Günaydın herkese ,
Ben 26 , ablam 30 yaşında. Sevgili yaptığımdan beri bana kötü davranıyor. Sevgilimle seneye sözlenmeyi düşünüyoruz sonrada evlenmeyi. İçinde bana karşı kin oluşturdu. İşte senin sevgiline baktım instagramdan ama tırt birisine benziyor, bundan bir şey olmaz dedi. Bana da şey dedi, senin gibileri biliyorum, kız arkadaşları olmaz ama erkek arkadaşları olur dedi. Senin neden kız arkadaşların olmadı dedi, çünkü sende problem var diye aşağıladı. Bu kız neden böyle beni sürekli aşağılıyor. Birisinin arkadaşının olmaması onu sorunlu yapmaz. Sürekli canımı acıtmaya çalışıyor. Bende dedim bir daha benimle konuşma , sinsi pislik dedim, beni aşağılamana izin vermeyeceğim dedim.
Siz olsanız sürekli aşağılayan bir kardeşe dayanabilir misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer