Onca zamandır her zaman yaninda ol hep kötü günlerde dükkanı bırak müşteriyi bırak tek kal. a diye yani da ol ortada birsey yokken bana neler yapsın Allah razı sun sude senden rnazi dan gerçekleri gördüm iyi gu de ne ala kötü günde firarda ne kötülük yaptım sana ben tamm istemiyorsan mahkemeyede şikayet etmişsin iftira atarak camın sagolsun birazcık bile düşünce olsaydı birazcık lan neyse ben İstanbula gidiyorum tek gezerim dolaşırım sagol senin gibi dost sevgili olsa ne olmasa ne keyfine bak helal hoş olsun sana ne yapmışsam Allah emanet bana ben biraz dolaşsam merak etme daha yazmam Allah emanet
Adamlarda muazzam doğallık var ya. Gerçekçi. Ben izlemiyorum. Yıllardır izlemedim bir ara tesadüf izledim bağımlılık yaptı epey izledim. Yıllardır yine izlemiyorum.