AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Arsız bela demeyin ya.
Delirezeğim.
Lezbiyen testi yapardık
asadasda öyle bir test mi var:D
Arabesk rap dinlerdim malesef :(
bende :( :D
İki duyguyu aynı anda yaşamak nasıl oluyo. d '':( :D''
bir yandan öyle yaptığına üzülüp diğer yanan geçtiğine sevinmek :D
Hahaha :D
:D:D
Graffiti :) ve hala yapiyrm.
bu niye sacmalik oluyor?
Sacmalk degil aslinda :) bunu buraya yazmm sacmlk. Kb. Kafam yernde degilde
Güzel şey hiç yapamamışımdır:D
niye sacmalik olsun ya? bence süpersin. ben düz kagida cöp adam cizemem düz yazi yazamam :D
aynen bence de güzel @Sallayan a katılıyorum :)
Ergenliğim çok sakin sessiz hasarsız geçti
ne mutlu size o zaman :)
hala ergenim ama :)
yaş kaç :)
şamdan dergisine bakıp osbir çekerdim..
aynadan resim cekilirdim :D
onu bende yaptım :D
Pf snane bhe sLk. s. s sss
hahaha :D:D nse sn msgln gliba pki. s. s
Apaciydim maldim salaktim
haha :D geçti :D
Hangi birini anlatayım tam bir ergen tiptim :/
bir yerden başlayın :)
Hiç öyle ergenlik sıkıntılarım olmadı :D.
ah ne mutlu size :))
3 kişi yapışık ikiz gibi gezerdik :D
Valla hocalara sarkıyordum :D
yok artık :D
Hsshsjs :Dddd
var ama burada anlatamam
Peki siz bilirisniz :)
Ünlü harfleri kullanmazdım :(( Utanç verici.
a, e, ı, i, o, ö, u, ü yü yeni öğrendik bikaç yıl oldu :D
Evet ya :D
Hahaha :D
sürekli okulu asıyodum :D
aynen okul duvarından atlardık çok aksiyonlu çok cesur olduğumuzu hissederdik :D
okulda polat alemdar ve ekibi gibiydik sürekli çetelik yapardık :D çok ergence yaa
benim arkadaşım 7. sınıftayken kendini bişi sanardı bir banka oturacaktı küçük çocuklar oturmuş onlara maket bıçağı çekmiş onlarda bizim sınıfı şikayet etmiş bende o gün telefon götürmüştüm (hiç götürmem) arama yapıldı telefonumu almışlardı bide bendede maket bıçağı vardı bizim gruptan bikaç kişide daha vardı disiplinlik olmuştuk :D allahım ne kadar saçmaa
:D allam yaa :D
:D aklıma geldi yine güldüm :D
Ergenlik dönemimde çok olgundum.
Çok güzel bişey olsa gerek
Ergen olabilmek için mızmızlanıcam şımarıcam bir annem yoktu o yüzden. Hayat bazılarımızı bebekken olgunlaştırdı.
Başınız sağolsun
Eyv.
Çok şükür düzgünce atlattım.
Güzel :)
Tuvalete bile mp3 le girmek kulagımda
mp3 le değilde tuvalette mesaj yazmışlığım var :D
Hahah ben ölmek istiyodum derdime neyse :D
intihar etmedin heralde? :O
Yok Allahtan onu yapmadım :))
Hep mi hizli cevap veriyorsun yoksa sadece bakmadigimda mi? :D
Zaten hic ucari bir ergenlik yasamis tipin yok ablasi ;)
Bilmem hızlı mıyım :D saçma bir ergenliğim vardı kabul etmek lazım :))
haha :D geçti herşey çok şükür :D bazen düşünüyorum a iyi ki yaşamışım. yoksa belkki içime uhde kalacaktı şimdi yaşıyor olacaktım onları :D
Aynen komikti o zamanlar şimdi hatırladıkça gülüyorum :D
Yok ben bakmiyorken yaziyormusun :D
Meraklandim. 😍😅 anlatcan mi?
yalniz biz ergenlikteyken bugünküler kadar cocuk degildik ://
Neyse anlamadım ben :D
takma ben de :D
yoo hiç saçma bişiler yapmadım :DD
Hayatında büyük pişmanlıklar yok demektir :D
Büyüklü küçüklü yazdım Ama nickimm şekilli işte :D
o nickiniz gibi değildi bizim yazılar :D nickiniz normal :)
Çok teşekkür ederim :)
Hiç ergen olmadım daha olgun davrandım
Çok kötü şiir yazardım
aynen arsız bela dinledim yaa yok artık bana :))
Tripkolik dinliyordum :D
Hep olgun birisi oldum ben. :D
haha :))) neyse ki bizde hiç olgunlaşamayanlardan olmadık :D
Ben hep arsız bela dinlerdim lanet olsun :)
defolun gidin :D
artık bıraktım :)
Ona tahammülüm yokk :D
Neden ama sesi fena değil aslında :))
kalk git lütfen :D
peki ben uzar :))
hadi görüşürüz :d
Duvarlara yazı yazardım
matematik hocama asiktim : )
Herşeyi ve en iyisini ben bilirdim o zamanlar :))
Şiir ve hikaye yazardım :-D
bu saçmalık mıdır sizce? :)
Soruyu yanlış kavramışım :-D
sıkıntı değil :)
Teşekkür ederim :-D
şu an bile buna cevap veren çoğu kişi ergen
hocalarima laf sokmaya calisirdm döverlerdi bni. d
o hocalar yok mu :D alttan alsana ergeniz işte :D
kapi koluna yapistim cekti ordan beni yine vurdu. d
hahaha :D::D
Geçti :D bizim zamanda dersten atılmanın havası vardı be :D
simdi hocamn yanina gidiyom gayet iyiyz. d
İngilizce bir metni Doğuluca okurduk işte :)
haha :D o büyüsekte öyle olacak :D
Hatırladığım kadarıyla yoktu :)
ne güzel :D
Galiba benim gibi yapan olmadı hiç :)
Nasıldın ki? :)
Utanıyorum D
anlatabilirsin bize neden utanıyosun :D
Zor bir dönemdi zor :D
haha :D aynen, ama benimkiler kadar kötü olamaz yaptıkların :D
Hadi ya benden daha kötüsü olamaz ama :)
Anlat lütfen merak ettim :D
Utanıyorum dedim ya:©
Ama hepimiz anlattık :D
Ben herkes değilim bayan :D
Herkesi oluşturmak için varolan bir bireysiniz bayım. Soruma geldiniz madem yorum yapın lütfen :D
Woaw bilgi için teşekkür ediyorum öncelikle :)
hatirladim bunalima girdim 😂
haha :D ben hala çıkamadım :D az önce kendimi eski o zamanki şarkıları dinlerken buldum :D
benimde facebook da paylastigim salakca seyler aklima geldi 😂
ayy aynen :(
bu ks deki kadar ernglik sacmalığım yoktu:D
bizim kadar kimse olamaz :dD
Yapmadıklarım için uzgunum
Tam apaçiymişsin..
Napalım geçti bitti :D
Benim yaptığım tek ergenlin eminem dinlemekti ^.^ Seninki baya ağır geçmiş
Benimki çevremdeki insanlara göre en hafif geçen ergenlikti diyebilirim
Çevreni merak etttim, ya da boşver vazgeçtim ^.^
lisedeyken bile liseli değildim.
o nasıl oluyo?
yani lisedeyken bile bir liseli gibi davranmadım demek istiyorum
Nasıl yani, hep olgun muydunuz
olgunluktan ziyade herkes gibi mal mal harketler yapmadım bence hep izleidim çevremdeki salaklıkları birazda öyle söyleneblir evet biraz olgundum
şanslıymışsınız
cek dengesizim -_-
Zevk olsun diye kızların msni ni hacklerdim
Ne sen sor ne ben söyleyeyim
hep olgunduk
oh ne güzel valla :D
efet bu adam cok olgun yaa :DDDD. dD
tanışıyorsunuz sanırım :)
Ergenlik mi o da ne
Unuttunuz sanırım :D
Kızlarla yapmadığım kalmamıştı :D
Ceze holocoustu su gibi ezberledim. Pişmanım
Bende bu hatayi yaptim
Hacı şakir. sabuna çok ilgim vardı
Rap dinlemiştim :D
O normal ya :D
çok trip atardım
bende öyleydim ama şu an hiç atmam:D
facede 2 3 yıl öncesi mesajlaşma kalmış. ne kadar trip atıyormuşum ben bile şaşırdım.
Çok kötü ya :D hiç sevmem
aynen bende hiç sevmemde yapıyormuşum. ne çekilmezmişim dedim kendime
Hamam sefaları...
Fındık bahçesine iner, köy (komşu) kızlarıyla sünnetçilik oynardık, kız beni güya sünnet eder ben de onu sünnet ederdim...
;-) çok oldu
Sarhoş olup sevişmek
Kesinlikle bence pismanlik duyulck bisi degl bnde yptm
aşırı mini giymek
hayır yoktu
Çok Var :D
anlatsana biraz:D
Masturbasyon. D Saçma Sapan Şarkılar Hareketler Vs :D
var evet
Useniyorum.[
kısa birşeyler yazmanı istesem? :)