Kayınvalidem ve eltim eşim yokken bana kötü davranıyor?

Yeni evlendim 1,5 ay oluyor. Ben öğleye kadar çalışıyorum şu an.
Bana geliyorlar, kahve yapıyorum mesela beğenmeyip laf sokuyorlar. Kayınvalidem başlatıyor eltim de ona destek oluyor. Evin düzenini beğenmiyorlar, yaptığım yemeği temizliği beğenmiyorlar kadınlığıma laf ediyorlar. Oğlunu övüp beni gömüyor sürekli. Yakıştırılmayacak bi insan da değilim. Ama bunlar sadece eşim yokken. Eşim geldiğinde kayınvalidem güzel kızım diye hitap ediyor sürekli övüyor. Benim onlara bi zararım yok. Yani gerçekten yok. Neden yapıyorlar bunu? Pişman hissediyorum kendimi evlendiğim için.
Kayınvalidem ve eltim eşim yokken bana kötü davranıyor?
Cevapla