Yardım edebilir misiniz kötü mü yapmışım sizce :( ?

4 senedir çıktığım bir sevgilim var. Beraber büyüdüğü kız komşusuyla çok yakınlardı. Ortada kötü bir niyet olmadığını biliyorum. Ama bu durumda beni rahatsız etti. Sonuçta gerçek ablası değil. Uyarmasını istedim. "Mesafeli olalım" diye uyardı. Ama kız kale almadı ve hala sevgilimin kardeşi olduğunu düşündü. 2 ay ayrı kaldık. Bugün de ben kıza yazdım artık bu durumdan rahatsız olduğumu ve sevgilimle kardeş olmadığını idrak etmesi gerektiğini söyledim. Aldığım yanıt "ben onun ablasıyım, senin gibi çocuk zihniyetle uğraşamam yakın fotoğraflar çekilmemiz ve senin bunu yanlış anlaman senin kötü niyetli olduğunu gösterir. Sevgilinin annesine saygım var o yüzden seninle kötü konuşmucam, artık beni rahatsız etme" yazdı". Sizce kıza yazarak kötü mü ettim? Ben güzel bir dille anlattım ama kendisi bir an da çıkıştı. Kendisinin hala sevgilimin ablası olduğunu iddia ediyor. 2-3 yaş farkla kim kimin ablası, üstelik öz bile değil.. O kız şimdi gidip beni erkek arkadaşımın annesine kötüler mi?
Yardım edebilir misiniz kötü mü yapmışım sizce :( ?
Cevapla