8 aylık hamileyim yürürken bile zorlanıyorum sürekli nefes nefeseyim zaten doğum iznine ayrıldım artık ama sürekli laf söyleyip geriyor beni.
Evlenmemizi istemiyordu bizim aile yapımız uygun değilmiş bunu demesinin sebebi ailemi kaybettim yalnızım bir bakıma. Bu yüzden laf sokuyor her işi bana yaptırıyor neredeyse büyük diye bir şey de diyemiyorum eşime anlatırsam gerginlik çıkar diye korkuyorum. Ne yapabilirim? Artık çok bıktım.
Evlenmemizi istemiyordu bizim aile yapımız uygun değilmiş bunu demesinin sebebi ailemi kaybettim yalnızım bir bakıma. Bu yüzden laf sokuyor her işi bana yaptırıyor neredeyse büyük diye bir şey de diyemiyorum eşime anlatırsam gerginlik çıkar diye korkuyorum. Ne yapabilirim? Artık çok bıktım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar