Kardeşim bana çok kaba davranıyor - sıcakkanlı abla yerine sert abla mı olsam?

Kardeşim 18 yaşında, bana bazen (her gün oluyor) çok kaba davranıyor, adam yerine koymuyor. Ben çok sabırlı davranıyorum sevgimi gösteriyorum ama karşılığını alamıyorum.

Acaba daha soğuk ve sert mi davransam ne yapsam? :)
Kardeşim bana çok kaba davranıyor - sıcakkanlı abla yerine sert abla mı olsam?
Cevapla