Ablam kendini benimle kıyaslayıp nefret ediyor. Sizinki de böyle mi, nasıl başa çıkıyorsunuz?

Aramızda 7 yaş var ve 1 çocuğu var bu arada, küçük yaşta da değil

Ablam kendini benimle kıyaslayıp nefret ediyor. Sizinki de böyle mi, nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla