Ben tüm arkadaslarimi toplayip kadehlerin icine visne suyu koyup kadehleri tokusturup serefe deyip sarhos olurduk Sonrasinda cubuk krakeri sigara gibi dudagimiza alip rollenirdik Arkadanda bir duygusal muzik 🤣 Aptaldik ama mutluyduk
Dam gibi yerden 3 metre yüksek bir kömürlük çatısı vardı düz bir zemindi merdiveni de vardı bahçede, sokakta oynamak varken çıkar onun üzerinde oynardık ne saçmalık ne tehlikeli düşsek büyük sıkıntı ısrarla orada oynardık 🤷🏻♀️😅 harici olarak getirdiğim abur cuburları herkese sırayla ve zamanında verirdim hemen yemek isterlerdi hayır zamanı var bekleyin derdim yazık ya o üzgün suratlara 😍🥰
9...10 dan önce eve hitmezdik dayak yiyeceğimizi bile bile şimdi 6 da bile dışarda gezemiyorsun korkudan Erkekli kızlı gece yarılarına kadar oynardık asla art niyet olmazdı şimdi 13..14 yaşındaki kızın arkadaşı selam verse beni skmk mi istiyor diye soru açıyor sitede her bokun altında mana arayan paranoyak nesil
Yanlış anlama lafım herkese değil ama ben bu nesile ait değilim Art niyetli Egoist Narşist Psikolojik hastalıklara girmiyorum bile En önemlisi Türkce konuşan kalmadı
Buluşma... date Erkek.. erko Kız... Kezo Takip... Stalk Günaydın.. güno okudukca kusasım geliyor sırf date lafı kullandı diye 2 yıllık ilişkiyi sildim
Yemin ederim takip etmekte zorlaniyorm gecen gun kiz arkadaslarim bir sohbet ediyor ne dediklerini anlamamaya basladim baska bir dile aitler sadece o kelimeler olsa yine iyi ama ayri bir dil var ortada Ama ben halen neslime guveniyorum cok iyi efendi durust kizlar erkeklerde tanidim Biraz ortama bagli o
Orası öyle ama istisnalar kaideyi bozmuyor Konu ile alakasız ama doğu denince aklımıza terör, pkk, aşiret vs geliyor Batı deyince medeniyet geliyor dimi Bu demek değil ki hepsi öyle ama maalesef çoğunluğun kazandığı bi dünyadayız
Nesillede alakali degil direk toplum ile alakali japonyada ki bizim nesillerimiz bence boyle degil
Hic bir onemli sahsiyet düzgün toplumlarda ortaya cikmadi Ne Martin Luter Ne Mustafa Kemal Atatürk Ne Hz. Muhammed Hepsinin toplumu bozuktu Ama tek basina bir toplulugu kurtarmaya basardilar ben kendiki donanimli bir genc olarak yetistirmeye bakarim onlar kadar olmasada birilerinin birsey degistirmesi lazim
Eee yine geldik nesil olayına Martın lutter, süleyman, françois olayı farklı. İnsn oğlunun beynini yıkmak isteyen kitle hep vardı hepte var olacak zaten bizim dünyadaki amacımız bu. Şeytana karşı çizgimizde durabilmek
Ama günümüz ve çağımız gereği beyin yıkamak bedava hiç uzağa gitme bu site üye olurken saf olan insan bir kaç ay sonra bam başka biri oluyor. Kimiisinin iyi niyetinden eser bile kalmıyor. Dede korkutun dediği gibi kah pe içerde olduğu sürece kale kilit tutmaz o kap pe de elimizdeki telefonlar Bizim milletimiz ikiye ayrılmaya çok müsait Rte... Atatürkçülük Akp... chp Evet.. hayır Sağ... sol Bunları geç köfteci Yusuf meselesinde bile ülke ikiye bölünebiliyorsa sözün bittiği yerdeyiz.. 500..600 sene önce ataların yaptığı kahramalıkla uyutulduk bizler uyutuluyoruzda Geçmişe çakılı kalmış geleceğe inşallah maşallah diye umutsuz yaşıyoruz. Yahu çocuğa sormuşum hayattaki amacın nedir YouTube yayıncısı olmakmış daha ne denir