yazdıklarını bende yaptım, tozluk vardı bir ara conversin üzerine takardık ben onu kollarıma falan takardım :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      kol mu asdfgrfsadsfcdsfdsfds :D:D:d:DS::D bu harbi komik işte :D ben converin üstüne takardım:d

      Yorumla
    • ggzdeeç
      ggzdeeç
      +1 yıl

      Hahah rezilce :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      evet iyi düzelmişiz :D

      Yorumla
    • ggzdeeç
      ggzdeeç
      +1 yıl

      Kesinlikle :D

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
    • öyleböyleişt3
      öyleböyleişt3
      +1 yıl

      Surekli mastmi yapiyodun :)

      Yorumla
    • ggzdeeç
      ggzdeeç
      +1 yıl

      Burdan o salak yorumunu mu çıkardin yani tebrikler @öyleböyleişt3

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    sürekli ölmek isterdim küfürbazlık azgınlık diz boyuydu ama utanıyorum şu an

    0
    2 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ay çok kötü :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kendi içimde yasardım tabii ama insan düşününce bile kötü oluyor

      Yorumla
  • KeyfeKeder26
    KeyfeKeder26 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Annem, babam ayrı olunca hep ağlamak isyanla geçti kısa ve net.

    0
    0 Yorumla
  • Erzincanlii
    Erzincanlii Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Çok sapıktım sınıftaki kızların bacaklarını ellerdim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Lise 1 Den Lise 4 e Kadar Kızlar Tuvaletinde Tam 4 kızla Birlikte Olmuştum Çok Heyecan Vericiydi :D

    1
    0 Yorumla
  • tblisi
    tblisi Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 893 cevap paylaştı.

    Vardı, 80'lerde ve 90'ların başında satanisttim :)

    1
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      haha :))

      Yorumla
  • filiz0134
    filiz0134 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sivilce için ağlardım :D

    1
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      yok artık :D ben hiç öyle bişe yapmadım sivilce sorunum yoktu öyle çok şükür:)

      Yorumla
  • ofyaayeter
    ofyaayeter Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 42%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Hala bile yapmakta olduğum saçmalıklar var

    0
    4 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      ne gibi

      Yorumla
    • ofyaayeter
      ofyaayeter
      +1 yıl

      Bazen çok saçma sapan işler yapıyom mesela suyu şaşaldan bardağa doldurup sonra şaşaldan içmek gibi

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      doğru saçmaymış

      Yorumla
    • ofyaayeter
      ofyaayeter
      +1 yıl

      Yaa dediğim gibi bizde saçmalama bitmez biri bir terken öbürü de başlar vermesin Allah

      Yorumla
  • DoğaylaÖzdeşAroma
    DoğaylaÖzdeşAroma Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Adolf Hitleri örnek almak. Neyseki çok kısa sürdü.

    0
    3 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Ne yapıyodunuz yakıyo muydunuz insanları :D

      Yorumla
    • DoğaylaÖzdeşAroma
      DoğaylaÖzdeşAroma
      +1 yıl

      Hayır sadece teorik olarak, çok şükür uygulamaya geçmeden bu sevdam bitti :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      Çok şükür :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sago ve ceza dinlerdik aynen. 18 olmadan seksle tanstm bide

    1
    0 Yorumla
  • thedoctaa
    thedoctaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Msn durumları benim en büyük hatalarım :D

    1
    1 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      hahaha :D

      Yorumla
  • askkalevii
    askkalevii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Kızlarla saçlarımızı ütülerdik fön niyetine:))

    0
    16 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      haha :D yok onu ben yapmadım :D

      Yorumla
    • askkalevii
      askkalevii
      +1 yıl

      eskidendi o bizim zamanımızda:) şimdi saç düzleştiricileri var :)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      aynen :)))

      Yorumla
    • Kertmeyenkele
      Kertmeyenkele
      +1 yıl

      aynen yaa lisedeyken kız arkadaşımın saçını az ütülemedim :D

      Yorumla
    • askkalevii
      askkalevii
      +1 yıl

      bende çok ütüledim:)

      Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      sen niye ütülüyosun :D

      Yorumla
    • İdealADAM
      İdealADAM
      +1 yıl

      sen ergenlikten çıktınmı ki @askkalevii

      Yorumla
    • askkalevii
      askkalevii
      +1 yıl

      çıktım şimdi kademe atladım ütüyle değil düzleştiricilerle yapıyorum o işi:)

      Yorumla
    • İdealADAM
      İdealADAM
      +1 yıl

      bende umutlandım evde ütüleri bile ben yapıyorum diyeceksin diye :DD

      Yorumla
    • askkalevii
      askkalevii
      +1 yıl

      Ütüleri ben yapıyorum sevinebilirsin:)

      Yorumla
    • İdealADAM
      İdealADAM
      +1 yıl

      bulcağız birisi az kaldı demin poğaça şimdi ütü bak değerimi bil :DDD

      Yorumla
    • askkalevii
      askkalevii
      +1 yıl

      huzur evinden bulursun arkadaşlarından:))

      Yorumla
    • İdealADAM
      İdealADAM
      +1 yıl

      hay kafana takma dişim düşsün :D

      Yorumla
    • askkalevii
      askkalevii
      +1 yıl

      düşmesin yaa sonra konuşamazsın ağzını açamazsın dursun ağzında takma dişlerin çıkarıp durma:)

      Yorumla
    • İdealADAM
      İdealADAM
      +1 yıl

      iyide gece çıkarıyorum ya mecburen senin başucundaki bardağı kullanıyorum aayy ağzımdan kaçtı :DDD yok yok

      Yorumla
    • askkalevii
      askkalevii
      +1 yıl

      hahaha çok komik görsemde inanmam:)

      Yorumla
  • istanbulcu
    istanbulcu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sanalikaya uyeydim ve sevgili yapmistim netten :D

    3
    2 Yorumla
    • Mmeroo
      Mmeroo
      +1 yıl

      haha ben sevgili yapmadım da bende üyeydim :D

      Yorumla
    • Erzincanlii
      Erzincanlii
      +1 yıl

      şu an üye misin peki :D

      Yorumla
  • Devamını Gör (65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Ergenken yaptığınız saçmalıklar varmı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çocukluk yıllarınızda yaptığınız igrencliklerr? 37 cevap verildi
Çocukken yaptığınız saçma şeyler var mı? 5 cevap verildi
Çocukken yaptığınız saçmalıklar nelerdi? 20 cevap verildi
Çocukken yaptiginiz yaramazliklar neler? 138 cevap verildi
Küçükken yaptığınız yaramazlık-lar nelerdi? 18 cevap verildi
Ergenken yaptıgınız şeyler? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