Hata yaptığımın farkındayım yardımcı olur musunuz?

Evliyim ve eşimin erkeklerle ilişkisi olduğunu daha yeni öğrendim tabi oturup karşısında konuşmadım kendi psikolojimi bozdum herneyse eski sevgilime yazdım oda bu daha iyi günlerin ben sana her söylediğimde inanicaktin dedi ben sana gelmem artık dedi bu arada 8 yıllık sevgilimdi sen paraya taptın ve gördün dedi arkadaşlar ben ne yapacağım?
Hata yaptığımın farkındayım yardımcı olur musunuz?
Cevapla