Yeni evlendim 1,5 ay oluyor. Ben öğleye kadar çalışıyorum şu an.
Bana geliyorlar, kahve yapıyorum mesela beğenmeyip laf sokuyorlar. Kayınvalidem başlatıyor eltim de ona destek oluyor. Evin düzenini beğenmiyorlar, yaptığım yemeği temizliği beğenmiyorlar kadınlığıma laf ediyorlar. Oğlunu övüp beni gömüyor sürekli. Yakıştırılmayacak bi insan da değilim. Ama bunlar sadece eşim yokken. Eşim geldiğinde kayınvalidem güzel kızım diye hitap ediyor sürekli övüyor. Benim onlara bi zararım yok. Yani gerçekten yok. Neden yapıyorlar bunu? Pişman hissediyorum kendimi evlendiğim için.
Bana geliyorlar, kahve yapıyorum mesela beğenmeyip laf sokuyorlar. Kayınvalidem başlatıyor eltim de ona destek oluyor. Evin düzenini beğenmiyorlar, yaptığım yemeği temizliği beğenmiyorlar kadınlığıma laf ediyorlar. Oğlunu övüp beni gömüyor sürekli. Yakıştırılmayacak bi insan da değilim. Ama bunlar sadece eşim yokken. Eşim geldiğinde kayınvalidem güzel kızım diye hitap ediyor sürekli övüyor. Benim onlara bi zararım yok. Yani gerçekten yok. Neden yapıyorlar bunu? Pişman hissediyorum kendimi evlendiğim için.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer