AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
Evet arkadaş olmak ve bulmak çok zor. İnsanlar çok acımasız, cahil ve çıkarcı eskiye göre.
Harbinden öyle. Selam diyorsun flört sanıyor mal değnekleri
Belli bir yaştan sonra kolay kolay insan sindiremezsin
Bazı değerler zamanla yitirildiği için evet daha zor
Sınırlarını doğru çizerseniz hala arkadaş edinebilirsiniz.
Arkadaş dediğiniz her kadın nuda serbestlik vizesi değildir.
İnsanların kalbine bakarak tanı zira çok değerli insanlar var
Hiçbir şeyi kafaya takmamak lazım arkadaş olmak için
Aynen de dediğiniz gibi herkes arkadaşlık duygularını kaybetmiş şekilde maalesef ki...
Benim. cocukluk arkadaşlarım. var onlarla görüşüyorum birbirimizi tanıdığımız için sıkıntı olmuyor arkadaş edinmeye gerek kalmıyor.
Benim için hep zordu hala zor ama çok arkadaş canlısı biriyim
Güvenememek değil de artık yaklaşmıyor bile insanlar birbirine.
Evet daha zor insanlar çıkar ilişkisiyle hayatlarını idame ettiriyor.
Herkes ego tatmini peşinde o yüzden hiçbir arkadaşliga güvenim yok.
Zor değil kolay aslında ama doğru insan olduğunu bilemiyorsun sadece
Bu yaştan sonra bende edinemiyorum. Dostlarım yeterli bana gibi.
Guvenip napicanki sirketmi kuracaksin. Sarmadi gorusmezsin
Haklısın da böyle de olmaz ki. Erkekler abaza tamam da tecavüz edecek de değiller.
Kolay çünkü eski zamanlardan kalanlar ki olgunlar daha iyi anlıyor.
Arkadaş edinmenin bir artısı kalmadı zaten. Artık herkes fazlalık geliyor.
30 yaş belirtileri jskdlslla
Sen de hazırlan, bir şey kalmamış. 😬
30 yokum 29 varım
Bı söz var "Herkesten nefret ediyorum ama tek basimaykende olmuyor" diye mecbur sevmesekte bazılarına katlanıyoz
Kesinlikle bu devirde arkadaş olmak çok zor, bırakın arkadaş olmayı uzun süredir arkadaş olduğun insanlarla bile büyüdükçe anlaşamayabiliyorsun. İnsan arkadaşa ihtiyaç duyuyor ama yaş büyüdükçe yalnızlık daha güzel geliyor.
Yakın arkadaş bu devirde kimseyle olmam. Arkadaş olur o da ruh sağlığı için insanın kafasını dagitacak biri olmalı. Sen de oule yapabilirsin
Görünürde Evet Gerçekte doğru bir insanı bulmak çok zor bulunca sıkıntı yok ama maalesef ki çoğu kadın olsun erkek olsun artık karaktersiz bir çoğu yani şöyle bir şey var hayatta bir arkadaşın olsun 2 olsjn ama 3. Olmasın demişler...
Erkekler arkadaş ayağına yatıp sevgili olma derdinde. Kadınlar ise kıskanç , güvenemezsin. Yalnızlık daha iyi.
Gerçek arkadaş dost bulmaz zor. En iyi arkadaş kız kardeşin varsa o olur
Inanirmiisin banada erkekler kadinlar bencil geliyor.. benimde hic arkadasim yok...
Bisi diyimmi dertlesmektense 2 bira alip muzik dinlemek daha iyi geliyor ruhuma
Asosyal ve bağlanma problemli olabilirsin. Ben kimseye ön yargılı yaklaşmam çok arkadaşım var. Yanlış bir hareketini gördüğümü hayatımdan çıkarırım. Ama çok iyi kalpli dostlarım da var.
