Kullanmadığımız boşta olan bir ev var vefat eden babamdan kalan ben de işe yarasın satalım dedim. Ablam boşanıyor lazım olursa geçerim galan demiş. O ne istyo amacı neymiş satılacak falan demiş ve annem de cephe aldı bana ablamla bir oldu bana küstüler tavırlılar. Bende 29 yaşındayım çocuk değilim artık. Napcağımı bilmiyorum. Beni yalnız bıraktılar resmen :((
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrı şehirlerde yaşıyoruz bana bilseydim gelmezdim yanına dedi hiçbişey yapmadın zaten dedi ablam için gitti benden
Annem benimle konuşmuyor, sizce bu olayı nasıl çözebilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence zamana bırakın
Evlat ayrımından nefret ederim bugün mesela bende öyle hissettim
Napcam bilmiyorum ikisi bana cephe aldı
En akıllı olan merhametli olan da sensin değil mi
Annenle mi yaşıyorsun yoksa
Ben hep onun yanında oldum onlar evlendi gtti ve bana sen hiç bişey yapmadın ki dedi
Ayrı şehirlerde yaşıyoruz ve ablam için döndü sırtını gitti
Sen evlendin mi işte kıymet keybedilince anlaşılır ben yıllardan beri ayrı gurbetteyim
Üzüldüm nerede yaşıyorsun şu an
Evlenicem nasipse yurtdışına gdcem ona bile laf sölüyo napcaksın nasıl dayanacaksın şöle böyle ben göze almışım ki gdcem dyorum
Kayseri
Anladım hayırlısı olsun nişanlın ne diyor peki
Ona yansıtmadım bu durumu zaten
Anladım kaybedince anlar
Ben arıyorum açmıyo hiç şimdi , ablamı engelledim zaten
Burcun ne senin
Yay
Hım duygusal sin sende