Ablam benden nefret ediyor, aşırı hasetleniyor/kıskanıyor ve başıma kötü bir şey gelince mutlu oluyor. Ablası böyle olan var mı?

Beni ezmeye aşağılamaya, sataşmaya çalışmaktan başka bir şey yapmıyor. Halbuki ben onunla konuşmuyorum dahi, kendi kendine sataşıyor. Başıma kötü diyebilecek bir şey geldiğinde çok mutlu oluyor hoşuna gidiyor kendini üstün hissettiği için

Ablam benden nefret ediyor, aşırı hasetleniyor/kıskanıyor ve başıma kötü bir şey gelince mutlu oluyor. Ablası böyle olan var mı?
Cevapla