Ablam beni sevmiyor. Siz olsanız sürekli aşağılayan bir kardeşe dayanabilir misiniz?

Günaydın herkese ,

Ben 26 , ablam 30 yaşında. Sevgili yaptığımdan beri bana kötü davranıyor. Sevgilimle seneye sözlenmeyi düşünüyoruz sonrada evlenmeyi. İçinde bana karşı kin oluşturdu. İşte senin sevgiline baktım instagramdan ama tırt birisine benziyor, bundan bir şey olmaz dedi. Bana da şey dedi, senin gibileri biliyorum, kız arkadaşları olmaz ama erkek arkadaşları olur dedi. Senin neden kız arkadaşların olmadı dedi, çünkü sende problem var diye aşağıladı. Bu kız neden böyle beni sürekli aşağılıyor. Birisinin arkadaşının olmaması onu sorunlu yapmaz. Sürekli canımı acıtmaya çalışıyor. Bende dedim bir daha benimle konuşma , sinsi pislik dedim, beni aşağılamana izin vermeyeceğim dedim.

Siz olsanız sürekli aşağılayan bir kardeşe dayanabilir misiniz?

Ablam beni sevmiyor. Siz olsanız sürekli aşağılayan bir kardeşe dayanabilir misiniz?
Cevapla