Benim çok var :D büyüklü küçüklü yazı yazardım hep, farklı renkte bağcıklar, arabesk rap :D Çok ağır bir ergenlik geçirmişim. Sadece hiç arsız bela falan dinlemedim seviniyorum :D sizin var mı böyle? Dökülün :D
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılAilevi pek çok sorunun üst üste geldiği bir dönemde geçti ergenliğim. Dengesiz bir ruh halim vardı (gerçi hala çok stabil olduğunu söyleyemem) bir gün ideal ev kızıyım pasta börek yapıyorum ertesi gün baş belasıyım okulda birinin saçını başını yolmuşum bir de üstüne gidip içmişim oraya buraya kusuyorum falan. Mesela aynı ayakkabının iki farklı rengini alıp bir ayağıma birini bir ayağıma birini giyerdim :) okul eteğimin boyu yüzünden sürekli uyarı alırdım. Okula kitap falan götürmezdim hocalar sürekli şikayet ederdi beni. Evet babam kendimi korumayı öğreneyim diye yakın dövüş kursuna yollamıştı ama ben öğrendiklerimi daha çok sinir olduğum kızları dövmek için kullanıyordum. saçımı kırmızı boyatacağım diye tutturmuştum tabii ailem izin vermemişti bende sprey boyayla ucunu boyuyordum. Müzik zevkim gerçekten korkunçtu Rock ve metal şu anda 1 dk. dan fazla dayanamıyorum. Bu ne yaa bangır bangır :) Tipik bir Türk ergeni değildim yani arabesk rap dinleyip aşk acısı çeken tiplerden olmadım. Zaten sevgilim de yoktu platonik aşkımda Son derece marjinal bir ergendim yani. Şimdi tabii 360 derece bir dönüş oldu :)
05 Yorumla- +1 yıl
kendisi açık kahverengi ucu kırmızı saçta ayrı bir korkunçtu :)
- +1 yıl
yok o kadar düşmemiştim sprey saç boyasıydı yıkayınca çıkanlarda uzunca bir süre sürekli bunu yapmıştım :(
En İyi Cevaplar
okulun en popilerindendim :D nikonla fotograf çekilip fotografın altına for yazmalar , önüne gelene atarlanıp çingene gibi parklarda kavga etmeler, gecenin 1 inde 2 sinde evden kaçıp sevgiliyle buluşmalar , hocalarla kavga etmeler daha neler neler :D
bir tane mete diye biri vardı bizim sınıfta 7. sınıf felandı heralde. Beden hocası merdivenlerden inerken sırtına atlıyodu hocanın :D
bide ahmet vardı hoca ders anlatırken perdenin arkasında sigara içmişti yakalanmıştı sonra mal :D
ergendik falan ama güzel günlerdi ya sanki o zamanlar herkez bizim gibiydi :D02 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir türlü oturmayan kişiliğim vardı. birgün evde namaz kılardım çok iyi insan olacağım derdim. ikinci gün bakmışım insanlara bıçak çekiyorum okulda. üçüncü gün psikopatın allahı ben olacağım ben kıroyum kaba sabayım diyorum. dördüncü gün iyilik yapıyorum insanlara çok kibarım kültürlüyüm diyorum. beşinci gün kuran dinliyorum. altıncı gün küfürün kitabını yazıyorum. yedinci gün dünyanın en iyi rapçisi olacağım diyorum. sekizinci gün üniversite okuyacağım diyorum. dokuzuncu gün yok yok memur olacağım diyorum. onuncu gün skeym böyle hayatı diyorum. onbirinci gün hayat yaşamaya değer diyorum. derken bombok bir ergenlik çağı geçirdim, tam kişiliğimi hiç çözemedim :D gülüyorum ama gerçekten ağır ve sorunlu bir ergenlikti. keşke aklımı onca saçmalığa yorana kadar sadece kendim olmaya çalışıp insanları anlamaya iletişim kurmaya çalışsaydım sadece, şu an bu halde olmazdım. 22 yaşına geldim, ama hala ergenliğimde başıma gelen şeyler yüzünden sıkıntı çekiyorum.
