Arkadaşlar ben böyle bir hata yaptım yardımcı olursanız çok sevinirim vicdan azabı çekiyorum yardımcı olur musunuz?

Büyük hata yaptım. Hatta çok sevdiğim bir arkadaşımda bana bu yüzden arkadaşım kızdı onu da kaybettim galiba moralim çok bozuk. Ben markette çalışıyorum stand satış görevlisi olarak gelen kızla aynı anda çıkarken o gratiste gidelim dedi. Okey dedim. Sonra pizza yemeye gittik ben ısmarladım o önemli değil. Sonra gratisten ona hediye aldım o da sorun değil. Ama sonra annemler geç gelecek ben evde yalnızım size geleyim dedi ben cagirmadim geldiğim de dolaplarımı karıştırmaya başladı. Kızdım bugün kıza uzun bir mesaj attım. Kırdım sanırım. Çünkü kız sara hastasiymiş iş yerine de gittim şikayet ettim. Yani en yakın arkadaşım da kızın sara hastası olduğunu duyunca bana o mesajı attım için çok kızdı ve çok üzgünüm. Bu durumu nasıl toplayabilirim? Ayıbımi nasıl örebilirim ve arkadaşımla aram düzelir mi? Yardımcı olanlar için teşekkürler.
Arkadaşlar ben böyle bir hata yaptım yardımcı olursanız çok sevinirim vicdan azabı çekiyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla