Kayınvalidem sürekli bana kötü davranıyor, eşime anlatmalı mıyım?

8 aylık hamileyim yürürken bile zorlanıyorum sürekli nefes nefeseyim zaten doğum iznine ayrıldım artık ama sürekli laf söyleyip geriyor beni.

Evlenmemizi istemiyordu bizim aile yapımız uygun değilmiş bunu demesinin sebebi ailemi kaybettim yalnızım bir bakıma. Bu yüzden laf sokuyor her işi bana yaptırıyor neredeyse büyük diye bir şey de diyemiyorum eşime anlatırsam gerginlik çıkar diye korkuyorum. Ne yapabilirim? Artık çok bıktım.
Kayınvalidem sürekli bana kötü davranıyor, eşime anlatmalı mıyım?
Cevapla