Rahmetli dedem 5 sene önce vefat etti.. Arka sokaklar dizisini çok severdi, hiç unutmam bize akşam yemeğe geldiği zaman arka sokakları açın, açmazsanız eve giderim izlemeye derdi 😅 Biz pek sevmezdik diziyi ama sırf onun gönlü olsun diye açar izlerdik.. Bu diziyi görünce canım dedem gelir aklıma her defasında..
arka sokaklar kurtlar vadisi pusu ve çocuklar duymasından sonra Allah Her diziye çukur ömrü versin diyorum arka sokaklar bozdu çocuklar duymasın bozdu kurtlar vadisi pusu iyiydi ama ilk kurtlar vadisine göre kötüydü yani kurtlar vadiside bozdu çukur 4. sezon bitmişti ve bozmaya yakın bitmişti Allah'a Şükür bende diziler en fazla 3 veya 5 sezon olmalı yoksa bozuyor dizi
Bu ksdar sürmesi iyi değil iyicene sacmaladılar bir dizi ne kadar uzun sürerse o kadar anlamını yitirir zaten önceden Suat karakterini canlandiran kadin çıktıydı sonra Metin karakterini canlandiran çıktı şimdi de Tekin ve Zeliş karakterini canlandıran çıktı
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
en son televizyon denilen saçmalığı 2008 veya 2009 da izliyordum bu diziyi izlemesemde arada reklamları var.. hala bu dizinin yayında olması beni şaşırttı :))
Allah hiçbir diziye arka sokaklar ömrü vermesin. Bokunu çıkarmadan iki sezonda ağız tadıyla izlemeyi nasip etsin 🤲
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Valla adamlar erçekte polis osalarmış emekli olurlarmış abicim bune ya Allah arka sokakların ömrünü bana aileme versin ya Bu film başlayalı ilk okula gidiyordum ben
dizi pek izlemem yabancı diziler hariç bizim diziler çok saçma 5 dakika bakışmalar ayy komik geliyor bana senaryo iyi olsa olabilşr aöa ben genelde filmciyim yabancı dizileri tavsiye ederim.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
dizi yayın hayatına başlarken cumhurbaşkanı ahmet necdet sezerdi başbakan da recep tayyip erdoğandı abdullah gül'ün cumhurbaşkanı olduğu dönemde de devam etti sonra tayyip cumhurbaşkanı oldu 2014 yılında dizi hala devam ediyor dizi toplamda 6-7 seçim rahat gördü Kanal D Doğan Medyadayken başladı şimdi Demirörenin elinde hala devam ediyor kanalın sahibi bile değişti dim dik ayakta kurtlar vadisi pusuyu bile devirdi :D
Hocam ben bu bölümlere baktığımda eksi işareti ne anlama geliyor kontejanda felan
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bokunuu çıkartılar iyice Kanal D ne yapmaya çalışıyor Dizi mi yok yapacak gerçi artık Televizyon tarih oldu onlar ne yapacağını bilmiyor İnternet çağındayız kimse izlemiyor onlarda farkında işte Kanalın boşta kalmaması için diziyi sürdürmeye çalışıyorlar da olmuyor kardeşim mis gibi İnternet dururken sizin sansürlü Televizyonunuzu izleyemem hep aynı kişiler izleyenlerde kafasız olduğunu düşüyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Sanılanın aksine izleyicilerinin yüzde 80'i kadın olan bir dizi bu... Kadınlar silahlı ve güçlü erkeğin her çeşidine tapıyor ne de olsa...