Ergenken yaptığınız saçmalıklar varmı?

Benim çok var :D büyüklü küçüklü yazı yazardım hep, farklı renkte bağcıklar, arabesk rap :D Çok ağır bir ergenlik geçirmişim. Sadece hiç arsız bela falan dinlemedim seviniyorum :D sizin var mı böyle? Dökülün :D
Ergenken yaptığınız saçmalıklar varmı?
Cevapla