Kafa yapın, çevrenden dolayı böyle düşünür olabilirsin
Ben normal arkadaş olurum oyunda seviyorsa tamam
Bende o durumdayim kimseyi samimi bulmuyorum herkes arkamdan is ceviriyor gibi geliyor ve her sey çok kötü hissettiriyor bilmiyorum nasil olur bundan sonra tek iyi gelen şey sevgilim
Zor değil yaş ilerledikçe biz zorlaştırıyoruz
Tr'de sağlıklı birilerine denk gelmek zor, varsın olmasın.
Yalnızlık her zaman iyidir, boş ver arkadaş edinip ne yapacaksın ki?
Okul dışında arkadaş bulmak günümüz şartlarında zor
Günaydın mutlu sabahlar çok zor tabi dürüst insan yok
En güzeli arkadaş edinmemek. Tek tabanca kafan rahat. Çok arkadaş istiyorsan da bi kedi al ya da papağan
Yok be illa insan bir insanı arıyor. Kedi köpek kuş nereye kadar
İnsanlardan gerçekten soğuduysan eğer aramıyorsun. Ben aramıyorum.
Tabi o faktör de var haklısın. Bir zaman sonra ama soğuma geçince aranıyor ister istemez. Fakat etrafta adam akıllı arkadaşlık yapacak birileri olmuyor maalesef. Ya çıkar ya da eğlenmelik için takılıyorlar.
Vallahi o soğuma bende hiç geçmiyor çünkü bazen umut ediyorum diyorum iyi bir insan vardır, öyle dedikçe de kötüler denk geliyor öyle denk geldikçe de artık soğuma felan gelmiyor. Münzevi bi hayat yaşıyorum insanlardan uzak, sadece ailem var ve ailem yeter benim için
Ben de olamıyorum arkadaş
Artniyetli çıkıyor
Cinsellik düşünüyorlar
Ben hep evdeyim dışarı çıkamıyorum ahhaha
Gerçekten zordr şu an hiç arkadaşım yok kimseye güvenmiyorum güvendiklerimde hep ailesi baskıcı çıkıyor sıkıntıli işler
Vallahi özel dediğin konulara girmediğin sürece bak keyfine
Özelini de anlatma cokvrahat bulursun
Tekrardan biriyle tanışıp ona kendini anlatmak dünyanın en zor şeyi
İyileri üzer kötülere düzülür insanların geneli maalesef.
Haklısın valla günümüzde hep çıkar ilişkileri mevcut şu an
@eliifsena301 kalmadı değil mi
En kolay arkadaşlık seks arkadaşlığı akıllı olmak gerekmiyor
Aslında sosyal medyayla daha kolay ama kalıcı değil gibi arkadaslıklar
buraya sorsan daha iyi cevaplar alırsın asdjnaksdlsa
Hayvanlarla arkadaş olurum da bana insan lazım ve zor. Hep zordu ama yetişkin olunca daha zor
Evet daha zor dönem gittikçe kötüleşiyor. Arkadaş seçmek pazardan karpuz seçmekle aynıdır. İyisi sana denk gelene kadar herkesi yoklarsın ama bu dönemde iyi insan çok az.
Ben de öyleyim sanırım. Çok iyi bir arkadaşım vardı kendisi kuzenim olur. Onda da çuvalladim
Yedigim kazıkları anlatsam bir güzel dizi çıkar, bu devirde en iyi arkadaşın kendin 💋
Hep zordu şu an daha zor artık arkadaş edinmek milyoner olmak gibi bir şey oldu 😄
Aynen bende arkadaş olamıyorum çünkü eni sonu çıkar ilişkisi oluyor
Hayır zor değil aslında zor olan aradaki güveni sağlamak
İnsanlarda güven kalmamış hersey menfaate çıkar ilişkisine dönmüş
bana kolay geliyor neşeli insanlara geliyorlar hrp ama bencede kadınlar çok itici erkeklerde.
Shrek çok severim. Bence en iyi animasyon
Aynen abi.
Abi ne mk evlilik teklif etmedik sakin ol.
Kimseye güven olmaz kendinle dertleş
evet oyle kafa dengi bulmak da zor
Kafaya takmakla alakalı bir mevzu
maalesef güven kalmamis
Gerçekten artık arkadaş bulunmuyor