2513 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılteşekkürler eic için ;) 11 günde bitseydi iyiydi, bir 5 yıl çaldı hayatımdan böyle durumlar, hatta 18inden sonra da biraz sürdü ergenlik :D
- +1 yıl
Baya iz birakms.
- +1 yıl
Peki neye karar verdin sonuç olarak?
Cevap sahibi+1 yılerkeklerin hepsinin eksi sadece kızların artı vermesi dikkatimi çekti bu mesaja. neden acaba?
@Herdemsefa ve @Pureswan, aslında kendi suçum değildi böyle olmak her dönemim ayrı bir sorun zaten, şu anda kişiliğimin oturduğunu olgunlaştığını düşünüyorum sonuçta gelmişim 22 yaşına ama hala ergenlik döneminde alamadığım kararlar yüzünden şu an sıkıntı çekiyorum. kişiliğim oturmuş gibi olsa da hayatım ve düzenim oturmuyor, ne yapacağıma karar veremiyorum tam olarak, meslek kariyer gelecek vs anlamında diyorum. tabi kişiliğim yüzünden değil bazı sorunlarım ve geçmişim yüzünden böyle durum
Cevap sahibi+1 yılteşekkür ederim gizli olmayan surat :)
ohooo benim ergenliğim çok kötüydü valla :D
sokaklara asılan bütün afişleri yırtardım gördüğümde
sonra gece sokağa çıkıp tek başına yürüyen insanları takip ederdim korksunlar diye
gerçekten kadın erkek herkes korkuyor :D
sonra aklım başıma gelsin diye ceza verirdim kendime kışın montsuz dışarı çıkardım
lisede tuvalete gidicem diye dersten çıkıp burgerking'e falan yemek yemeye giderdim
sonra bir de kravatımın içinde jilet taşırdım kavga falan için değil de kesici aletleri sevdiğim için
daha var birçok şey de hepsi birden aklıma gelmiyo :D01 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
74
Cevap
107Cevap
+1 yılArabesk rap (kajmer) bende de vardı. Aşık olduğumu fark etmedim. Üniversiteyi şehir dışında okuma isteği. Abazalık. İçine kapanıklık. bir de mesela dershanede sıralar vidaliydi biz arkadaşla sıraların altındaki kitap bölmesini söküp dersin ortasında pat diye bırakırdık. Lisedeyken de beden dersine katılmazdım. Yine dershanede bay wc levhasını alıp sonuna an yazıp tekrar yerine yerleştirdim. Derste telefondan kalabak su müziğini aciyordum arkadaş ta ayni anda ışıkları yakıp sondurunce sanki florasandan geliyormuş gibi hocayla dalga geciyoduk. Biyoloji dersinin ortasında gerizekalı diye bağırdım. Hocanın teki at gibiydi derse gelince ortama adapte olsun diye at sesi çıkartıyorduk. bir hocanın taklidini yapmıştım bir anda hoca da önümde beliriverdi. Kızın tekiyle derste ses olmasın diye kâğıda yazarak konuşuyorduk.
04 Yorumla- +1 yıl
Bence değildi işte
- +1 yıl
Çevremde de kızlar yok şunun çorabı kaçmış yok sen şu şişkodan mı hoşlaşıyon bunlar vardı garip bulduğum
lise 1de ilk sevgilimle ayrımıştık. ben başka okuldaydım onun okuluna gittim güvenlikleri atlatıp sessizce girdim millet dersteyken öküz gibi bağırdım seni seviyom diye millet camlara doluştu tabi. kız 2 ay yüzüme bakmadı rezil ettin beni diye böğürüyodum ya resmen :D
03 Yorumla
+1 yılErgenliğini yaşayamamış insanı eksik bulurum ya :D Ergenin dibiydim vallahi. Ama çok uzun sürmedi 1.5 yıl kadardı oda böyle büyük hasarlar bırakmadı bende sonra bir anda olgunlaştım. Çok felaket aşk acısı çekerdim ben, sürekli ölmeyi isterdim habire bunalımdaydım :D
01 Yorumla
+1 yılsürekli bülent gökçe dinlerdim.. (ağır abiydimya hanii :D ))
Arsız bela dinlemezdim..
Mal gibi dar paça kumaş pantolon :D
saç uzatmayı bişey sanardım 3-4 ayda berbere giderdim salakça bir saç tipim varmş :D
L ve N leri büyük yazardım hep.. kısaltarak yazı yazardım..
ÜNiversite'ye gelince daha dogrusu lise 4 bitince anladımki ben ergenlikten çktm :D04 Yorumla- +1 yıl
evet.. aslinda bisey diyeyim mi şu an bile diyorum arada ben gecen sene neden böyle böyle yapmışım cok boktanms keske yapmasaymisim diye yani her an bir önceki an'a isyannn :)
- +1 yıl
aynen :D olgunlaşmak güzel şeyy :D
Tripkolik dinlerdim ortada gulerdim çok ciddi bir ortmda bile herseyi dalgaya alrdm sevdigim cocugun twklifini kabul etmez gider kskndrmak ici bskasyla cikrdm kiro kiro sozleri büyüklü küçüklü pylasrdm off tam bir gerzeklydm simdi tam tersi bir hanmefendi oldum dusnceli oldum nasl oldu anlaamdm böyle :D
02 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 403 cevap paylaştı.
+1 yılben lisedeyke çok uysal ve sessiz kısaca ezik bir çocuktum beşiktaş maçları ahriç o maçlarda beşiktaş formasını gömelegimin içine sokardım okula çorabımın içinde torpil kıskaçıran çantamda meşale sokardım hastalıgım vardı bunu kullanarak izin alırdım zehirlendim bayılcam die
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa bir gruptan bir çocuğa aşıktım ama lise 1e kadar gitti bu böyle durup durup agliyordum falan. Herkes dalga geçiyordu hatta bir kız beni bu konuyla ilgili rezil etmişti sonra onun sevdiği çocuk okulun en popüler erkegiydi birden o çocuğa aşık oldum cocugu da kendime ceektim heralde. Nasip olursa kocam olcak :D.
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEvet uzun bir sürede çıktık zaten lise bitti düşün :)
+1 yılçok ergensi bir davranış :D yaptım tabi
kartal da oturuyordum gece 2 de kız arkadaşım beni eve çağırdı hadi gel kimse yok diye.. ergeniz tabi saldıray modunda alla alla dedim 3 de kadıköydeydim birde modaya kadar yürümezmiyim !!!
peki sonra ne oldu?
kız telini kapattı açmadı :D
hahahahahah valla ne salakmışım17 Yorumla- +1 yıl
o zamanlar telefonlar daha yeni çıkmış şöyle kocaman bir şeydi hepsi... sanki elinde telsiz var :) çekmemiştir lafı nı ilk o zaman duymuştum :)
ne çekmemiştir? bu telefon neyi çekiyorki? - +1 yıl
şimdi bunu diyerek beni rencidemi etmek istiyorsun yaşım çıkacak :D
hadi gönlün kalmasın yaşlıyım evet teeeeee 20 sene olmuştur 94-5 galba - +1 yıl
yok hiç göstermiyorsunuz sanırım diyince yüzümde bir gülümse oluştu :)
ama sonra alt satırda ben doğmamışım bile diyince o gülümseme hııııı ya döndü
siz le konuşman da sanırım yaşıma olan saygı göstergesi
çok sağol evladım :D
+1 yılAra sıra yaptığım gereksiz atarlar bir kere bizimkilerle bir konuda anlaşamamıştık sanırım tam hatırlamıyorum ben gidiyorum l*n . demiştim atladım motora benzine filan bakmadan gidiyorum çıktım şehirden filan tam böyle zifiri karanlık insanın geçmediği ormanlık bir yolda benzin bitti aradım bizimkileri gelin beni alın diye atarlarımın sonu hep kötü bitti yani :D
12 Yorumla- +1 yıl
kısmen o durum oldu :D
+1 yılSayıları ve bazı şarkıları tersine çevirip ezberlemiştim :) günlük tutup şiir yazardım. ismaik yk aşığıydım o zamanlar. :) öyle ağır ergenlik geçirmedim. Fazla aşırılıklarım olmadı. Sadece lisede bir kızı hırpalamıştım biraz :))
04 Yorumla- +1 yıl
Kızla derdimizi mi sordun
- +1 yıl
Kız çok aptaldı vede güzel :) sürekli saçma sapan sözler söyler di bana laf sokardı en sonunda saç baş birbirimize girdik :))
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu yüzden mi ergenlik dönemindeki gençleri bu kadar eziyorlar küçümsüyorlar :) fakat ergenlik dönemini atlatmış olgun insanlar olarak siz bu hayata yeni yeni atılmaya başlamış gençlere doğruyu göstermektense onları küçümsüyorsunuz, dalga geçiyorsunuz.
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu arada kendime bazen olgun diyordum bazen çok şımarıyordum kendime deli diyordum. Ben bu çok yönlülüğümü karakterime bağlıyorum yani ikizler burcuyum :) Ergenlikte çok sıkıntı yaşamadım ama saçmalamalarım çok oldu ama şöyle bir kendime baktığımda olgun olduğumu da düşünüyordum yani kimsenin düşünmediklerini takmadığı şeyleri, ülkenin geleceğini, insanlığın geleceğini, kendi geleceğimi düşünüyordum. Kimse bana dogru yolu göstermedi heo ben doğrusunu bulmaya çalıştım hatalarımdan ders almaya çalıştım okulda şımarmazdım çok, zaten hep yalnız geçirdim zamanımı, ama iyi bir insan olduğuma inanırdım hala da öyle inanıyorum:). Ha bir de aşık olduğum biri vardi onunla evlilik hayalleri kurardım. Yıllar oldu hala unutmadım galiba daha bu dönemden çıkamadım :) işte benim ergenliğim :)
Cevap sahibi+1 yılHa bir de aşık olduğum kişiye iki sayfalık şiir yazmıştım hala duruyor saklıyorum :)
- +1 yıl
'' fakat ergenlik dönemini atlatmış olgun insanlar olarak siz bu hayata yeni yeni atılmaya başlamış gençlere doğruyu göstermektense onları küçümsüyorsunuz, dalga geçiyorsunuz.'' derken? biz sadece kendi yaşadıklarımızla dalga geçiyoruz kendimizle. Yani en azından ben öyleyim dışarda ergenlik çağındaki çocukları görüp alay etmiyorum :)
Cevap sahibi+1 yılBen ondan bahsetmiyorum hani diyelim ergen biri saçma birşey söylediğinde hemen derler şu ergene bak, ergen işte bunlar ve ardından bir sürü hakaret. Ben burada yazılanlardan bahsetmiyorum.
Cevap sahibi+1 yılYaptığımız en büyük hatalardan biri genelleme :) ben burada genelleme de yapmadım yanlış anlaşılmış kusura bakmayın. Benim sitemim bahsettiğim kişilere. Anlayışınızdan dolayı teşekkür ederim.
Ben lisadeyken oldukça gösterişli gözde bir kızdım ayıtır demesi ve dikkatler üzerimde olurdu..
Ağzımda sakız ile penguen gibi yapcam etcem şeklinde konuşup etrafa saka satardım sık sık :DD
Aklıma geldikçe gerzekliğime lanet ederim :D212 Yorumla- +1 yıl
Ya kusura bakmayın bol bol imla hatası yapmışım düzeltiyorum:
Ben lisedeyken oldukça gösterişli gözde bir kızdım ayıptır demesi ve dikkatler üzerimde olurdu.
Ağzımda sakız ile penguen gibi yapcam etcem şeklinde konuşup etrafa caka satardım sık sık :DD
Aklıma geldikçe gerzekliğime lanet ederim :D - +1 yıl
Bangi liseyi bitirdin? Antalyafa
- +1 yıl
@tecrubekonusur bu arada nerden biliyorsun antalyalı olduğumu?
- +1 yıl
@ecemakdnz oy sizi taa oraya atmislar deme aksuda mi yasiyordun. Bilirim ben antalyaliyi nerde gorsem :))
- +1 yıl
@tecrubekonusur hayır aksu da sadece okuyordum orda ikametgahım başka yerdi:) Ancak yine de merak ettim lütfen söylermisiniz nerden biliyorsunuz?
- +1 yıl
@ecemakdnz ozzzele gelin sizinle olan tanisma hikayemi anlatayim :). Ya yazik o aksuda ucaklarin altinda surekli nasl yasiolar millt blmm irann en sevdgm yeri koftesi
- +1 yıl
Tamam mimar hanim sizin prensibinizi yesinler hala liseli ergen kizsin iste
+1 yılSagopa kajmer dinlerdim ama tipim gotik emo tarzi biseydi sacma sapan 😁 onun disinda bir sacmaligim yoktu ama olgun bir cocuktum ben buyuttukce sapitmaya basladim.
01 Yorumlaergenlik dönemimiz deki bütün yaptıklarımz saçmalık insanın aklına geldikce gülüyo dışarıda herhangi bir ergen gördügün de bende böylemiydim die iştee :)
01 Yorumlahaha arabesk rap nasıl oluyo ya:D bende bir ara baya depresif gruplar dinliyodum annemler korkuyodu duyunca resim çizerdim canım sıkılınca yazı yazardım
01 Yorumla
+1 yıl8. Sinifta saclarimi kestirmistim. On taraflara cizik attirdim arkaya dogru kat kar uzuyodu arka taraflara hic dokundurtmadim koyun g. Benzedi resmen. Oyle 1 gun dolastim ertesi gun 3. Numara :)) Hala sasiriyorum nasil yaptirdim o saci diye:))
25 Yorumla- +1 yıl
O 2 gunu hayatimdan silmeye calisiyorum :D
- +1 yıl
Doktorlar, sifacilaar hepsi ugrasiyo bakalim olucak insallah :D
Okuldan sonra gizli saklı 3-4 tane sigara içerdik hep bişeymis gibi face de ozellikle nikon ile çekilmiş ama makinenin dw gözüktügu fotoğraflar büyük küçük yazmalar falan işte bide yukaridan fotoğraf cekinme :( cok zor günlerdi cook :D
00 Yorumla
+1 yılÇok boş geçmişti valla. Utanmak mı desem ilginç mi desem bir anım var sadece. Sen su utanıp anlatmadıklarını yazarsan bakarız belki bende yazarım -,-
05 Yorumla- +1 yıl
Ovvv :( Bu q ları falan hic kullanmamıştım ben -,- Herkes yapmış ilginclik bende galiba
- +1 yıl
Benimkinin yanında seninki utanma kalmaz o yüzden olmaz :) Daha berbat bir anın varsa bakarız. Benimkine eşdeğer olmalı ^^
+1 yılİlkokul 8'e giderken okulun tavanına Kocaman Harflerle Adımı Soyadımızı yazmıştık.. Tabi Ad soyad yazınca kimin yazdığını hemen buluyo müdür
46 Yorumla- +1 yıl
:D biz parmak izi bile bırakmıştık tavanlara :D
- +1 yıl
:D Ergelik dönemlerim güzeldi Özet olarak :D
- +1 yıl
Yaşanan herşey güzeldir :D
sigaraya başladım daha nolsun en büyük saçmalığım bu oldu onun dışında garip triplere girmedim diye hatırlıyorum :)
145 Yorumla- +1 yıl
Psikolojik birşey bence sakinleştirmesi. Yani siz öyle düşünüyosunuz zannımca :) şahsen ben, bişeye moralim bozuksa başka metodlarım var. Kağıda içimi dökerim tüm şeffaflığıyla iyisiyle kötüsüyle. Sonra onu yakar su altında bırakırım. Dumanlar gibi geçiyor sıkıntım, tamamen olmasa da azalıyo
- +1 yıl
banada versene. D
- +1 yıl
ne içiyon :D
- +1 yıl
patlatmalımı :DDD
- +1 yıl
west duo daha ii :D
- +1 yıl
odun iç o zaman. D
- +1 yıl
guru odunlamı :D
- +1 yıl
ölürsem?
- +1 yıl
bende ölürüm
- +1 yıl
hakedecek kadar yalnızım
- +1 yıl
sana gerek yok
- +1 yıl
sen yalnız değilsindir
- +1 yıl
olmasaydı ben zaten yoktum bile
- +1 yıl
evde yasak :(
- +1 yıl
bana heryer yasak. D
Piercinglerim ve rengarenk saçlarım olsa gerek :) dilimde kaşımda dudağımda metallerle gezen pembe saçlı sevimli psikopat ve tabiii kıpkırmızı rujum. Çok şükür kimse onun ben olduğumu anlamaz. Ahh ahh kimlik arayışı zor oluyor ergenlikte 😂😂😂
05 YorumlaArızanın tekiydim. Tehlikeye atılırdım. Adrenalin tutkunuydum. Bir kaç erkeği idare ederdim. Aykırı bir yaşam biçimim vardı. Buluğ çağım ağır geçti. Ergenlikte döneme ait mantık işleyişi yolunda gitmiyor. O nedenden ötürü saçmalıkları diz boyu.
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 644 cevap paylaştı.
+1 yılSu geçecek taşlar var ya boru şeklinde 4-5 kişi onu yuvarlardık
Harbi çeteymişiz şu an düşündükçe gülüyorum :))02 Yorumla- +1 yıl
Şu an akıllıyım ya kücükken deliydim :O :)
Artık nasıl bir kafaysa. Sürekli evden firar etme konusunda master yapmıştım. Sanki tüm dünya benim herkes benimle yaşamak istiyormuş gibi :)
07 Yorumlahep birlikte oturup çakmak gazı çekerdik:) tövbe ya ne yapcaz tek başımayken çok bişey yapamıyodum ama ergen tayfasında 4-5 kişi bir araya gelince röntgenlemeye başlıyoduk işte :D
04 Yorumla
+1 yılYüzüme Vurma Şunu ya :( Malesef Ben Arsız Bela Dinledim :( Arabesk Rap yapmaya Dahi Kalkıştım :( Çok Utanıyorum yaaaa
01 YorumlaHerhalde olmaması gerekip de yaptığım en buyuk saçmalık.. olmadık durumlarda dahi aileme yaptığım gereksiz çıkışlar. Maleseff...
02 Yorumlayolda yürürken aynı renkli taşlara basarak yürürdüm veya aynı şeritten çıkmamaya çalışıordım :)
13 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Perma yaptirmistim. Kivircik sac hosuma gidiyordu. Cunku saclarim asiri duz. Ama sonra anladim bu saclarin kiymetini :) o neydi oyle yaaa illa ki ayri bakim gerektiriyordu
01 Yorumla
+1 yılKomşumuzun oğlu ingilterede modellik yapıyordu bende onu dikizlemek uğruna ağaçtan düşmüştüm yazlıkla olduğumuz için ayağım alçıya alınmıştı 😄 pişmanmıyım asla onların sixpacklarını gördüm 😄🙈
04 Yorumla- +1 yıl
Hahaha ayıpsın 😄🙈 adam taştı değdi o alçı kaşıntısına değdi
- +1 yıl
bir umuttu yaşamak 😄
Sevmediğimiz komşuların kapısına yumurta atıp üzerine un atıyoduk arkadaşlarla :)
11 Yorumla- 01 Yorumla
Diyar pala arsiz bela dinledim lanet olsun bunun yüzünden sigaraya basladim yine lanet olsun bunalima girdim nedense hic cikamiyordum icmeye basladim kolumu jiletlemeye felan. Tutmayin beni aticam kendimi simdi köprüden :D
02 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılL harfini büyük yazardım mantığını anlayabilmiş değilim :D msn de hep çevrimiçiyken biyere giderken oraya yazardım :D sonra rap şarkılarını iletime yazardım ya offfff çok utanıyorum :D
01 Yorumla
+1 yılMuhabbet zu spat dinliyordum musa gülşah dinlemiştim. aslan yelesi saç. l ve r harflari sadece büyük. :D
04 Yorumla- +1 yıl
Ben eRgEn DeGLimMmMm TaAmMmm mMiİ asdfghjk :D
Şu yaşıma geldim saçmaladığım her şeyi ergnelik olarak görüyorum. Bu yüzden aklıma geldikçe kendimi öldürmek istediğim pek çok şey var.
01 Yorumlaenstruman çalıyoruz grubumuz var diye bir havayla bir sürü kıza yavşadım :D
011 YorumlaOkulda arkadaşlarla sıkıntı yaşardım hep yapılan davranışlardan dolayı çocuksu tavırlarım hiç bir zaman olmamıştır ufak kaçamaklar dışında.
11 Yorumla
+1 yılBen hic öyle büyüklü kücüklü yazmadım ama farklı bağcıklardan bende kullandım :d
05 Yorumla- +1 yıl
Haahahah aynen bide q kullanılyordu bir ara :D
- +1 yıl
neler neler:D
Aile & Toplum konusunda 349 cevap paylaştı. Benim ergenliğim çok zor geçti.. alkolik olmustum bildiğinn görsen sanarsınki 40 yıllık içici :)
07 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDünyadan nefret ediyodum ben her dakika kulağımda kulaklık arabesk rap dinliyodum gerekli gereksiz laf sokmaya çalışıyodum futbolculara aşık oluyodum bir de yetmiyomuş gibi aşk acısı çekiyodum :D
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAhaha ben de Volkan Demirel evlenince hayata küsmüştüm 1 hafta Ferdi dinledim lanet olsun :D İyiki futbolcuya aşık olmamışsın büyük acıydı yaa :D
Diyar Pala dinlemek. Kendimi atakuleden atasım geliyor. Ahhh.
11 YorumlaErgenliğe giremeden hayata atıldık. Nasıl bir duygu...
12 Yorumlaergenken değilde küçükken kardeşimle yolda bulduğumuz kibritle ormanı yakmıştık bilinçsizce.
02 YorumlaBiRrR GözLérim WaRdı GöZyaŞım KaLdı SoN İLacım Wardı O Da SénSizZ KaLdı BiTTi YüRéĞiMDé ACıSı KaLdı...
:'( ağladım :'(19 Yorumla- +1 yıl
:((((
+1 yıl3 4 arkadaş el ele tutuşup önümüze gelene bin tekme yapardık:))
21 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaçlarım geldi aklıma. . saçma sapan modeller yapardım. . bide emo olcam diye kulağımi üç dört yerden deldirmistim.. korkunç. . unutmak istiyorum:)
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAy bide sadist gibi Faça atmistim koluma.. ne delilik ya:D
Cevap sahibi+1 yılAynenn.. korkunç zamnlar
Seninki gercekten agır gecmis tek yaptıgım hata sigara icmekti oda hala suruyor
01 YorumlaNedense ben ergenlikte saçma şeyler yapmadım. Hep saçma geldi öyle şeyler galiba hayat beni erkenden olgunlastirdi etrafımda yapılan şeyler hep çocuksu geldi yok çıkmalar filan
00 YorumlaMasaya demir parayı japonla yapıştırırdım müşteriler para üstü diye almaya çalıştıkta pis pis gülerdim.
19 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 442 cevap paylaştı.
+1 yıl:D şunları okuyunca halime şükür ettim hiç biri yoktu bende :)
13 Yorumla- +1 yıl
kesin yargı @Sallayan
Ev arkadaşımın ayak parmaklarına kibrit çöpü sıkıştırıp uyandırmışlığım var bide diş fırçası ile tuvalet temizleme ve bir kaç kez yemegine yaptığım iğrenç şeyler ergenlik işte
14 Yorumla- +1 yıl
Iyyy harbiden iğrençmiş
Aile & Toplum konusunda 587 cevap paylaştı. Sanalika gibi bir sitede geçirmiştim ergenliğimi..
120 Yorumla- +1 yıl
aynı neslin çocuğuyuz zaten :D ama en azından sokakta oyun oynadık. Şimddikiler pc ile büyüyo. Hatta şuna şahit oldum. 4 5 6 yaşlarında bir çocuk daha okuma yazma bilmiyor pc açıkken nete girmeyi öğretmişler o harfıni biliyo saece direk oyunlar çıkıyor tıklaya tıklaya bulup oynadı şok oldum :D
+1 yıl1 tane bira ile kafayı bulma numaraları :D:D
hey gidim hey qweqeq :D01 YorumlaBenim ergenliğim gayet iyi gecmiş be :)
Neler yasamissiniz ks ailesi :p02 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 480 cevap paylaştı.
+1 yılErgenlik demeyelim de çocukken düğünlerde kalabalık içine torpil atardım, yere kızkaçıran falan koyardım herkes zıplardı :)
011 Yorumla- +1 yıl
Ama çok eğlenceli oluyor ışıklar kapanınca ledler yanıp sönerken atıyorsun kimse görmüyor herkes te bağrışmalar falan ayaklarının altından çuuuuuvvv diye giden kız kaçıran asasadasyudasguı :)
- +1 yıl
Ben üniversitede 1 metrelik bir panda alıp akşam 11 de kız yurdunun önüne gelip... seni seviyorum demiş adamım bütün kızlar pencereden bana bakıyordu tanımayan kalmadı :)
- +1 yıl
Yarın konuşalım dedi konuştuk anlaştık bir ik günden sonra döndüm kendime aptal herif dedim bu mu l*n senin sevdiğin kız? ! kızın fazla zamanını almadan özür diledim ayrıldım zaten çok güzel değildi ben onun hanımefendiliğini sevmiştim ama tanıdıkta farklı biri olduğunu gördüm yok yakınken ayrıldım. Ama aşık olmak güzel şey bu iş yalan olsada 1 ay falan geceleri birini düşündüm ya bu bile yeter :)
- +1 yıl
Keşke değer biri olsaydı ama malesef neyse en azından aşk acısı çekmedik :) Hayatta hiçbir üzülmeye değmez ve ben çok detaycıyımdır kolay kolay sevemem beklemedeyiz bakalım.
- +1 yıl
Pek umrumda değil ya ben ısınamadım birkaç güne durumu anlattım helalik aldım yoluma baktım bir genç kızın en önemli yılları sevmediğim bir insanla takılamam bizde boşa harcayacak vakit yok seversem ısınırsam nikahı basarım
Facede tripkolic diye bir grubun şarkılarını paylaşmam hesabımı dondurmama sebeb oldu offf cok kötü bir duygu 😂😂
03 Yorumla
+1 yılKedi oldurmustm :-( snra 4 gun boyunca gunde 20 vakit namaz kiliyodum :-( sokakta gordgm tum kedilere yemek dagitmaya basladim snra. taa ki verdigim yemeklerden bir kedin daha ölünceye kadar :-((
01 Yorumlaacayip enerjiktim ya hiç durmadan mayonez sıkardım :)
03 Yorumla- +1 yıl
Cevaba mı güleyim soran arkadaşın yoruma mı bilemedim şimdi :D:D:D:D:D:
- +1 yıl
@bordomanyak bence topluca haykır hepsi aradan çıksın :D
+1 yılAglamadigim tek bir gün yoktu her seye agliyodum okulda falan gerçi hala öyle ://
03 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum her şeyi buyutuorum farkindayim ama kafaya çok takiyorum kucukkken annem kiziyodu herşeye ağlama diye bagiriyodu daha çok agliyod
- Devamını Gör (121)
Devamını Gör(166)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar