- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılEşinizin eski eşiyle mesajlaşması, sizin için zor ve üzücü bir durumdur. Bu durumun nedenini anlamak ve eşinizle konuşmak önemlidir. Eşinizin eski eşiyle mesajlaşmasının birkaç nedeni olabilir. Belki de eski eşiyle arkadaş kalmak istiyordur. Belki de eski eşiyle bazı ortak sorunları çözmeye çalışıyordur. Ya da belki de eski eşine hala duygusal olarak bağlıdır. Eşinizin eski eşiyle mesajlaşmasının nedenini anladıktan sonra, eşinizle konuşmalısınız. Ondan neden eski eşiyle mesajlaştığını ve bu davranışının sizin için ne anlama geldiğini sormanızı öneririm. Eşinizin size dürüstçe cevap vermesini sağlayın. Eşinizin eski eşiyle mesajlaşmasının sizin için kabul edilemez olduğunu düşünüyorsanız, onunla bu konuda konuşmanız gerekir. Eşinizin bu davranışını değiştirmesini istediğinizi ona açıkça ifade edin. Eşiniz bu davranışını değiştirmek istemiyorsa, ilişkinizin geleceğini düşünmeniz gerekebilir.
11 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim çok sağolun. Gerçekten bunu ısrarcı ama işimi usta ca sorucam.
En İyi Cevaplar
+1 yılBenim anlamadığım iletişimin bu denli yaygın olduğu bir dünyada insanlar neden iki kelime konuşamazlar? Yani eski eşinle bir konu için görüşmen gerekiyordur bunu ifade etmek o kadar mu zor?
01 Yorumla- +1 yıl
Fotoğraf falan paylaşmış kadına niyeti belli bunun altından iyi niyet cikaramam
ne demiş mesajda?
ne giyiyorsun falan mı yoksa bir sorun sıkıntı üzerinden mi görüşmüşler konu neden belirtmedin?
112 Yorumla- +1 yıl
selam demiş , kadın direk tanımış zaten. Sonra Annemde çok sevindi seni duyduğuna falan demiş. Bu ona fotoğraf paylaşıyor oda kadında kendi fotografini. Kadın güya bunu istemiyor sevmiyor ama hatta evli ve hamile. Ama eşimi yıllar sonra görünce kadın ister istemez sevinmiş gibiydi
- +1 yıl
Bakın ben normalde ablamla bile bu tarz muhabbetlere girmem. Ama çok önemli bir yere deyindiniz. Şimdi benim eşim sürekli transfer. Özel şirket ile çalıştığı icjn İstanbul, samsun bilnem nerelere gidiyor anladınız mı. bu nalet olasıca işi geregi gittiği için heleki bu sefer baya gelemedigi oldu. İki hafta sonra gelecek ama. Yani dediğiniz o konu dan dolayı bu hatayı yaptığını dusunuyorum. o yüzden onu asla göndermeyecegimi ve sonu boşanma olacağını söyledim ever giderse
- +1 yıl
doğrudan boşanma olarak konuya girmeyin. mesajlardan haberdar olduğunu ve sebebini sorun mesela. bir sıkıntısımı varmış? ya da başkasına değilde neden sana söylemiş gibi.
Nedenini öğrenin belki kadında hamile olduğundan sizinde aynı süreci geçirdiğinden belki bilgi soruyor olabilir. insanların mezhepleri çok değişken bu yüzden emin olamıyorum.
kadın hamileyse en azından iyi kötü bir ilişkisinden dolayı bilgi almak istemiş olabilir. Yinede dediğim gibi amacınız kavga değil bilgi almak olsun sonrasını aldığınız bilgiye göre değerlendirin. - +1 yıl
Konuyu biraz farklı anladınız galiba. Kadının hamile olduğunu falan ben mesajları yakaladıktan sonra ok uygulamasini indirdikten sonra kadına ulaştım onun ağzından duydum gerçekleri hamile olduğunu falan kadından duydum. Herşeyi onun ağzından duydum yani. kadına ulaştım.
- +1 yıl
aynen aynen farklı uygulama ok diye bir uygulama
- +1 yıl
benjm eşim onu bulmuş
- +1 yıl
Bu durumda her ikiside olmamaları gereken bir uygulama yüklemişler demektir. OK ya da benzerleri tanışma uygulaması yani hem eşiniz hemde eskisi bunu yüklemeleri aldatma amaçlı olduğu aşikar. Bu yüzden çok aç kaldımı kalmadımı bunu sizin bilmeniz lazım. Açken bunu denedi bile desek evlilik bir anlaşmadır.
Siz uygulama ve kadını bildiğinizi söyleyin bunu tekrarlamaması konusunda kendisinden söz hatta yemin alın. (biraz imanı varsa Kurana el bastrın) sonrasında biraz küsün ama çok da aç bırakmayın sonrasını takip etmeye çalışın.
Hakkınızda hayırlısı olsun - +1 yıl
Ok uygulaması zaten Rusların vb kullandığı uygulama. kadında varmış zaten ama buda zamanında onunla evliyken indirmiş kadın bana profilini bile gösterdi taa eskiden olan hesabını. Benim eşim onun soyadını bildiği için bulmuş o şekilde. Evet Kur'an'a el bastiricam zaten. Yaparsa carpilsin inşallah. Benim umurumda değil aslinda ama çocuklar babasını özlediği için benkm üstüme çok geliyorlar. Yani bundan sonra çocukların bsina bırakıp bazen gezmeye falan gidicem valla yapmiycakti bunu bana. O deliyse ben zır deliyim. İntikam soğuk yenen bir yemektir
- +1 yıl
Aynen gerçekten çocuklarım benim herseyim. Onlar biraz buyuyene kadar sıkıntı çıkmaması için yinede çaba sarfedicem. Gezmeme yememe almama bakarım bu saatten sonra. Zaten otomatikman sogudugum için artık kendi çıkarlarımin peşine koşuyirym şimdiden.
Herkes öldürür sevdiğini...
21 Yorumla- +1 yıl
işte Mustafa yıldız doganin bir şarkısı vardı sonunda bu sözü diyordu o gün bunu dinlettim çok ağlamıştım 😭😭
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
+1 yılaklıma bu geldi :D
twitter.com/videotayfa/status/157795035272020377611 Yorumla- +1 yıl
😅😅😅
Öyle diyorsa , altında bir kürek b.. ok cikar
32 Yorumla- +1 yıl
…… yere ne geliyordu :)))
+1 yılÖyle bir insan, bir şeyden çok dem vuruyorsa bil ki oradan golü yersin. 😃
30 YorumlaGünümüzde herkes böyle neyi söylüyorsa bin beterini yapıyor din de de ahlakta da
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 819 cevap paylaştı. ne yazıştılkarını neden söylemiyorsun? kim olduğundan ziyade ne yazıştıkları önemli söylesene?
10 Yorumla
+1 yılŞimdi bu lafı senin münasip yerine sokmayı hak ediyor musun etmiyor musun diye sor ona
10 YorumlaBir insanin ağzında en cok ne varsonda o o kadar eksiktir
10 Yorumla
+1 yılBir kişi özellikle erkekler biseyi çok tekrarlıyor da yalan söylüyor vicdan rahatlatıyor bir nevi boşan canisi çocuk senin ruh sağlığından önemli değildir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılVe sende ondan intikam. aldin ve aldattin bunu yazan sensin... Napayım kendine hayrı yok adamın. Ama ben ona güzel bir ceza vereceğim. Bir hafta eve gitmiycem çocukla baş başa borakacam onu. Keyfime bakacam. Bakalım nasılmış...
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@PATRON79 Napayım kendine hayrı yok adamın. Ama ben ona güzel bir ceza vereceğim. Bir hafta eve gitmiycem çocukla baş başa borakacam onu. Keyfime bakacam. Bakalım nasılmış
Cevap sahibi+1 yılNapayım kendine hayrı yok adamın. Ama ben ona güzel bir ceza vereceğim. Bir hafta eve gitmiycem çocukla baş başa borakacam onu. Keyfime bakacam. Bakalım nasılmış
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılmesajın içeriği önemli mesajda ne yazıyordu?
00 Yorumla
+1 yılZaten sadığım diyorsa eğer değildir bunu unutmayın
00 YorumlaHemcinsimin milleti işte. Söylediği şey de durmaz. Boş canlıymış...
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kim neyin reklamını yapıyorsa orada eksiktir. Sürekli sadık olmaktan niye bahsetsin biri?
00 YorumlaAyrılmayı öneririm sadikmis ne sadığı kim sadık ki bu devirde
01 Yorumla- +1 yıl
Sende değilsin yani
Gizli Üye(30-35)+1 yılsenle cinsel sorunlair mi varda onunla gorusuyor.
08 Yorumla- +1 yıl
çocuklardan dolayı ister istemez her şey eskisi gibi olmaya biliyor. Valla ben o kadar zorluklar yaşadım yine aldatmadim. Aldatmanın bahanesi olmaz
Cevap sahibi+1 yılcinsellik mi yasamadin uzun sure
- +1 yıl
işi gereği uzaklarda çalışıyor. Bu sefer asla müsade etmiycem zaten cunki sonu b*Ka gidiyor bu işin
Cevap sahibi+1 yılbaskasiyla mi goruaur bisey yapar? yoksa sen mi
- +1 yıl
ben değil ya o.
Cevap sahibi+1 yıleski esine mi gider yoksa baskais na mi
- +1 yıl
kadına yürümüş bildiğin. kadın Özbekistan da. Buda işi gereği dışarda uzun zamandır gelemedi bence kafasını dağıtmak için yaptı ya da geçmişini özledi
Cevap sahibi+1 yılsenle cinsel. hayati kotu mu
Gizli Üye(25-29)+1 yılKonu ne ki? Flört etmediyse bir şey falan sorduysa aldatmak değil
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıleski eşte olsa ytğa girdimi aldatmiş sayılır.. yapmışsa aldatmaktan farkı yok
00 Yorumla
+1 yılBöyle konuşanlar mutlaka bişi saklar.
20 Yorumla
+1 yılbir insan en çok ne değilse onu dile getirir
21 Yorumla- +1 yıl
vallahi doğru 👍👍👏🏻👏🏻👏🏻
+1 yılNasil aldatti iliskiye girerekmi
04 Yorumla- +1 yıl
mesaj. Beni küs diye anlatmış bide fotoğrafini paylaşmış çok mutlu olmuş onu gordhgune
- +1 yıl
Daha yeni o zaman aralari firsat kolluyor yataga atmak için yani zemin hazirligi icinde
- +1 yıl
kadın uzakta evli hatta hamile. Zaten hayatı cehenneme çevirdim eşime umarim ona ders olmuştur akillanmistir
- +1 yıl
Uzakta daha iyi aldatir gider birgün halleder gelir tabi adama ne yaptiysan belki vazgeçmiştir
Gizli Üye(30-35)+1 yılYatmış mı kesin yoksa sadece erotik sohbet mi?
02 Yorumla- +1 yıl
her ikisi değil ama benim için demiski babasının evinde küs falan. Kadını kendisine çekmeye çalışmış
- +1 yıl
Hayır. Bir kere bile babamın evine küs gitmedim ama çok tartışma oluyordu dovuyordu polis cagirdigim oluyodu ama baba evine küs gitmedim hiç
Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. ikinci ewlliliğiniz mi
012 Yorumla- +1 yıl
evet
- +1 yıl
ne
- +1 yıl
anlamadım baştan yazarmisiniz
- +1 yıl
Neden onlara benziyim ki. Onlar benim gibi olsun inşallah 😂😂
+1 yılnasıl öğrendin
09 Yorumla- +1 yıl
ok uygulamasindan bildirim geldi
- +1 yıl
ok uygulaması ne
- +1 yıl
bildirirse ne yazıyordu
- +1 yıl
OK uygulaması arkadaş bulma uygulaması. Rus, Özbek bilmem ne oradan bulabiliyosun. Zaten bunun eski eşi Rus Özbek karışık. Rusyanin Facebook'u gibi bisey
- +1 yıl
dikkatimi çekti baktım direk mesaj bölümüne baktım şoke oldum
- +1 yıl
imm anladım bildirimde ne yaziyordu
- +1 yıl
Arkadaş bul eğlen diye çıktı zaten tedirgin oldum
- +1 yıl
ok mu? vk olmasın o
- +1 yıl
@bunicktamonbirharf Hayır ok.
+1 yılYav oyle diyenden korkucan ztn
10 Yorumla
+1 yılhehehe canı cekmiştir.
00 Yorumla
+1 yılMesajlarda ne yazıyordu ki
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. tekmeyi bas o zaman
00 Yorumla
+1 yılgrup seks ve aldatma öneriyorum sana
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılNasıl mesajlar?
00 Yorumla
+1 yılçokmu berbat günlerin oldu
00 Yorumla
+1 yılİnanma kimseye
00 Yorumla
+1 yılne şekilde mesajlaşmışlar?
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılmesajlar ne yazmış ki
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 502 cevap paylaştı. Geçmiş olsun. Ne yapacaksın peki
00 YorumlaNasıl bir konuşma geçmiş aralarında
00 YorumlaEski es evli mi?
24 Yorumla- +1 yıl
evet evli ama O***U
- +1 yıl
@hakan_hakan06 bak yazsam destan olur. Bu kadın benim essek kocamı aldata aldata ne halkete sokmuş ama bu essek beni kendiyle aldatan kadinla aldattı. Evlenmeye gelince ben bunu istemiyordum. daha doğrusu evlenmeyi hiç dusunmuyordum Baya ısrar etti gozumu boyadı bilmem ne bilmem ne. İyiydi iyiydi ama ikinci çocuktan sonra çok değişti
- +1 yıl
Aptal herif bir de boynuz yediği kadına yazıyor. Kocanın ağzı iyi bir s*ç. Boşanma ama s*ç
- +1 yıl
@hakan_hakan06 Aynen Boynuzlu yemin ediyorum. En zoruma giden de bu hem aldatıldı hemde benim gibi pırlanta eşi oylr bir aldattı
Gizli Üye(30-35)+1 yılEski eşinden çocuğu var mı
01 Yorumla- +1 yıl
yok
Gizli Üye(30-35)+1 yıleskiler unutulmaz yaşanmışlıklar var
05 Yorumla- +1 yıl
Allah kahretsin işte bu yüzden deliriyorun
Cevap sahibi+1 yılbacım önüne bak olmuyorsa kendini yipratma
- +1 yıl
Arada çocuk var. Eşim zaten şehir dışında kısa süre de gelecek ama çocuklar babalarını ozledikleri icjn evde kafayı yedirdiler bana. çıkmazın icjndeyim. İlerde buyusunler az bişey daha ayrilicam
Cevap sahibi+1 yılAllah sabır versin
- +1 yıl
🥺🥺🥰🥰
+1 yılBaya sadıkmış 😁
10 Yorumla
+1 yılKaraktersiz
10 Yorumla
+1 yılNe konusmus
10 Yorumlaboşan
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNasıl bir mesajlaşma?
00 Yorumlane zaman dan evlisin
19 Yorumla- +1 yıl
hayırdır abi kimi davet ediyorsun
- +1 yıl
ne diyon be anlamıyorum. burada sıkıntımız dan bahsettik diye kötü kadın mı oldukkkkk
- +1 yıl
Şu an kendinden bahsediyorsun farkında değilsin 😂kişi kendinden bilirmiş işi. Şu an kendi aynanı görüyorsun ve kendini yazıyorsun bana. Çok igrençleşiyorsunuz farkında mısınız?
- +1 yıl
Allah aşkına ne fenomeni ne yoksunu 😂😂 Ya kendinize gelin Allah aşkına. Yeminederim bütün dediginiz çok âlakasiz. Vallahi şu an sesli gülüyorum cunki beni çok yanlış anlamışsın. Ben bu stresle blbu sitede paylaşmak istedim cunki kimse kimseyi tanımıyor anladinmi. Gizlilik var o yüzden içimdeki bu acıyı burada paylaşmak istedim sadece. Ben bugün varım yarın yokum. Hesabımi sürekli silerim cunki birdaha kolay kolay girmiyorum. Eğer öyle bir niyetim olsaydı bir sürü soruya cevap vererek vakit geçirerek xper puan kazanmaya çalışırdım tamammi. Ben çocuk sahibi birisiyim burada bil bol vakit geçirip fenimenlik kazanacak ne halim ne de dermanim yok😂
+1 yılNe mesajlaşmış?
08 Yorumla- +1 yıl
kadını kendine çekmiş. Beni kotulemis babasinjn evinde falan filan. Piskolojim bozuldu
- +1 yıl
Ondan çocuğu var mı?
- +1 yıl
yok. Gerçi inanmıyorum onun hiç biseyine ama ,😂😬
- +1 yıl
O an annende miydin gerçekten?
- +1 yıl
hayır tabiki
- +1 yıl
Özlemiş eskiyi demek ki
- +1 yıl
Maalesef inan ki bende öyle hissettim özlediğini 😢😢
- +1 yıl
Sizin aranız bozuk mu?
+1 yılKaç yıldır evlisiniz
04 Yorumla- +1 yıl
5
- +1 yıl
Boşanamaz mısın
- +1 yıl
Düşünüyorum aslında ama piskolojimi odüzeltmem lazım. piskolojik destek almam lazım. Eşimden harcayip kendi tedavi olduktan sonra yoluma bakacam
- +1 yıl
Psikolojik destek konusunda yardımcı olabilirim
+1 yılAffı olmaz bunun boşanin direkt
06 Yorumla- +1 yıl
gidecek yerim yok
- +1 yıl
Sen bir yere gitmeyeceksin zaten o gidecek
- +1 yıl
şimdi iki çocuğum var babalarını izledikleri için bana çok ağır gelmeye başladı eşim geçici olarak şehir dusinda. Çocuklar mahfediuor beni. eşim evde olduğu zaman çocuk konusunda çok rahatım o yüzden evde olmasını istiyorum. Yani cok karışık işin icindeyim
- +1 yıl
İki çocuğa tek başına bakmakta kolay değil ama o adamı da yanında nasıl barindiracaksın, Allah yardımcın olsun canım benim ya keşke elimden gelen bir şey olsa da söyleyebilsem
- +1 yıl
Aynrn valla çıkmazın içindeyim. Soyup soğana çevirip kullanıp kullanıp aticam çocuklar buyuyene kadar biraz 😂
- +1 yıl
19 yaş yazıyor
@Lolitaa0606 ama konuşmaların olgun iyimser helal olsun
Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bosan
00 YorumlaYolu gosterr
00 Yorumla
+1 yılAyrılmanı öneririm
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 364 cevap paylaştı. Konu
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Hiç sekmez
00 YorumlaBüyük konuşmuş 😔
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBundan sana yar olmaz zaten... boşan bundan
02 Yorumla- +1 yıl
😞😞🥺🥺
Cevap sahibi+1 yılKonusalimmi biraz ne dersin
+1 yılSīktïrí çek boşan.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKötü niyetli olma
00 Yorumlaaldatıyor
00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer